Ja.quote:
Iedereen lekker op zijn eigen eilandje rekening houden met elkaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil liever niet opgeblazen worden dus laat de hele islamitische wereld even weten wel rekening te houden met ramadan"
Oh oké. Volgens mij heb ik ook alleen maar een selfie gezien vanaf je neus tot je buik ofzo.quote:
eh okquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Lekker op je knietjes, zal ik je laten zien wat ik bedoel met ramadan.
zelden zo gelachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP gefixt, datum van Ramadan erin gezet
echte 2nutz humor ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Misschien een rare vraag maar op welke tijdstippen roken de meeste mensen? Ik wil graag rekening houden met mijn rokende buurvrouw. Ze is werkeloos, maar meurt enorm naar shag uit haar bek. Ik denk dat dit haar kansen op een baan enorm verkleind, dus daarom wil ik haar kauwgom aanbieden zodat de stank enigszins gedempt wordt. Wil eigenlijk nog iets doen voor haar, wat vinden werkeloze rokers leuke cadeaus?
gr.
OkCupid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die dates Bradster?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt deze jouw kant op of is deze ook niet mobiel?
Ik paf 24/7.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
Misschien een rare vraag maar op welke tijdstippen roken de meeste mensen? Ik wil graag rekening houden met mijn rokende buurvrouw. Ze is werkeloos, maar meurt enorm naar shag uit haar bek. Ik denk dat dit haar kansen op een baan enorm verkleind, dus daarom wil ik haar kauwgom aanbieden zodat de stank enigszins gedempt wordt. Wil eigenlijk nog iets doen voor haar, wat vinden werkeloze rokers leuke cadeaus?
gr.
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, niemand wordt warm van jou
alleen tattasquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?
Dan moet je wel buiten komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
worden mensen morgen warm van de zon in nederland ?
heb je gemistquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie ik was een paar dagen offline hoe is het met je Twingo??
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie ik was een paar dagen offline hoe is het met je Twingo??
Hoe vaak ga je deze nog spammen? Je bent echt trots op deze of niet.quote:
Ik vond daar enkel tokkies.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Dat was de vorige x, dus neem aan deze x ook.
Gelukkig maar. En waar zal de date dit keer plaatsvinden?quote:
In Nooitgedachtland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En waar zal de date dit keer plaatsvinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |