Die ziet er ook wel goed uit jaquote:
Goed bezig Bradgequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
Straks weer lekker een setje van 20 doen met m`n gewichtjes, en nog ff wat bewegen op muziek, goodlife.
Ik moet toch 's avonds en 's middags eten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na een zo'n brood heb je dan toch al genoeg gegeten of niet
In Emmen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit jaMaar er worden nog 24 foodtrucks bekend gemaakt. Ik kan daar mijn geld wel kwijt eind juni
nomnom.
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet toch 's avonds en 's middags eten hebben.
Gelukkig kan je van te voren al zien wat er allemaal staat. Kan je voor te voren al beetje keuzes maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenWant straks koop ik gewoon bij eerste en krijg ik spijt
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou dan echt uur bezig zijn met beslissen wat ik zou kopenWant straks koop ik gewoon bij eerste en krijg ik spijt
Betaal jijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopen
Net als Iwanius toch.. Allemaal dingen kopen en dan 1 hap nemen en het weggooien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoi Iwaniusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon weggooien en nieuwe, andere kopen
Ziet er niet smakelijk uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit ga ik eten volgende maand. Denk ik. Foodtrucks
Jemigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net als Iwanius toch.. Allemaal dingen kopen en dan 1 hap nemen en het weggooien.!
Iwanius is verzonnen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JemigDat zal wel gewoon verzonnen zijn
Hij maakte een foto van alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JemigDat zal wel gewoon verzonnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |