je gebruikte het woord krediet net als ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu bijna een jaar banvrij, misschien heb ik wat krediet opgebouwd.
Waar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikte het woord krediet net als ik
Echt? Het voelt als een paar weken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
netjes hoor, probsquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee klopt trouwens niet. Laatst nog een x 24 u, maar dat was de kortste ooit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt? Het voelt als een paar weken.
ja, die 24 uur bans zijn wel good ja. niet te lang, primaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt trouwens niet. Laatst nog een x 24 u, maar dat was de kortste ooit.
Zonde van je tijd idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
Ben gvd wel lang niet actief geweest ja, zonde eigenlijk.
Waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Maar nee, Niels doet liever aannames dan iets even te vragen waar hij mogelijk het antwoord al op wist.
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.quote:
Nee leuk juist.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.
hou je bek he over onze sc, kutkapertsquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt er gelijk weer zo'n drama van. Beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |