quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denken jullie dat ze nu mad is op me?
jaquote:
Je vergeet 'autistische'quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is echt moeilijk om een behaarde turkse ecto te missen
Vaker je excel-file bijwerken dan maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké Braddie.
Je hebt weleens gezegd dat je nu je telefoon daar alleen voor gebruikt, maar ik ben niet zo'n voorbarig persoon die daaruit gelijk de conclusie trekt dat dat in het verleden ook zo was.
Vandaar de vraag.
Onder de 12.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er ook niet behaarde turken, eigenlijk?
dit is echt zo'n kki domme vraag hequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
lol neequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Verwonder me gewoon over het feit dat je als kale knar zo selectief loopt te reageren, omdat je schijnbaar bepaalde vragen wilt ontwijken of zo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vaker je excel-file bijwerken dan maar.
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummerquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
straks huilen wanneer ik spar met je baarmoeder
ken je driehoek dimaquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is echt moeilijk om een behaarde turkse ecto te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ken je driehoek dimaik heb liever geen seks met de illuminatiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Verwarrend. Zelfs Turkse babys hebben al een unibrow, snor en nekharen.quote:
hehe neequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde er gisteren allemaal verhalen over hier dus dacht al begonnen.
Jeetje wat een policor en gutmensch. Zal het eens delen met mijn makkers op Nederland mijn Vaderlandquote:
ik ni hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend. Zelfs Turkse babys hebben al een unibrow, snor en nekharen.
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.quote:
Hoop dat ze die landverrader gaan lynchenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje wat een policor en gutmensch. Zal het eens delen met mijn makkers op Nederland mijn Vaderland
Dat is de Joodse Hindoeramadan. Wel respect voor iedereen he!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde er gisteren allemaal verhalen over hier dus dacht al begonnen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ni hoor
ben als blondje geboren
Mwah, misschien schaamt ze zich.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.
ben je babyface? lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben blij als er überhaupt een snorretje staat na een week.
Wat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is de Joodse Hindoeramadan. Wel respect voor iedereen he!!
Tenenkrommend, iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.
ik ben ook serieusquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wel, serieus. Blonde krullen. Nu stijl zwart haar
? denk je dat hij grapje maakt. heel veel turkse kids zijn blond als ze klein zijn valt me opquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wel, serieus. Blonde krullen. Nu stijl zwart haar
jammer, volle baard is echt geilquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig groeit er wel iets maar een volle baard zit er niet in, fml.
Nee.quote:
lol heb je weer hersenbloedingquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil liever niet opgeblazen worden dus laat de hele islamitische wereld even weten wel rekening te houden met ramadan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |