Ja.quote:
Iedereen lekker op zijn eigen eilandje rekening houden met elkaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil liever niet opgeblazen worden dus laat de hele islamitische wereld even weten wel rekening te houden met ramadan"
Oh oké. Volgens mij heb ik ook alleen maar een selfie gezien vanaf je neus tot je buik ofzo.quote:
eh okquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker op je knietjes, zal ik je laten zien wat ik bedoel met ramadan.
zelden zo gelachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP gefixt, datum van Ramadan erin gezet
echte 2nutz humor ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Misschien een rare vraag maar op welke tijdstippen roken de meeste mensen? Ik wil graag rekening houden met mijn rokende buurvrouw. Ze is werkeloos, maar meurt enorm naar shag uit haar bek. Ik denk dat dit haar kansen op een baan enorm verkleind, dus daarom wil ik haar kauwgom aanbieden zodat de stank enigszins gedempt wordt. Wil eigenlijk nog iets doen voor haar, wat vinden werkeloze rokers leuke cadeaus?
gr.
OkCupid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die dates Bradster?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt deze jouw kant op of is deze ook niet mobiel?
Ik paf 24/7.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Misschien een rare vraag maar op welke tijdstippen roken de meeste mensen? Ik wil graag rekening houden met mijn rokende buurvrouw. Ze is werkeloos, maar meurt enorm naar shag uit haar bek. Ik denk dat dit haar kansen op een baan enorm verkleind, dus daarom wil ik haar kauwgom aanbieden zodat de stank enigszins gedempt wordt. Wil eigenlijk nog iets doen voor haar, wat vinden werkeloze rokers leuke cadeaus?
gr.
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, niemand wordt warm van jou
alleen tattasquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?
Dan moet je wel buiten komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?
heb je gemistquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie ik was een paar dagen offline hoe is het met je Twingo??
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie ik was een paar dagen offline hoe is het met je Twingo??
Hoe vaak ga je deze nog spammen? Je bent echt trots op deze of niet.quote:
Ik vond daar enkel tokkies.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Dat was de vorige x, dus neem aan deze x ook.
Gelukkig maar. En waar zal de date dit keer plaatsvinden?quote:
In Nooitgedachtland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En waar zal de date dit keer plaatsvinden?
Hij is gewoon een betere man dan ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie weet gewoon in welke vijver hij moet vissen.
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vind.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je deze nog spammen? Je bent echt trots op deze of niet.
Vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vind.
Wow.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
gangster hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:24 schreef MrBradge het volgende:
Anyways, ik ga er van tussen. Auto opruimen etc.
Gr Gr Toitoitoit bey bey
Edwin Emanuel Posse out
En gejat van Theo Maassenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Een grapje welke beter tot zijn recht komt in gesproken vorm.
Lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vindt.
Niet gaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb ook eindelijk een date via internet geregeld, heeft iemand tips
neem genoeg condooms meequote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Op z'n tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe je dat vaker, plagiaat plegen?
Niet laten merken dat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Ga niet gelijk naar haar huis toe met je waggie, maar spreek ergens in het openbaar af. Het is daarbij wel zo gelijkwaardig om de reistijd een beetje te verdelen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Dat moet ik iedere dag thuis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
ik moet zometeen relatie problemen aanhoren ugh
Spannende vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt heel lang niet geFOK!t door je relatieproblemen, mocht niet van de bazin. Toch?
Dat was de vorige.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt heel lang niet geFOK!t door je relatieproblemen, mocht niet van de bazin. Toch?
Ik vind wel dat sinds kort het niveau op FOK! en zeker in deze SC ineens gestegen is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Ben gvd wel lang niet actief geweest ja, zonde eigenlijk.
Hangt er vanaf wat je in die tijd gedaan hebt of dat zonde is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Kijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat sinds kort het niveau op FOK! en zeker in deze SC ineens gestegen is.
Ik denk idd dat dat komt door de terugkeer van oudgedienden als NG en Zosk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat sinds kort het niveau op FOK! en zeker in deze SC ineens gestegen is.
Heel veel gewerkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je in die tijd gedaan hebt of dat zonde is.
HAHAquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat komt door de terugkeer van oudgedienden als NG en Zosk.
vooral als jij er niet bentquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu jij nog stoppen met posten en we zijn de slimste SC van FOK!.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je dat moet benoemen zegt genoeg voor mij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je poging mij te raken op emotioneel niveau is volledig mislukt.
2006 07431quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je in die tijd gedaan hebt of dat zonde is.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu jij nog stoppen met posten en we zijn de slimste SC van FOK!.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je poging mij te raken op emotioneel niveau is volledig mislukt.
vindquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gewoon sixpack laten zien en 10 minuten later ben je al klaargekomenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
weet niet of het zonde isquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
2006 07431
2007 04489
2008 00178
2009 00216
2010 00000
2011 00237
2012 42599
2013 18863
2014 00309
2015 00089
Kijk dan, zonde.
10 min, optimistisch. Haalde ik dat maar, dan zou ik die ene week per maand ook beter doorkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon sixpack laten zien en 10 minuten later ben je al klaargekomen
*dt-foutquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, je hebt hem echt tuk met twee d/t foutjes
wat stond er in jouw sigquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft nooit een cakefaceloze dag.
Smerige aanname weer.
Zou wel beter zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
denk je dat ike lke dag make up op heb ofzo
Lol, wat er nu staatquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Rage van de Bradster. Vergelijkbaar met Chloro's sig.
Nou ja zeg, dat bedoel ik toch niet, koekebakkerquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha, je hebt hem echt tuk met twee *dt-fout
HAHA
Wel. Je hebt al je krediet verspeelt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat bedoel ik toch niet, koekebakker
Ik vindt het nogal een merkwaardig artikel. Alsof dat bij iedereen gebeurd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is helemaal niet raar hoor
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-fouten-maakt.dhtml
verspeeltquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel. Je hebt al je krediet verspeelt.
xDquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vindt het nogal een merkwaardig artikel. Alsof dat bij iedereen gebeurd.
Owh wat een grappig grapje weer hohohohquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vindt het nogal een merkwaardig artikel. Alsof dat bij iedereen gebeurd.
Ik zou zo laten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet nog iets verzinnen.
Wat NG hier quote stond er dus eerst.
Ah ja. Braddiegod.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet nog iets verzinnen.
Wat NG hier quote stond er dus eerst.
Gelukkig dat het niveau omhoog is gegaan, hèquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Owh wat een grappig grapje weer hohohoh
Duurde ook een paar dagen en TR's voordat de originele post verwijderd was.quote:
Jij bent niet speciaal, zeg maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Duurde ook een paar dagen en TR's voordat de originele post verwijderd was.
Terwijl ik binnen een uur op vakantie mag als ik zoiets flik.
Heus niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Duurde ook een paar dagen en TR's voordat de originele post verwijderd was.
Terwijl ik binnen een uur op vakantie mag als ik zoiets flik.
Ben nu bijna een jaar banvrij, misschien heb ik wat krediet opgebouwd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je kankerhoer zegt neem ik aan dat je niet op vakantie moet.
je gebruikte het woord krediet net als ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu bijna een jaar banvrij, misschien heb ik wat krediet opgebouwd.
Waar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikte het woord krediet net als ik
Echt? Het voelt als een paar weken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
netjes hoor, probsquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee klopt trouwens niet. Laatst nog een x 24 u, maar dat was de kortste ooit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt? Het voelt als een paar weken.
ja, die 24 uur bans zijn wel good ja. niet te lang, primaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt trouwens niet. Laatst nog een x 24 u, maar dat was de kortste ooit.
Zonde van je tijd idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Maar nee, Niels doet liever aannames dan iets even te vragen waar hij mogelijk het antwoord al op wist.
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.quote:
Nee leuk juist.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.
hou je bek he over onze sc, kutkapertsquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.
wink ;pquote:
Nou en hij moet er mee muilen jij nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
Wat heeft Dee van Enzo toch een scheven muil zeg
Heeft een hersenbloeding gehad in de baarmoeder.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
lijkt net of ze een beroerte heeft gehadquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
wajo deze post zo hard en stoer, baas jij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
scheve mond, verwarde spraak, lamme arm?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
hij schijnt inderdaad best aardig te verdienen met zn domme kutfilmpjesquote:
Moet jij niet vasthouden aan het sentiment dat jij vroeger wat voorstelde in deze sc en de harde kern bent om dit vervolgens hier meerdere malen per dag kenbaar te maken?quote:
Internetmensen vinden van wel.quote:
Met wie muil jij?quote:
lekker boeiend allemaalquote:
in bikini is het best te doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Internetmensen vinden van wel.
Snap het ook niet zo.
Meerdere malen per dag nog wel, goed idee. Misschien dat jullie dan eens luisteren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet jij niet vasthouden aan het sentiment dat jij vroeger wat voorstelde in deze sc en de harde kern bent om dit vervolgens hier meerdere malen per dag kenbaar te maken?
Maar dan let je niet op die muil toch. Haar tieten zijn niet scheef idd.quote:
Talk dirty to mequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Liever iemand met zulke prachtige krullen als jij
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meerdere malen per dag nog wel, goed idee. Misschien dat jullie dan eens luisteren.
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg dat niet tegen me, krijg je spijt van
Eens, gewoon doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meerdere malen per dag nog wel, goed idee. Misschien dat jullie dan eens luisteren.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
Wat is er in vredesnaam mis met de vriendin van Enzo?
We zullen je dat idee wel geven, doen we met alle verstandelijk beperkten in deze sc.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ok preciousquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
We zullen je dat idee wel geven, doen we met alle verstandelijk beperkten in deze sc.
Die chaggo kopquote:
Mag ik zien?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar zulke foto's kan ik ook vinden van Doutzen Kroes
ik wil me niet voorstellen waarom.quote:
No.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
compleet overbodig advies ditquote:
Doutzen en te veel foto's in 1 zinquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft te veel foto'sDurf niet meer verder op werk te kijken
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar heeft crip ook last van ja
Jij hoort mij ook graag praten met mijn smooth stem.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar heeft crip ook last van ja
Het oordeel is geveld op basis van bewegende beelden, maar in de SC kijkt toch niemand als je naar een video linkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
t is dat je dikke jopen hebtquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hoort mij ook graag praten met mijn smooth stem.
We zoeken hier nog een secretaressequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik lekkere collega's had. Zou me minder vervelen.
toen was m'n account gehacktquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
En mooie ogen en een mooie stem. volgens jou
Überhaupt vrouwelijke collega's zou ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wou dat ik lekkere collega's had. Zou me minder vervelen.
Waarom is dat grappig?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doutzen heeft niet te veel foto's hahahaha
Ach, Daniel is wel redelijk vrouwelijk tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Überhaupt vrouwelijke collega's zou ook wel leuk zijn.
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, Daniel is wel redelijk vrouwelijk toch
Bij mij is twee derde vrouw denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Überhaupt vrouwelijke collega's zou ook wel leuk zijn.
Je wilt gewoon zeggen dat ze die op die pic in LIF goed heeft weten te verbergen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Montelly het volgende:
Over titties gesproken, ik dacht dat jij een flinke cup had stimo?
nee niet eens. 1 zo'n huisvrouw die halve dagen werkt, en nog 2.5 van onze grootste klant die hier inpandig een gedeelte hebbenquote:
yes, maar ik bedek ze.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Montelly het volgende:
Over titties gesproken, ik dacht dat jij een flinke cup had stimo?
Je hebt best wel dikke vingers.quote:
Nee hoorquote:
Jij bewaart echt graag dingen in tassen of niet. In die ene vlog ook alquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef MrBradge het volgende:
Wat kan een mens veel zooi hebben
Net de auto helemaal opgeruimd / schoongemaakt van binnen vuilniszak volScheurde er ook nog een tas bijna kapot, dus snel alles wat ik nodig had (Krik / oliën / vloeistoffen / lampjes) In een andere tas gedaan.
Dashboardkastje opgeruimd, vakken in de zijkant van m`n deuren opgeruimd. Stuk netter zo.
Dikker dan je boi's penis?quote:
Wat een rare vraag ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bewaart echt graag dingen in tassen of niet. In die ene vlog ook al
Hier zitten je echte vrienden, zie je maar weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij word ik gedisst door een vriendin.
Mijn auto is ook een afvalbak.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef MrBradge het volgende:
Wat kan een mens veel zooi hebben
Net de auto helemaal opgeruimd / schoongemaakt van binnen vuilniszak volScheurde er ook nog een tas bijna kapot, dus snel alles wat ik nodig had (Krik / oliën / vloeistoffen / lampjes) In een andere tas gedaan.
Dashboardkastje opgeruimd, vakken in de zijkant van m`n deuren opgeruimd. Stuk netter zo.
Ik hou die van mij graag netjes. Maar bij zo`n rit als eergisteren, als je wél een aantal broodjes hebt meegenomen en pakjes drinken en je haalt op de terugweg een flesje drinken, dan word het al gauw een bendequote:
Klopt, vind ik wel makkelijk. Ik leg m`n zooi niet verspreid in de kofferbak, dan gooi ik het liever in 1 tas. Heb ik nog wat ruimte over voor (bijvoorbeeld) Bekkens van de drummer, of kabeltjes/koffertjes of een jas van iemand, scheelt weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bewaart echt graag dingen in tassen of niet. In die ene vlog ook al
Ik heb mensen met wie ik om ga en leuke dingen doe, echte vrienden heb ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier zitten je echte vrienden, zie je maar weer.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:08 schreef Zosk het volgende:
Mijn auto zit helemaal vol met hondenharen, kan ik iedereen aanraden.
Ach, kom op manquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik hou die van mij graag netjes. Maar bij zo`n rit als eergisteren, als je wél een aantal broodjes hebt meegenomen en pakjes drinken en je haalt op de terugweg een flesje drinken, dan word het al gauw een bende
(En ik moest sowieso nog wat zooi uit m`n dashboardkastje halen, schroevendraaiers en wat papiertjes)
die heb je wel maar die zie je niet want ze staan achter je <333 altijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb mensen met wie ik om ga en leuke dingen doe, echte vrienden heb ik niet.
Ja manquote:
Dat is mijn familie en mijn nichtjesquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die heb je wel maar die zie je niet want ze staan achter je <333 altijd
Lijkt me echt heel vervelend.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ja met mijn omvang is achterom kijken lastig
t is geen rolls ofzo hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man
Auto is nu weer lekker schoon in ieder geval.
Laat hem volgende week van binnen en buiten helemaal reinigen/poetsen etc. Dan staat 'ie er ook heel netjes bij.
niks mis met jouw omvang stimoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ja met mijn omvang is achterom kijken lastig
Daar heb ik een kleed overheen gelegd maar ze zitten altijd voorin, voor de stoel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn achterbank ook helemaal onder de hondenharen
Maakt niet uit, ik hou m`n auto gewoon graag netjes.quote:
Die schiet vanaf de achterbank sowieso door de voorruit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik zielig, en als je van achter aangereden wordt is je hond sowieso dood.
mja t is een twingoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou m`n auto gewoon graag netjes.
Al was het een Fiat Panda
Niet zo denigrerend over Fiat Panda's.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou m`n auto gewoon graag netjes.
Al was het een Fiat Panda
En als je van voren wordt aangereden is je hond ook doodquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik zielig, en als je van achter aangereden wordt is je hond sowieso dood.
Als ze op de achterbank zitten dan zitten ze wel vast.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:18 schreef iDonkey het volgende:
[..]
Die schiet vanaf de achterbank sowieso door de voorruit.
Sja, maar toch.quote:
Ja, moet je niet doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En als je van voren wordt aangereden is je hond ook dood
Is haram.quote:
Die jij je hond aan gordel om?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze op de achterbank zitten dan zitten ze wel vast.
Ben je gebroken door je opleiding? er zit weinig pit in je de laatste tijd wat is dit?quote:
Loopt ie anders weg?quote:
Vraag een ban aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet echt alleen nog mijn scriptie schrijven en dan ben ik klaar maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten
Oke Stimorolquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet echt alleen nog mijn scriptie schrijven en dan ben ik klaar maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |