ughhh ik heb zo veel twijfels ik ga niet eens s meer afsluiten nuquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou echt never 16gb doen, daar ben je echt zo door na een aantal updates.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat ik echt minder vind aan Iphone is dat je er geen sd/m2 kaart in kan doen. Of kan dat met de nieuwere modellen wel?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het altijd een beetje ongemakkelijk als dikke mensen van die grapjes over hun eigen dikheid maken maargoed
beetje van haha kijk mij het niet boeien. maar ondertussen
quote:
6 Plus 64GB is toch ongeveer net zo duur als de 6S Plus 16GB? Dan is dat de betere keuze.quote:
Zoals Hermann, Bradster, Bozehaas en Stimoquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het altijd een beetje ongemakkelijk als dikke mensen van die grapjes over hun eigen dikheid maken maargoed
Nopequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat ik echt minder vind aan Iphone is dat je er geen sd/m2 kaart in kan doen. Of kan dat met de nieuwere modellen wel?
idunno ben nu even helemaal mad geworden kn er even niet meer naar kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
6 Plus 64GB is toch ongeveer net zo duur als de 6S Plus 16GB? Dan is dat de betere keuze.
16GB is inderdaad gewoon fucking weinig met die updates.
Beetje net als al die bombarie over blowen toen zeg maarquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ughhh ik heb zo veel twijfels ik ga niet eens s meer afsluiten nu
Geezquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
idunno ben nu even helemaal mad geworden kn er even niet meer naar kijken
uit Lif blijkt dat stimo helemaal niet dik isquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Hermann, Bradster, Bozehaas en Stimo
Dat van roosje is duidelijk zelfspot om preventief mensen de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Aandachtshoeren en ongemakkelijke zelfspot uit onzekerheid zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Hermann, Bradster, Bozehaas en Stimo
Daarom altijd keihard meelachen en juist extra nadruk er op leggen. Zie je gelijk dat snoetje vertrekken als je niet iets zegt als 'ach joh dat valt allemaal wel mee toch!?'quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van roosje is duidelijk zelfspot om preventief mensen de wind uit de zeilen te nemen.![]()
Zelfspot uit onzekerheid is meestal nogal gefaald.
Dan was mijn post uitstekend getimed en heb ik Geerd SC helaas gered van verdere ondergangquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom altijd keihard meelachen en juist extra nadruk er op leggen. Zie je gelijk dat snoetje vertrekken als je niet iets zegt als 'ach joh dat valt allemaal wel mee toch!?'
Ongeluk bij een gelukje inderdaad. Jij staat nu te boek als die ene vent die dat deedquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was mijn post uitstekend getimed en heb ik Geerd SC helaas gered van verdere ondergang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |