ik ni hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend. Zelfs Turkse babys hebben al een unibrow, snor en nekharen.
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.quote:
Hoop dat ze die landverrader gaan lynchenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje wat een policor en gutmensch. Zal het eens delen met mijn makkers op Nederland mijn Vaderland
Dat is de Joodse Hindoeramadan. Wel respect voor iedereen he!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde er gisteren allemaal verhalen over hier dus dacht al begonnen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ni hoor
ben als blondje geboren
Mwah, misschien schaamt ze zich.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.
ben je babyface? lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben blij als er überhaupt een snorretje staat na een week.
Wat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is de Joodse Hindoeramadan. Wel respect voor iedereen he!!
Tenenkrommend, iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.
ik ben ook serieusquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wel, serieus. Blonde krullen. Nu stijl zwart haar
? denk je dat hij grapje maakt. heel veel turkse kids zijn blond als ze klein zijn valt me opquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wel, serieus. Blonde krullen. Nu stijl zwart haar
jammer, volle baard is echt geilquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig groeit er wel iets maar een volle baard zit er niet in, fml.
Nee.quote:
lol heb je weer hersenbloedingquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil liever niet opgeblazen worden dus laat de hele islamitische wereld even weten wel rekening te houden met ramadan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |