Chai op wie ga je stemmen in 2017?quote:
hexaan wel, dus ik zal wel niet oud worden. Acetonitril gebruiken we hier nauwelijksquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom je vaak in aanraking met acetonitril en hexaan?
Oké, wacht even nu moet ik weer googelen om een verstandige reply te versturenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
hexaan wel, dus ik zal wel niet oud worden. Acetonitril gebruiken we hier nauwelijks
Welke van de 5 isomeren van hexaan kom je het vaakst mee in aanraking?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
hexaan wel, dus ik zal wel niet oud worden. Acetonitril gebruiken we hier nauwelijks
Wel beter dan plc's programmeren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou dat serieus geen maand vol kunnen houden
Maand lukt nog wel denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen de normale hexaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke van de 5 isomeren van hexaan kom je het vaakst mee in aanraking?
Jouw naam maar dan met H ervoor.quote:
Zou wel een paar maanden onbetaald verlof willen. Maar dan blijf ik niet thuis zitten iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooidquote:IK WORD GEK GODVERDOMME IK WIL M`N BRUIN HEBBEN, IK KAN VAN NIEMAND EEN TIENTJE LENEN GODVERDOMME IK FLIP ZO WEER!!
Hasj verslaafde?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
Die kerel is wel gelijk even ingedimt net.
Zijn buurman is marinier, en hij begon opeens tegen hem te schelden en te duwen, toen greep 'ie hem bij z`n keel en duwde hem naar beneden, daarna is'ie scheldend z`n huis ingelopen en stond 'ie 1 minuut later weer buiten.
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooid
Wat voor buurt woon jij in kk zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
Die kerel is wel gelijk even ingedimt net.
Zijn buurman is marinier, en hij begon opeens tegen hem te schelden en te duwen, toen greep 'ie hem bij z`n keel en duwde hem naar beneden, daarna is'ie scheldend z`n huis ingelopen en stond 'ie 1 minuut later weer buiten.
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooid
Heroïne.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
n-hexaan staat voor normale hexaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |