Ja.quote:
Iedereen lekker op zijn eigen eilandje rekening houden met elkaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil liever niet opgeblazen worden dus laat de hele islamitische wereld even weten wel rekening te houden met ramadan"
Oh oké. Volgens mij heb ik ook alleen maar een selfie gezien vanaf je neus tot je buik ofzo.quote:
eh okquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker op je knietjes, zal ik je laten zien wat ik bedoel met ramadan.
zelden zo gelachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP gefixt, datum van Ramadan erin gezet
echte 2nutz humor ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Misschien een rare vraag maar op welke tijdstippen roken de meeste mensen? Ik wil graag rekening houden met mijn rokende buurvrouw. Ze is werkeloos, maar meurt enorm naar shag uit haar bek. Ik denk dat dit haar kansen op een baan enorm verkleind, dus daarom wil ik haar kauwgom aanbieden zodat de stank enigszins gedempt wordt. Wil eigenlijk nog iets doen voor haar, wat vinden werkeloze rokers leuke cadeaus?
gr.
OkCupid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die dates Bradster?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt deze jouw kant op of is deze ook niet mobiel?
Ik paf 24/7.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Misschien een rare vraag maar op welke tijdstippen roken de meeste mensen? Ik wil graag rekening houden met mijn rokende buurvrouw. Ze is werkeloos, maar meurt enorm naar shag uit haar bek. Ik denk dat dit haar kansen op een baan enorm verkleind, dus daarom wil ik haar kauwgom aanbieden zodat de stank enigszins gedempt wordt. Wil eigenlijk nog iets doen voor haar, wat vinden werkeloze rokers leuke cadeaus?
gr.
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, niemand wordt warm van jou
alleen tattasquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?
Dan moet je wel buiten komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?
heb je gemistquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie ik was een paar dagen offline hoe is het met je Twingo??
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie ik was een paar dagen offline hoe is het met je Twingo??
Hoe vaak ga je deze nog spammen? Je bent echt trots op deze of niet.quote:
Ik vond daar enkel tokkies.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Dat was de vorige x, dus neem aan deze x ook.
Gelukkig maar. En waar zal de date dit keer plaatsvinden?quote:
In Nooitgedachtland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En waar zal de date dit keer plaatsvinden?
Hij is gewoon een betere man dan ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie weet gewoon in welke vijver hij moet vissen.
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vind.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je deze nog spammen? Je bent echt trots op deze of niet.
Vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vind.
Wow.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vind.
gangster hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:24 schreef MrBradge het volgende:
Anyways, ik ga er van tussen. Auto opruimen etc.
Gr Gr Toitoitoit bey bey
Edwin Emanuel Posse out
En gejat van Theo Maassenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Een grapje welke beter tot zijn recht komt in gesproken vorm.
Lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vaak, interesseert me geen fuck wat je er van vindt.
Niet gaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb ook eindelijk een date via internet geregeld, heeft iemand tips
neem genoeg condooms meequote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Op z'n tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe je dat vaker, plagiaat plegen?
Niet laten merken dat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Ga niet gelijk naar haar huis toe met je waggie, maar spreek ergens in het openbaar af. Het is daarbij wel zo gelijkwaardig om de reistijd een beetje te verdelen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Dat moet ik iedere dag thuis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
ik moet zometeen relatie problemen aanhoren ugh
Spannende vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt heel lang niet geFOK!t door je relatieproblemen, mocht niet van de bazin. Toch?
Dat was de vorige.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt heel lang niet geFOK!t door je relatieproblemen, mocht niet van de bazin. Toch?
Ik vind wel dat sinds kort het niveau op FOK! en zeker in deze SC ineens gestegen is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Ben gvd wel lang niet actief geweest ja, zonde eigenlijk.
Hangt er vanaf wat je in die tijd gedaan hebt of dat zonde is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Ben gvd wel lang niet actief geweest ja, zonde eigenlijk.
Kijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat sinds kort het niveau op FOK! en zeker in deze SC ineens gestegen is.
Ik denk idd dat dat komt door de terugkeer van oudgedienden als NG en Zosk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat sinds kort het niveau op FOK! en zeker in deze SC ineens gestegen is.
Heel veel gewerkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je in die tijd gedaan hebt of dat zonde is.
HAHAquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat komt door de terugkeer van oudgedienden als NG en Zosk.
vooral als jij er niet bentquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |