De 5 is 4", de 6+ is 5,5"quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne is 5", maar vind het nog steeds iets te groot. Heb het idee dat als hij heel iets kleiner zou zijn, hij fijner in de hand zou liggen.
hahahah echt hequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
al die sukkeltjes die nieuwste iPhone ofzo moeten hebben wollah man, lach jullie uit sukkeltjes
Denken dat een iPhone 1000 euro kostquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah echt he
1000 euro leggen voor een telefoon :")
ben je etsu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Denken dat een iPhone 1000 euro kost
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah echt he
1000 euro leggen voor een telefoon :")
Ja of allebei, doe eens gek.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:02 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je ook sicke gaming desktop voor kopen
had je hem niet moeten laten vallenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb in het linkerhoekje van mn aaaaypheun een barst, om te janken
De 6 Plus 128GB variant was ruim 1000 euro toen dat ding uitkwam.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Denken dat een iPhone 1000 euro kost
halloquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vriend <3 alles goed? whaddup met etsu?
hahaha deze manquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen met telefoonhoesjes![]()
je nuekt toch ook niet met condoom of wat
Iedere 2 jaar een nieuw toestel is toch vrij normaal?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
al die sukkeltjes die nieuwste iPhone ofzo moeten hebben wollah man, lach jullie uit sukkeltjes
ja die chick was ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu was aan het neuken op het dak van vindicat
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Dimachaerus het volgende:
srs? why niet? vind deze username enzo niet echt wat eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
halloja hoor, daar ook?
kan niet meer inloggen op Etsu
okequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ja nou enquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedere 2 jaar een nieuw toestel is toch vrij normaal?
1 jaar..quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedere 2 jaar een nieuw toestel is toch vrij normaal?
lang verhaal. maar voorlopig zit dat acc even op slot.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs? why niet? vind deze username enzo niet echt wat eigenlijk![]()
![]()
oh en ja hier ook wel. nog ff beetje wakker worden enzo
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
lol. Ik doe iets van 5 jaar met een telefoon.
wel toepasselijk danquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
lang verhaal. maar voorlopig zit dat acc even op slot.
die username heb ik aangemaakt op de eerste kerstdagik wist niks beters.
ik ben al 2 uurtjes wakker en lig nog in bed
Cool. Genoeg te zien he in Scandinavië.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zie nu je post met die toren, daar ben ik idd al geweest. Ook een selfie ervan
Same hier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
6 Plus
Formaat is wennen in het begin (van 5 naar 6 Plus gegaan) maar zou nu geen kleiner formaat meer willen.
Ben nog steeds benieuwd wat er met je Nokia is gebeurd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Cool. Genoeg te zien he in Scandinavië.
Ja zo gaat dat hier als Chai er is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same hier.
Maar onderwerp ging al over piemels in monden volgens mij.
Vind het wel dom hoeveel credits ze af en toe krijgen als ze grappig weten te reageren op fb/twitter.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
T-Mobile klantenservice is zo goed he, ik schrijf normaal nooit feedback of geef complimenten door ofzo maar vandaag wel gedaan.
ben er echt blij van geworden
Ik heb Sony Ericsson. oa c702 en c902.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd wat er met je Nokia is gebeurd.
ja, maar die reclamesquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
T-Mobile klantenservice is zo goed he, ik schrijf normaal nooit feedback of geef complimenten door ofzo maar vandaag wel gedaan.
ben er echt blij van geworden
Je hebt nooit een Nokia 3310 gehad?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb Sony Ericsson. oa c702 en c902.
Jawel een tijdje. Was een goed toestel voor die tijd.quote:
Waarom heb je die afgedankt was mijn vraag...quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel een tijdje. Was een goed toestel voor die tijd.
rosequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Crip het volgende:
Stel Samen en Stel Bij Actie 2 jaar
M - 3 GB incl. 100 MB EU bundel bevat internet
¤ 17,50
Toestelservice ¤ 20,-
¤ 20,-
Totaal per maand
¤ 37,50
Iphone-6s-plus-rose-gold
Apple iPhone 6S Plus 16GB Rose
ik dnk dt dit m word
hmm, dat klinkt nog niet zo verkeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Crip het volgende:
¤ 17,50
Omdat ik meer van Sony Ericsson ben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je die afgedankt was mijn vraag...
Echt he, vies wijfquote:
Maar je SMSt en belt toch alleen maar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Omdat ik meer van Sony Ericsson ben.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kreeg toen de Sony T100 dacht ik.
quote:
geef het op chaiquote:
Hak die knoop nou maar gewoon door kk zegquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Crip het volgende:
Stel Samen en Stel Bij Actie 2 jaar
¤ 17,50
Toestelservice ¤ 20,-
¤ 20,-
Totaal per maand
¤ 37,50
Iphone-6s-plus-rose-gold
Apple iPhone 6S Plus 16GB Rose
ik dnk dt dit m word
is wle bijbetalen voor het toestel he nogquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt nog niet zo verkeerd.
een beetje buitenlandbundel standaard erbij is in deze regio wel eens handig
I CAN"T OMFG ik ben te autistisch hiervoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hak die knoop nou maar gewoon door kk zeg
TRquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hak die knoop nou maar gewoon door kk zeg
En nu mag ik zeker weer niet zinspelen op wat je tot je genomen zou hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sony Z5 nog gehad, die was ook wel ok.
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
[..]
I CAN"T OMFG ik ben te autistisch hiervoor
ja, dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
is wle bijbetalen voor het toestel he nog
Lol Braddiequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
is wle bijbetalen voor het toestel he nog
nee nee, braddie koopt een apparaat om er vervolgens achter te komen dat het helemaal niet kan wat hij er mee wil doenquote:
Welke van de 8?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een uitstekende bijdrage geleverd in ONZ SC
Ik zou het echt niet weten, ik kom nooit daarquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn het ook echt 8 van die kleine jostikliekjes?
Ik zou echt never 16gb doen, daar ben je echt zo door na een aantal updates.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
[..]
is dat alles jezus je bent niet eens ´s oud
Gvd mijn mening jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
[..]
is dat alles jezus je bent niet eens ´s oud
beetje open deur, vind je niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met selfies met een Fernandez blikje was dat toch?
Wat ik echt minder vind aan Iphone is dat je er geen sd/m2 kaart in kan doen. Of kan dat met de nieuwere modellen wel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou echt never 16gb doen, daar ben je echt zo door na een aantal updates.
ughhh ik heb zo veel twijfels ik ga niet eens s meer afsluiten nuquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou echt never 16gb doen, daar ben je echt zo door na een aantal updates.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat ik echt minder vind aan Iphone is dat je er geen sd/m2 kaart in kan doen. Of kan dat met de nieuwere modellen wel?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het altijd een beetje ongemakkelijk als dikke mensen van die grapjes over hun eigen dikheid maken maargoed
beetje van haha kijk mij het niet boeien. maar ondertussen
quote:
6 Plus 64GB is toch ongeveer net zo duur als de 6S Plus 16GB? Dan is dat de betere keuze.quote:
Zoals Hermann, Bradster, Bozehaas en Stimoquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het altijd een beetje ongemakkelijk als dikke mensen van die grapjes over hun eigen dikheid maken maargoed
Nopequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat ik echt minder vind aan Iphone is dat je er geen sd/m2 kaart in kan doen. Of kan dat met de nieuwere modellen wel?
idunno ben nu even helemaal mad geworden kn er even niet meer naar kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
6 Plus 64GB is toch ongeveer net zo duur als de 6S Plus 16GB? Dan is dat de betere keuze.
16GB is inderdaad gewoon fucking weinig met die updates.
Beetje net als al die bombarie over blowen toen zeg maarquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ughhh ik heb zo veel twijfels ik ga niet eens s meer afsluiten nu
Geezquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
idunno ben nu even helemaal mad geworden kn er even niet meer naar kijken
uit Lif blijkt dat stimo helemaal niet dik isquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Hermann, Bradster, Bozehaas en Stimo
Dat van roosje is duidelijk zelfspot om preventief mensen de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Aandachtshoeren en ongemakkelijke zelfspot uit onzekerheid zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Hermann, Bradster, Bozehaas en Stimo
Daarom altijd keihard meelachen en juist extra nadruk er op leggen. Zie je gelijk dat snoetje vertrekken als je niet iets zegt als 'ach joh dat valt allemaal wel mee toch!?'quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van roosje is duidelijk zelfspot om preventief mensen de wind uit de zeilen te nemen.![]()
Zelfspot uit onzekerheid is meestal nogal gefaald.
Dan was mijn post uitstekend getimed en heb ik Geerd SC helaas gered van verdere ondergangquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom altijd keihard meelachen en juist extra nadruk er op leggen. Zie je gelijk dat snoetje vertrekken als je niet iets zegt als 'ach joh dat valt allemaal wel mee toch!?'
Ongeluk bij een gelukje inderdaad. Jij staat nu te boek als die ene vent die dat deedquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was mijn post uitstekend getimed en heb ik Geerd SC helaas gered van verdere ondergang
Denk niet dat ze dat niet eens wil, maar idd veel mensen hebben er een handje van het zo te brengen dat anderen zich verplicht voelen het te bagatelliseren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom altijd keihard meelachen en juist extra nadruk er op leggen. Zie je gelijk dat snoetje vertrekken als je niet iets zegt als 'ach joh dat valt allemaal wel mee toch!?'
Welke ben ik dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Aandachtshoeren en ongemakkelijke zelfspot uit onzekerheid zijn twee verschillende dingen.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ons dat ging vertellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Meten jullie nu de diagonaal, vanaf de buik of balzak?
Navel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Ja, dat kan je inderdaad vaak al wel een beetje aanvoelen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat niet eens wil, maar idd veel mensen hebben er een handje van het zo te brengen dat anderen zich verplicht voelen het te bagatelliseren.
Aandachtshoer, je bent gespierde slanke boy toch.quote:
ik steek dat pinnetje achterop de schuifmaat naar binnenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben nog van de generatie die ze ongegeneerd op tafel legt om ze op oog te meten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ons dat ging vertellen.
Hoezo dan? jouw generatie had toch ook al wel een liniaal?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die ze ongegeneerd op tafel legt om ze op oog te meten.
Dat voldoet nog steeds prima.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die ze ongegeneerd op tafel legt om ze op oog te meten.
dat deed ik vroeger ook met vrienden in de kroeg, maar telkens als we dat deden sprong en er wel ergens een opso slet te voorschijn, die wild om zich heen begon te pijpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik eh denk dat ik deze vraag niet snapquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Maar als gespierde slanke aandachtshoer ga ik toch niet doen alsof ik dik ben, zie mn homeboy BTquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Aandachtshoer, je bent gespierde slanke boy toch.
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo dan? jouw generatie had toch ook al wel een liniaal?
Een smsje sturen met je 3310 voor 10 ct per berichtquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?
Jawel, is de zogenaamde hoth tactiek, die zichzelf framede als lelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar als gespierde slanke aandachtshoer ga ik toch niet doen alsof ik dik ben, zie mn homeboy BT
De meetpen/depth probe.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik steek dat pinnetje achterop de schuifmaat naar binnen
Altijd vervelend dat soort taferelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook met vrienden in de kroeg, maar telkens als we dat deden sprong en er wel ergens een opso slet te voorschijn, die wild om zich heen begon te pijpen
Ach nu mag je maar 500 mb aan data verstouwenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een smsje sturen met je 3310 voor 10 ct per bericht
En toen kon je maar 100 tekens erin hebben of zo. Ik was binnen kortste keren blut
ja, je zit er gewoon niet op te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd vervelend dat soort taferelen
Ik kon er niks aan doen dat mensen mijn getrol serieus namenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, is de zogenaamde hoth tactiek, die zichzelf framede als lelijk.
Niemand neemt het srs, dat maakt het poseren zo kanjerirritant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen dat mensen mijn getrol serieus namen
Ik vanaf de buik en dan keer 2quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Oh ok sryquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand neemt het srs, dat maakt het poseren zo kanjerirritant.
Staat dit ook op xvideos?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook met vrienden in de kroeg, maar telkens als we dat deden sprong en er wel ergens een opso slet te voorschijn, die wild om zich heen begon te pijpen
Touche.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat maakt nou meer indruk, roepen dat je een 3310 hebt of hem gewoon op tafel leggen?
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.quote:
Voer mij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.
Gelukkig is er wifi tegenwoordigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach nu mag je maar 500 mb aan data verstouwensame difference. Ze verdienen er nog steeds goed aan.
Toch niet overal, gekkie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is er wifi tegenwoordig
Oeh, lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
heb net zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, pistoletjes aan het afbakken, sla, tomaat komkommer gesneden en ben nu op de eitjes aan het wachten.
wat een straf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ik moet het doen met mijn bammetje met kaas, tomaat en pesto wat in mijn trommeltje zit.
Ik moet bestellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ik moet het doen met mijn bammetje met kaas, tomaat en pesto wat in mijn trommeltje zit.
bammetje kipfilet, eitje en komkommer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
Ja gvd op de snelweg is er toch geen wifi.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In gebieden komen waar er geen wifi is
Jij bent prachtig, dima. Een prachtig mensquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een prachtige mensen zijn het toch !!
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:43 schreef Kurovski het volgende:
3310 was niet eens zo groot. 1611 was massive.
Ja vind meegenomen brood nooit zo lekker. Zit tussen de oren want het is wel goed bewaard, maar geniet er wel minder van.quote:
Op snelweg dien je ook niet je mobiel te gebruikenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gvd op de snelweg is er toch geen wifi.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?
Netjes in de houder met een navigatie app.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op snelweg dien je ook niet je mobiel te gebruiken
wowquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent prachtig, dima. Een prachtig mens
En zeer uniek.quote:
Daar heb je toch helemaal geen wifi voor nodig, alleen bij opstarten en routebepaling wel, maar dat doe je natuurlijk thuisquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes in de houder met een navigatie app.
Heb ik iets gemist? Een paar chromosomen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou antwoord op de vragen van Chai?
Ik vergeet dat altijd, dus tijdens de eerste meters moet ik dat helaas alsnog doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heb je toch helemaal geen wifi voor nodig, alleen bij opstarten en routebepaling wel, maar dat doe je natuurlijk thuis
Het is misschien niet ideaal, dat klopt zeker.. Maar ik vind dat het echt meer dan voldoende helpt. Ben 5 kilo kwijt dus lijkt mij dat het wel helpt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie dit helpt niet zo. Waarom doe je niet een beginnersprogramma van bijv Zuska?
Nee die heb je ruim voldoende.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Een paar chromosomen ofzo?
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ben bang dat je leesvaardigheid wordt aangetast door nystagmus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Een paar chromosomen ofzo?
quote:
quote:
Er zijn vast wel meer die die mening delen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wiiijooowwwwwwquote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer die die mening delen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
wtf, mn pistoletje is nogal hoog geworden. zelfs ik krijg mn bakkes er niet omheen
Klein mondje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
wtf, mn pistoletje is nogal hoog geworden. zelfs ik krijg mn bakkes er niet omheen
Jack Lalanne gespotquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wiiijooowwwwww
You are the most talented, most interesting, and most extraordinary person in the universe. And you are capable of amazing things. Because you are the Special. And so am I. And so is everyone. The prophecy is made up, but it's also true. It's about all of us. Right now, it's about you. And you still can change everything.
Haha je ex had een kleinequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
Nou ja zegquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wiiijooowwwwww
You are the most talented, most interesting, and most extraordinary person in the universe. And you are capable of amazing things. Because you are the Special. And so am I. And so is everyone. The prophecy is made up, but it's also true. It's about all of us. Right now, it's about you. And you still can change everything.
Ja, maar dat wist je al. Vandaar dat ik er niet op reageerde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben bang dat je leesvaardigheid wordt aangetast door nystagmus.
[..]
[..]
Vond het echt grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
Gelukkig, dan hoef ik niet om te draaien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
nee valt wel mee eigenlijk. ze zijn echt gwn kaolo hoog
Een speculum gebruiken...quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
Wow.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg hem niet helemaal omhoog bij Crip
nu stoere bekquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof ik voor je stompje mijn mond helemaal open moet doen
Damnquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gvdquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
straks huilen wanneer ik spar met je baarmoeder
eh okquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oké Braddie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist je al. Vandaar dat ik er niet op reageerde.
jij gaat al huilen wanneer treinmeisje niet terug kijkt, gtfo met je actquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
treinmeisje is diegene die huiltquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Crip het volgende:
[..]
jij gaat al huilen wanneer treinmeisje niet terug kijkt, gtfo met je act
goffedomme zegquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
Nee johquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denken jullie dat ze nu mad is op me?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denken jullie dat ze nu mad is op me?
jaquote:
Je vergeet 'autistische'quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is echt moeilijk om een behaarde turkse ecto te missen
Vaker je excel-file bijwerken dan maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké Braddie.
Je hebt weleens gezegd dat je nu je telefoon daar alleen voor gebruikt, maar ik ben niet zo'n voorbarig persoon die daaruit gelijk de conclusie trekt dat dat in het verleden ook zo was.
Vandaar de vraag.
Onder de 12.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er ook niet behaarde turken, eigenlijk?
dit is echt zo'n kki domme vraag hequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
lol neequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Verwonder me gewoon over het feit dat je als kale knar zo selectief loopt te reageren, omdat je schijnbaar bepaalde vragen wilt ontwijken of zo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vaker je excel-file bijwerken dan maar.
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummerquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu stoere bek
ken je driehoek dimaquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is echt moeilijk om een behaarde turkse ecto te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ken je driehoek dimaik heb liever geen seks met de illuminatiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Verwarrend. Zelfs Turkse babys hebben al een unibrow, snor en nekharen.quote:
hehe neequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde er gisteren allemaal verhalen over hier dus dacht al begonnen.
Jeetje wat een policor en gutmensch. Zal het eens delen met mijn makkers op Nederland mijn Vaderlandquote:
ik ni hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend. Zelfs Turkse babys hebben al een unibrow, snor en nekharen.
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.quote:
Hoop dat ze die landverrader gaan lynchenquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje wat een policor en gutmensch. Zal het eens delen met mijn makkers op Nederland mijn Vaderland
Dat is de Joodse Hindoeramadan. Wel respect voor iedereen he!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde er gisteren allemaal verhalen over hier dus dacht al begonnen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ni hoor
ben als blondje geboren
Mwah, misschien schaamt ze zich.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.
ben je babyface? lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben blij als er überhaupt een snorretje staat na een week.
Wat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is de Joodse Hindoeramadan. Wel respect voor iedereen he!!
Tenenkrommend, iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Vind het vooral even op Facebook laten zien hoe omgevingsbewust je bent. Vooral dat eerste kan je gewoon aan de buren vragen, dan weten die ook gelijk dat je betrokken genoeg bent om daar rekening mee te houden.
ik ben ook serieusquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wel, serieus. Blonde krullen. Nu stijl zwart haar
? denk je dat hij grapje maakt. heel veel turkse kids zijn blond als ze klein zijn valt me opquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wel, serieus. Blonde krullen. Nu stijl zwart haar
jammer, volle baard is echt geilquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig groeit er wel iets maar een volle baard zit er niet in, fml.
Nee.quote:
lol heb je weer hersenbloedingquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil liever niet opgeblazen worden dus laat de hele islamitische wereld even weten wel rekening te houden met ramadan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |