quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar heeft crip ook last van ja
Jij hoort mij ook graag praten met mijn smooth stem.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar heeft crip ook last van ja
Het oordeel is geveld op basis van bewegende beelden, maar in de SC kijkt toch niemand als je naar een video linkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar zulke foto's kan ik ook vinden van Doutzen Kroes
t is dat je dikke jopen hebtquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hoort mij ook graag praten met mijn smooth stem.
We zoeken hier nog een secretaressequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik lekkere collega's had. Zou me minder vervelen.
toen was m'n account gehacktquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
En mooie ogen en een mooie stem. volgens jou
Überhaupt vrouwelijke collega's zou ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik lekkere collega's had. Zou me minder vervelen.
Waarom is dat grappig?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doutzen heeft niet te veel foto's hahahaha
Ach, Daniel is wel redelijk vrouwelijk tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Überhaupt vrouwelijke collega's zou ook wel leuk zijn.
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, Daniel is wel redelijk vrouwelijk toch
Bij mij is twee derde vrouw denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Überhaupt vrouwelijke collega's zou ook wel leuk zijn.
Je wilt gewoon zeggen dat ze die op die pic in LIF goed heeft weten te verbergen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Montelly het volgende:
Over titties gesproken, ik dacht dat jij een flinke cup had stimo?
nee niet eens. 1 zo'n huisvrouw die halve dagen werkt, en nog 2.5 van onze grootste klant die hier inpandig een gedeelte hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |