quote:
HAAL MIJN PENS EENS VAN HET INTERNET AF JOHquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef MAHL het volgende:
Pffft een chick waar ik vroeger een crush op had heette Floortje en daar moet ik nu opeens aan denkenKut TT
[..]
[ afbeelding ]
haha lolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAAL MIJN PENS EENS VAN HET INTERNET AF JOH
lekker man zin inquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Straks weer lekker een setje van 20 doen met m`n gewichtjes, en nog ff wat bewegen op muziek, goodlife.
ik lasquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Straks weer lekker een setje van 20 doen met m`n gewichtjes, en nog ff wat bewegen op muziek, goodlife.
dombo. Schuld na verkoop.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan heb ik ~ 10x dat.
Las ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ik las
straks weer een lekker sletje van 20 doen met mijn gewicht.
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit ga ik eten volgende maand. Denk ik. Foodtrucks
Ik twijfel welke ik het lekkerste eruit vind zien. (sowieso niet de onderste)quote:
Die ziet er ook wel goed uit jaquote:
Goed bezig Bradgequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Ik moet toch 's avonds en 's middags eten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na een zo'n brood heb je dan toch al genoeg gegeten of niet
In Emmen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit jaMaar er worden nog 24 foodtrucks bekend gemaakt. Ik kan daar mijn geld wel kwijt eind juni
nomnom.
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet toch 's avonds en 's middags eten hebben.
Gelukkig kan je van te voren al zien wat er allemaal staat. Kan je voor te voren al beetje keuzes maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenWant straks koop ik gewoon bij eerste en krijg ik spijt
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenWant straks koop ik gewoon bij eerste en krijg ik spijt
Betaal jijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopen
Net als Iwanius toch.. Allemaal dingen kopen en dan 1 hap nemen en het weggooien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoi Iwaniusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopen
Ziet er niet smakelijk uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit ga ik eten volgende maand. Denk ik. Foodtrucks
Jemigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net als Iwanius toch.. Allemaal dingen kopen en dan 1 hap nemen en het weggooien.!
Iwanius is verzonnen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JemigDat zal wel gewoon verzonnen zijn
Hij maakte een foto van alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JemigDat zal wel gewoon verzonnen zijn
Waarom nou ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd om te rossen... kom hierrrrrrrr frass
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
< Racist, certificaat behaald bij het J. Dean Institute for Race Realism
Bedankt... ik heb al mijn negroïde collega's in de achterste tafels gezetquote:
JIJJOU KRIJG IK OOKquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bij Etto zit het volgens mij wel echt diep ha
goezoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bedankt... ik heb al mijn negroïde collega's in de achterste tafels gezet
Zal morgen testen in de autoquote:
Yes bbyquote:
Heb tekening van m'n stiefnichtje van 4 gekregen, beste cadeau ooitquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb tekening van m'n stiefnichtje van 4 gekregen, beste cadeau ooit
Omg hvjquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb hamka's gegeten speciaal voor jou
awhhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha stommerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihiquote:
quote:
Ja kom je langsquote:
Een handicap. Zo'n figuur waardoor je je eigenlijk niet meer op fok durft te vertonen. Een beetje gemiddelde fokker dus.quote:
Kroller plsquote:
Ff vinger in je keel danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb net hele zak chips opgegeten voel me beroerd, opgeblazen en smerig
ik voel me dan altijd goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben helaas overleden.. Wat een pittige workout zeg, damn
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zouden draken vroeger echt bestaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |