Touche.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.quote:
Voer mij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.
Gelukkig is er wifi tegenwoordigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach nu mag je maar 500 mb aan data verstouwensame difference. Ze verdienen er nog steeds goed aan.
Toch niet overal, gekkie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is er wifi tegenwoordig
Oeh, lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.
wat een straf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ik moet het doen met mijn bammetje met kaas, tomaat en pesto wat in mijn trommeltje zit.
Ik moet bestellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ik moet het doen met mijn bammetje met kaas, tomaat en pesto wat in mijn trommeltje zit.
bammetje kipfilet, eitje en komkommer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ja gvd op de snelweg is er toch geen wifi.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In gebieden komen waar er geen wifi is
Jij bent prachtig, dima. Een prachtig mensquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een prachtige mensen zijn het toch !!
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:43 schreef Kurovski het volgende:
3310 was niet eens zo groot. 1611 was massive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |