Denk niet dat ze dat niet eens wil, maar idd veel mensen hebben er een handje van het zo te brengen dat anderen zich verplicht voelen het te bagatelliseren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom altijd keihard meelachen en juist extra nadruk er op leggen. Zie je gelijk dat snoetje vertrekken als je niet iets zegt als 'ach joh dat valt allemaal wel mee toch!?'
Welke ben ik dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Aandachtshoeren en ongemakkelijke zelfspot uit onzekerheid zijn twee verschillende dingen.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ons dat ging vertellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Meten jullie nu de diagonaal, vanaf de buik of balzak?
Navel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Ja, dat kan je inderdaad vaak al wel een beetje aanvoelen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat niet eens wil, maar idd veel mensen hebben er een handje van het zo te brengen dat anderen zich verplicht voelen het te bagatelliseren.
Aandachtshoer, je bent gespierde slanke boy toch.quote:
ik steek dat pinnetje achterop de schuifmaat naar binnenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben nog van de generatie die ze ongegeneerd op tafel legt om ze op oog te meten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ons dat ging vertellen.
Hoezo dan? jouw generatie had toch ook al wel een liniaal?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die ze ongegeneerd op tafel legt om ze op oog te meten.
Dat voldoet nog steeds prima.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die ze ongegeneerd op tafel legt om ze op oog te meten.
dat deed ik vroeger ook met vrienden in de kroeg, maar telkens als we dat deden sprong en er wel ergens een opso slet te voorschijn, die wild om zich heen begon te pijpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik eh denk dat ik deze vraag niet snapquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Maar als gespierde slanke aandachtshoer ga ik toch niet doen alsof ik dik ben, zie mn homeboy BTquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Aandachtshoer, je bent gespierde slanke boy toch.
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo dan? jouw generatie had toch ook al wel een liniaal?
Een smsje sturen met je 3310 voor 10 ct per berichtquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?
Jawel, is de zogenaamde hoth tactiek, die zichzelf framede als lelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar als gespierde slanke aandachtshoer ga ik toch niet doen alsof ik dik ben, zie mn homeboy BT
De meetpen/depth probe.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik steek dat pinnetje achterop de schuifmaat naar binnen
Altijd vervelend dat soort taferelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook met vrienden in de kroeg, maar telkens als we dat deden sprong en er wel ergens een opso slet te voorschijn, die wild om zich heen begon te pijpen
Ach nu mag je maar 500 mb aan data verstouwenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een smsje sturen met je 3310 voor 10 ct per bericht
En toen kon je maar 100 tekens erin hebben of zo. Ik was binnen kortste keren blut
ja, je zit er gewoon niet op te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd vervelend dat soort taferelen
Ik kon er niks aan doen dat mensen mijn getrol serieus namenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, is de zogenaamde hoth tactiek, die zichzelf framede als lelijk.
Niemand neemt het srs, dat maakt het poseren zo kanjerirritant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen dat mensen mijn getrol serieus namen
Ik vanaf de buik en dan keer 2quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Oh ok sryquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand neemt het srs, dat maakt het poseren zo kanjerirritant.
Staat dit ook op xvideos?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook met vrienden in de kroeg, maar telkens als we dat deden sprong en er wel ergens een opso slet te voorschijn, die wild om zich heen begon te pijpen
Touche.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.quote:
Voer mij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.
Gelukkig is er wifi tegenwoordigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach nu mag je maar 500 mb aan data verstouwensame difference. Ze verdienen er nog steeds goed aan.
Toch niet overal, gekkie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is er wifi tegenwoordig
Oeh, lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.
wat een straf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ik moet het doen met mijn bammetje met kaas, tomaat en pesto wat in mijn trommeltje zit.
Ik moet bestellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ik moet het doen met mijn bammetje met kaas, tomaat en pesto wat in mijn trommeltje zit.
bammetje kipfilet, eitje en komkommer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ja gvd op de snelweg is er toch geen wifi.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In gebieden komen waar er geen wifi is
Jij bent prachtig, dima. Een prachtig mensquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een prachtige mensen zijn het toch !!
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:43 schreef Kurovski het volgende:
3310 was niet eens zo groot. 1611 was massive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |