Zal ik over je buikje wrijvenquote:
seks gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben helaas overleden.. Wat een pittige workout zeg, damn
Here come the cracksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk jij gaat ook weer reageren met "lol" zoals je altijd doet op mij, moeilijk te geloven he, dat ik aan't sporten en afvallen benKrijg jeuk op je onderrug of zo.
reageer gewoon niet op haar dan, dat hoeft toch nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk jij gaat ook weer reageren met "lol" zoals je altijd doet op mij, moeilijk te geloven he, dat ik aan't sporten en afvallen benKrijg jeuk op je onderrug of zo.
Als jij dat wilt bbyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je dan ook lieve woordjes zeggen?
Hoeveel Ben je al afgevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Donkergroenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik een draak was, welke kleur zou ik dan zijn?
Doe nou niet want straks ga je weer dingen zeggen waar je spijt van gaat krijgenquote:
Ja, heel zachtjes en tederquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je ook door mijn haar kroelen?
Nee, ik hou me inquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nou niet want straks ga je weer dingen zeggen waar je spijt van gaat krijgen
Waarom meteen zo heftig dan, care je zo veelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ik hou me inMaak jij je daar nou maar geen zorgen over.
Ik care wel veel om je.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meteen zo heftig dan, care je zo veel
Lol@editquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ik hou me inMaak jij je daar nou maar geen zorgen over. Als jij niet steeds zo vervelend reageert met je "lol" en dat soort dingen, hoef ik ook niet vervelend op jou te reageren.
Actie>reactie.
Zwart met roodquote:
Ahwquote:
Hoort bij jouquote:
Albinodraak?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil een witte draak zijn, stralend wit alsof een engel naar beneden komt
pffffquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij zal een donkerblauwe draak met felle lichtgevende lichtblauwe ogen zijn
doe normaal ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom is er niet de saamhorigheid om figuren eruit te pikken en zo hard af te matten en te martelen dat hun hersenen midden op straat komen te liggen en hun ogen nog slechts aan een dun spiertje aan het gezicht liggen te bungelen?
Blauw is wel echt mijn kleur omgquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij zal een donkerblauwe draak met felle lichtgevende lichtblauwe ogen zijn
ja in mijne ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wat? in mijn gedachtes ziet het er cool uit
Die oude scout van PSV en Chelsea?quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennen jullie Pieter Visser al?
Wat een god
https://www.youtube.com/channel/UC77vL_a97QWgZFU5edf0o5Aquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die oude scout van PSV en Chelsea?
fel groen bijna geelachtigquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom vertel je bij haar kleur ogen en bij mij niet ;s
Haha ja die ken ik al, zijn water reviewquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC77vL_a97QWgZFU5edf0o5A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |