Ja vind meegenomen brood nooit zo lekker. Zit tussen de oren want het is wel goed bewaard, maar geniet er wel minder van.quote:
Op snelweg dien je ook niet je mobiel te gebruikenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gvd op de snelweg is er toch geen wifi.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?
Netjes in de houder met een navigatie app.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op snelweg dien je ook niet je mobiel te gebruiken
wowquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent prachtig, dima. Een prachtig mens
En zeer uniek.quote:
Daar heb je toch helemaal geen wifi voor nodig, alleen bij opstarten en routebepaling wel, maar dat doe je natuurlijk thuisquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes in de houder met een navigatie app.
Heb ik iets gemist? Een paar chromosomen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?
Ik vergeet dat altijd, dus tijdens de eerste meters moet ik dat helaas alsnog doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heb je toch helemaal geen wifi voor nodig, alleen bij opstarten en routebepaling wel, maar dat doe je natuurlijk thuis
Het is misschien niet ideaal, dat klopt zeker.. Maar ik vind dat het echt meer dan voldoende helpt. Ben 5 kilo kwijt dus lijkt mij dat het wel helpt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?
Nee die heb je ruim voldoende.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Een paar chromosomen ofzo?
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ben bang dat je leesvaardigheid wordt aangetast door nystagmus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Een paar chromosomen ofzo?
quote:
quote:
Er zijn vast wel meer die die mening delen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wiiijooowwwwwwquote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer die die mening delen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
wtf, mn pistoletje is nogal hoog geworden. zelfs ik krijg mn bakkes er niet omheen
Klein mondje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
wtf, mn pistoletje is nogal hoog geworden. zelfs ik krijg mn bakkes er niet omheen
Jack Lalanne gespotquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wiiijooowwwwww
You are the most talented, most interesting, and most extraordinary person in the universe. And you are capable of amazing things. Because you are the Special. And so am I. And so is everyone. The prophecy is made up, but it's also true. It's about all of us. Right now, it's about you. And you still can change everything.
Haha je ex had een kleinequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
Nou ja zegquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wiiijooowwwwww
You are the most talented, most interesting, and most extraordinary person in the universe. And you are capable of amazing things. Because you are the Special. And so am I. And so is everyone. The prophecy is made up, but it's also true. It's about all of us. Right now, it's about you. And you still can change everything.
Ja, maar dat wist je al. Vandaar dat ik er niet op reageerde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben bang dat je leesvaardigheid wordt aangetast door nystagmus.
[..]
[..]
Vond het echt grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
Gelukkig, dan hoef ik niet om te draaien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
nee valt wel mee eigenlijk. ze zijn echt gwn kaolo hoog
Een speculum gebruiken...quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
Wow.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg hem niet helemaal omhoog bij Crip
nu stoere bekquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof ik voor je stompje mijn mond helemaal open moet doen
Damnquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gvdquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
straks huilen wanneer ik spar met je baarmoeder
eh okquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oké Braddie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist je al. Vandaar dat ik er niet op reageerde.
jij gaat al huilen wanneer treinmeisje niet terug kijkt, gtfo met je actquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
treinmeisje is diegene die huiltquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Crip het volgende:
[..]
jij gaat al huilen wanneer treinmeisje niet terug kijkt, gtfo met je act
goffedomme zegquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
Nee johquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denken jullie dat ze nu mad is op me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |