je gebruikte het woord krediet net als ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu bijna een jaar banvrij, misschien heb ik wat krediet opgebouwd.
Waar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikte het woord krediet net als ik
Echt? Het voelt als een paar weken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
netjes hoor, probsquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee klopt trouwens niet. Laatst nog een x 24 u, maar dat was de kortste ooit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt? Het voelt als een paar weken.
ja, die 24 uur bans zijn wel good ja. niet te lang, primaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt trouwens niet. Laatst nog een x 24 u, maar dat was de kortste ooit.
Zonde van je tijd idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Ben gvd wel lang niet actief geweest ja, zonde eigenlijk.
Waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Maar nee, Niels doet liever aannames dan iets even te vragen waar hij mogelijk het antwoord al op wist.
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.quote:
Nee leuk juist.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.
hou je bek he over onze sc, kutkapertsquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.
wink ;pquote:
Nou en hij moet er mee muilen jij nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
Wat heeft Dee van Enzo toch een scheven muil zeg
Heeft een hersenbloeding gehad in de baarmoeder.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
lijkt net of ze een beroerte heeft gehadquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
wajo deze post zo hard en stoer, baas jij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
scheve mond, verwarde spraak, lamme arm?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
Moet jij niet vasthouden aan het sentiment dat jij vroeger wat voorstelde in deze sc en de harde kern bent om dit vervolgens hier meerdere malen per dag kenbaar te maken?quote:
Internetmensen vinden van wel.quote:
Met wie muil jij?quote:
lekker boeiend allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |