Sabrina is ook best leuk voor haar leeftijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dochter is wel leuk, verder gewoon kutprogramma
jij ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sabrina is ook best leuk voor haar leeftijd
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, 50 minuten bewogen op muziekMaar het was Rod Stewart en dat is vrij stevig tempo
Ja wow je doet nu net alsof het aan Braddie ligt, doe normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?
Wat ben je toch een aandoenlijk ding ook, zo betrokken bij je medemensquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wow je doet nu net alsof het aan Braddie ligt, doe normaal.
Waren mensen dat ook maar bij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:37 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat ben je toch een aandoenlijk ding ook, zo betrokken bij je medemens
Ik wilde eigenlijk reageren met lol, maar heb net geleerd dat dat een vervelende reactie is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wow je doet nu net alsof het aan Braddie ligt, doe normaal.
Braddie heeft het harder nodig dan jijquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren mensen dat ook maar bij mij.
Heb even issues nu na 4 dagen vrij zijn.![]()
Nee is normaal joh laat je niets wijsmakenquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk reageren met lol, maar heb net geleerd dat dat een vervelende reactie is.
Moest je dat vragen van mozy?quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
Zijn hier nog manlets die weleens problemen hebben gehad met doggy, omdat hun benen te kort zijn? 😂
chai.... 😂😂quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
Zijn hier nog manlets die weleens problemen hebben gehad met doggy, omdat hun benen te kort zijn? 😂
Heb juist dat staand niet gaat tenzij ik tegen haar nek op wil rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
Haha ja wtfquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
jij bent gewoon te langquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
lekker gezond op het werkquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:54 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker ziek thuis. Hoe is het met jullie?
Ach, maak je niet dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:59 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een ochtendhumeur.![]()
arme werkmensen straks
Volgens mij geeft het pas problemen als de man veel kortere benen heeft dan de vrouw.quote:
Je zit nog steeds aan de mozy? Gaat dat niet vervelen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het pas problemen als de man veel kortere benen heeft dan de vrouw.
Maar heb zelf geen ervaring met manlets, dus daarom vroeg ik het.
het kan bijna altijd wel, kwestie van de juiste hoekenquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het pas problemen als de man veel kortere benen heeft dan de vrouw.
Maar heb zelf geen ervaring met manlets, dus daarom vroeg ik het.
Gezellige mensen zijn dat altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:59 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een ochtendhumeur.![]()
arme werkmensen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |