quote:
HAAL MIJN PENS EENS VAN HET INTERNET AF JOHquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef MAHL het volgende:
Pffft een chick waar ik vroeger een crush op had heette Floortje en daar moet ik nu opeens aan denkenKut TT
[..]
[ afbeelding ]
haha lolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAAL MIJN PENS EENS VAN HET INTERNET AF JOH
lekker man zin inquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Straks weer lekker een setje van 20 doen met m`n gewichtjes, en nog ff wat bewegen op muziek, goodlife.
ik lasquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Straks weer lekker een setje van 20 doen met m`n gewichtjes, en nog ff wat bewegen op muziek, goodlife.
dombo. Schuld na verkoop.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan heb ik ~ 10x dat.
Las ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ik las
straks weer een lekker sletje van 20 doen met mijn gewicht.
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit ga ik eten volgende maand. Denk ik. Foodtrucks
Ik twijfel welke ik het lekkerste eruit vind zien. (sowieso niet de onderste)quote:
Die ziet er ook wel goed uit jaquote:
Goed bezig Bradgequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Ik moet toch 's avonds en 's middags eten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na een zo'n brood heb je dan toch al genoeg gegeten of niet
In Emmen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit jaMaar er worden nog 24 foodtrucks bekend gemaakt. Ik kan daar mijn geld wel kwijt eind juni
nomnom.
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet toch 's avonds en 's middags eten hebben.
Gelukkig kan je van te voren al zien wat er allemaal staat. Kan je voor te voren al beetje keuzes maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenWant straks koop ik gewoon bij eerste en krijg ik spijt
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenWant straks koop ik gewoon bij eerste en krijg ik spijt
Betaal jijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopen
Net als Iwanius toch.. Allemaal dingen kopen en dan 1 hap nemen en het weggooien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoi Iwaniusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopen
Ziet er niet smakelijk uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit ga ik eten volgende maand. Denk ik. Foodtrucks
Jemigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net als Iwanius toch.. Allemaal dingen kopen en dan 1 hap nemen en het weggooien.!
Iwanius is verzonnen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JemigDat zal wel gewoon verzonnen zijn
Hij maakte een foto van alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JemigDat zal wel gewoon verzonnen zijn
Waarom nou ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd om te rossen... kom hierrrrrrrr frass
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
< Racist, certificaat behaald bij het J. Dean Institute for Race Realism
Bedankt... ik heb al mijn negroïde collega's in de achterste tafels gezetquote:
JIJJOU KRIJG IK OOKquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bij Etto zit het volgens mij wel echt diep ha
goezoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bedankt... ik heb al mijn negroïde collega's in de achterste tafels gezet
Zal morgen testen in de autoquote:
Yes bbyquote:
Heb tekening van m'n stiefnichtje van 4 gekregen, beste cadeau ooitquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb tekening van m'n stiefnichtje van 4 gekregen, beste cadeau ooit
Omg hvjquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb hamka's gegeten speciaal voor jou
awhhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha stommerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihiquote:
quote:
Ja kom je langsquote:
Een handicap. Zo'n figuur waardoor je je eigenlijk niet meer op fok durft te vertonen. Een beetje gemiddelde fokker dus.quote:
Kroller plsquote:
Ff vinger in je keel danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb net hele zak chips opgegeten voel me beroerd, opgeblazen en smerig
ik voel me dan altijd goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben helaas overleden.. Wat een pittige workout zeg, damn
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zouden draken vroeger echt bestaan hebben?
Oh, natuurlijk jij gaat ook weer reageren met "lol" zoals je altijd doet op mij, moeilijk te geloven he, dat ik aan't sporten en afvallen benquote:
Zal ik over je buikje wrijvenquote:
seks gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben helaas overleden.. Wat een pittige workout zeg, damn
Here come the cracksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk jij gaat ook weer reageren met "lol" zoals je altijd doet op mij, moeilijk te geloven he, dat ik aan't sporten en afvallen benKrijg jeuk op je onderrug of zo.
reageer gewoon niet op haar dan, dat hoeft toch nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk jij gaat ook weer reageren met "lol" zoals je altijd doet op mij, moeilijk te geloven he, dat ik aan't sporten en afvallen benKrijg jeuk op je onderrug of zo.
Als jij dat wilt bbyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je dan ook lieve woordjes zeggen?
Hoeveel Ben je al afgevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Donkergroenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik een draak was, welke kleur zou ik dan zijn?
Doe nou niet want straks ga je weer dingen zeggen waar je spijt van gaat krijgenquote:
Ja, heel zachtjes en tederquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je ook door mijn haar kroelen?
Nee, ik hou me inquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nou niet want straks ga je weer dingen zeggen waar je spijt van gaat krijgen
Waarom meteen zo heftig dan, care je zo veelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ik hou me inMaak jij je daar nou maar geen zorgen over.
Ik care wel veel om je.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meteen zo heftig dan, care je zo veel
Lol@editquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ik hou me inMaak jij je daar nou maar geen zorgen over. Als jij niet steeds zo vervelend reageert met je "lol" en dat soort dingen, hoef ik ook niet vervelend op jou te reageren.
Actie>reactie.
Zwart met roodquote:
Ahwquote:
Hoort bij jouquote:
Albinodraak?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil een witte draak zijn, stralend wit alsof een engel naar beneden komt
pffffquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij zal een donkerblauwe draak met felle lichtgevende lichtblauwe ogen zijn
doe normaal ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom is er niet de saamhorigheid om figuren eruit te pikken en zo hard af te matten en te martelen dat hun hersenen midden op straat komen te liggen en hun ogen nog slechts aan een dun spiertje aan het gezicht liggen te bungelen?
Blauw is wel echt mijn kleur omgquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij zal een donkerblauwe draak met felle lichtgevende lichtblauwe ogen zijn
ja in mijne ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wat? in mijn gedachtes ziet het er cool uit
Die oude scout van PSV en Chelsea?quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennen jullie Pieter Visser al?
Wat een god
https://www.youtube.com/channel/UC77vL_a97QWgZFU5edf0o5Aquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die oude scout van PSV en Chelsea?
fel groen bijna geelachtigquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom vertel je bij haar kleur ogen en bij mij niet ;s
Haha ja die ken ik al, zijn water reviewquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC77vL_a97QWgZFU5edf0o5A
Cholo!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Ben ik opgelicht door het Bureau voor Budget en Inkomensbeheer?
Lolwat
Dit kan toch niet waar zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Lolwat
hoe dom kan eens mens zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Lolwat
Oké maar wil wel foto van je idquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo!!
Goed dat ik je zie hier. Ik zit in problemen, ik heb snel 500 euro nodig. Kan je dat me even lenen, ik betaal het volgende week terug. Beloofd!!
Nee maar serieusquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit kan toch niet waar zijn
Moest hardop lachen om Ariequote:
Tien euro maxquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zouden jullie mij wel centjes lenen?
4,50quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zouden jullie mij wel centjes lenen?
Je bent veel te goedquote:
Nooitquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je misbruik van me maken?
Wow wtf ;squote:Op woensdag 18 mei 2016 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nooit
Niet zoals jij bij mij doet iig
quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Melissa & Joey is gewoon leuk programma,
Dochter is wel leuk, verder gewoon kutprogrammaquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Melissa & Joey is gewoon leuk programma,
Niemand heeft iets voor je over iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
bedankt voor de topickill ook jongens, blijkt wel weer dat ik meer voor jullie overheb dan jullie voor mij ;s
Sabrina is ook best leuk voor haar leeftijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dochter is wel leuk, verder gewoon kutprogramma
jij ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sabrina is ook best leuk voor haar leeftijd
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, 50 minuten bewogen op muziekMaar het was Rod Stewart en dat is vrij stevig tempo
Ja wow je doet nu net alsof het aan Braddie ligt, doe normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?
Wat ben je toch een aandoenlijk ding ook, zo betrokken bij je medemensquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wow je doet nu net alsof het aan Braddie ligt, doe normaal.
Waren mensen dat ook maar bij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:37 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat ben je toch een aandoenlijk ding ook, zo betrokken bij je medemens
Ik wilde eigenlijk reageren met lol, maar heb net geleerd dat dat een vervelende reactie is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wow je doet nu net alsof het aan Braddie ligt, doe normaal.
Braddie heeft het harder nodig dan jijquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren mensen dat ook maar bij mij.
Heb even issues nu na 4 dagen vrij zijn.![]()
Nee is normaal joh laat je niets wijsmakenquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk reageren met lol, maar heb net geleerd dat dat een vervelende reactie is.
Moest je dat vragen van mozy?quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
Zijn hier nog manlets die weleens problemen hebben gehad met doggy, omdat hun benen te kort zijn? 😂
chai.... 😂😂quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
Zijn hier nog manlets die weleens problemen hebben gehad met doggy, omdat hun benen te kort zijn? 😂
Heb juist dat staand niet gaat tenzij ik tegen haar nek op wil rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
Haha ja wtfquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
jij bent gewoon te langquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:03 schreef Chai het volgende:
lekker gezond op het werkquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:54 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker ziek thuis. Hoe is het met jullie?
Ach, maak je niet dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:59 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een ochtendhumeur.![]()
arme werkmensen straks
Volgens mij geeft het pas problemen als de man veel kortere benen heeft dan de vrouw.quote:
Je zit nog steeds aan de mozy? Gaat dat niet vervelen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het pas problemen als de man veel kortere benen heeft dan de vrouw.
Maar heb zelf geen ervaring met manlets, dus daarom vroeg ik het.
het kan bijna altijd wel, kwestie van de juiste hoekenquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het pas problemen als de man veel kortere benen heeft dan de vrouw.
Maar heb zelf geen ervaring met manlets, dus daarom vroeg ik het.
Gezellige mensen zijn dat altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:59 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een ochtendhumeur.![]()
arme werkmensen straks
Liefdeloze creativiteitsloze figuren zouden zich nu wel gaan vervelen idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je zit nog steeds aan de mozy? Gaat dat niet vervelen?
Als de man 1,65 is en de vrouw 1,90 wordt het misschien wel lastig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan bijna altijd wel, kwestie van de juiste hoeken
als het echt niet lukt, kun je nog altijd gaan liggenquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Liefdeloze creativiteitsloze figuren zouden zich nu wel gaan vervelen idd.
[..]
Als de man 1,65 is en de vrouw 1,90 wordt het misschien wel lastig.
Hoelang verveel je je al dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso is er met meubilair altijd wel een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt niet lukt, kun je nog altijd gaan liggen
komt dat voor dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Als de man 1,65 is en de vrouw 1,90 wordt het misschien wel lastig.
Denk het niet, want dat vraagt mentaal teveel van de manlet en de reuzin, omdat die beiden waarschijnlijk een complex hebben door hun lengte.quote:
Je bent zelf goed.quote:
Geen probleem.quote:
je vervalt weer in je oude gewoontes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:13 schreef Kurovski het volgende:
Veel bewolking, af en toe een bui, maar hogere temperaturen...
Wind:
[ afbeelding ]
Neerslag:
[ afbeelding ]
Temperatuur:
[ afbeelding ]
hjm.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vervalt weer in je oude gewoontes.
jammer dit
is je buurman overleden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:20 schreef gianni61 het volgende:
ondertussen merk ik op facebook dat niet alleen wijlen buurman, maar ook zijn vrienden en familie nogal fan zijn hyves glitter plaatjes
huhquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door (alweer) de gaskraan open te zetten
wtf? dat is je buurman?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met stoppen met blowen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
ssssssssssssssssssssssssssssssssstt
Lekker dan. Voor je het weet dus ligt je eigen gevel er uit met zo 1quote:
vandaag nog niet geblowd dus gaat prima zoquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe gaat het met stoppen met blowen?
quote:
Wat goed!quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vandaag nog niet geblowd dus gaat prima zo
Nog steeds bezig, ja?quote:
quote:
klopt. ik ben er ook niet echt rouwig om.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker dan. Voor je het weet dus ligt je eigen gevel er uit met zo 1
Opgeruimd staat netjes.. sorry hoor.
Geniet met mate.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee eigenlijk niet, heel af en toe maar.
Ja wat.
Dat altijd, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. ik ben er ook niet echt rouwig om.
alleen rot voor de familie
Terechte klacht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij hebt een kleintje en ik heb het niet zo op mensen met een kleintje.
Misschien haatte hij jou en hiermee was er natuurlijk kans zijn buurman ook mee te nemen tijdens zijn enkele reis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zieke gedachten heb jij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien haatte hij jou en hiermee was er natuurlijk kans zijn buurman ook mee te nemen tijdens zijn enkele reis.
Op de Noordpool?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik begin nu aan dag 6.
Maar ja, wiet is hier dan ook verboden
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien haatte hij jou en hiermee was er natuurlijk kans zijn buurman ook mee te nemen tijdens zijn enkele reis.
ik was niet thuisquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jimmy.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef NoelGallagher het volgende:
wie de fuck is the kerstmannoordpool?
Lol kon je niet even wat liquid regelen voor in een e-sig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik begin nu aan dag 6.
Maar ja, wiet is hier dan ook verboden
twijfel je over de kleur of over de s?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
Oke ik ben aan het twijfelen.
iPhone 6S plus Rosé
of Iphone 6 Plus Silver
lol allebeiquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
twijfel je over de kleur of over de s?
Ah joh dat gebeurt toch genoeg in Scandinavië.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben nu in Noorwegen, hier moet je echt niet gaan blowen hoor.
ja dit is waar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie je toch niet meer als je hem in een hoesje steekt
Stiekem, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah joh dat gebeurt toch genoeg in Scandinavië.
Rosé is voor wijven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
iPhone 6S plus Rosé
of Iphone 6 Plus Silver
6S is veel te groot manquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
iPhone 6S plus Rosé
of Iphone 6 Plus Silver
Beetje duur indd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben nu in Noorwegen, hier moet je echt niet gaan blowen hoor.
ik heb echt geen flauw idee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dit is waar.
maar verschil tussen 6 en 6s zo veel?
Ik ben ook een wijf..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rosé is voor wijven.
Uiteraard voor de S gaan, anders hoor je er tegenwoordig niet meer bij zeggen ze.
Weet ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben ook een wijf..
nee dat boeit mij niet, ik wil gewoon weten of de specs zo aanzienlijk veel beter zijn.
6S is toch niet groter dan de 6?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
6S is veel te groot man
Plus ook
Gewoon 6
Welke heb jijquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik.
Specs zijn beter, of het merkbaar is betwijfel ik.
Ik heb niet de S overigens.
6 Plusquote:
Gvdquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef Crip het volgende:
6s en 6 is zelfde
6s plus en 6 plus zijn groot.
maar ik wil big, net als mijn ego
Zijn je boobs ook big?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef Crip het volgende:
6s en 6 is zelfde
6s plus en 6 plus zijn groot.
maar ik wil big, net als mijn ego
brammetjenogwat ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hint: ik ben een van die vijf woorden.![]()
![]()
Gelukkig heb je geen grote kut.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:44 schreef Crip het volgende:
big ego big boobs en big ass en big belly big iphone
past precies
Hoeveel inch verschil zit er tussen 5 en 6 plus dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
6 Plus
Formaat is wennen in het begin (van 5 naar 6 Plus gegaan) maar zou nu geen kleiner formaat meer willen.
1,5"quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel inch verschil zit er tussen 5 en 6 plus dan?
¤ 140 verschil, valt nog mee. Zou gewoon voor de 6S Plus gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:48 schreef Crip het volgende:
firstworld problems niet weten of je de iphone 6s + wilt of 6+
gvd mensen gaan dood en dit is waar ik me druk om mak
Mijne is 5", maar vind het nog steeds iets te groot. Heb het idee dat als hij heel iets kleiner zou zijn, hij fijner in de hand zou liggen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:51 schreef Kurovski het volgende:
Hey Santa. Al in het Frogner Park geweest in Oslo?
Dit bedoel ik. Is wel de moeite waard.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja.
Vandaag naar Holmenkollen en daar vanaf met een touwtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |