Sommigen zijn zelf nog kind joh, 24 jaar en dan al dik in de schulden ;squote:
Ja, dan is het wel balen. Maar 3/4 van de keren kwamen er al kinderen terwijl de financiële situatie dat niet toestond. Tja...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar soms kom je in zo'n situatie nadat je kinderen hebt gekregen
Jij wil pas over 30 jaar gaan kopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan ook over ruim 20-30 jaar later.
Elk moment van de dag.quote:
Dan kan je beter persoonlijk failliet aanvragen. Twee jaar op een houtje bijten en dan ben je er van af.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommigen zijn zelf nog kind joh, 24 jaar en dan al dik in de schulden ;s
Bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel balen. Maar 3/4 van de keren kwamen er al kinderen terwijl de financiële situatie dat niet toestond. Tja...
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat doe ik nu met mijn linkerhand?
Dat kan niet zo makkelijk volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan kan je beter persoonlijk failliet aanvragen. Twee jaar op een houtje bijten en dan ben je er van af.
ja dat wijf van net dan. 26 jaar en 8600 schuld.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommigen zijn zelf nog kind joh, 24 jaar en dan al dik in de schulden ;s
In je neus peuterenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat doe ik nu met mijn linkerhand?
Ja hoe kom je eraan vraag ik me af. Als je dan 100 euro per maand afbetaalt ben je meer dan 7 jaar bezig johquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat wijf van net dan. 26 jaar en 8600 schuld.![]()
ik kan me niet heugen dat ik ooit meer dan een doezoe schuld stond
Voor alles is wat te zeggen. Met huren ben je flexibeler als je wilt verhuizen en met een hypotheek betaal je best veel rente.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wil pas over 30 jaar gaan kopen?
Langer dan 5 jaar huren vind ik zonde van het geld.
studieschuld?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoe kom je eraan vraag ik me af. Als je dan 100 euro per maand afbetaalt ben je meer dan 7 jaar bezig joh
stem vvd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je een bachelor hebt afgerond en je wil daarna nog een bachelor opleiding doen met je instellingsgeld aftikken van 10k per jaar? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |