Hij woont in de ghetto, jij ziet voor de buis de Giro te kijken in een plaats nog grijzer dan Apeldoornquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom maak jij in een week meer van dit soort dingen mee dan ik in mijn hele leven?
Beter dan de buurman van Gianni.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme man.
Mijn overbuurman kreeg weer een inzinking.
Die vent sliep midden op straat, wat doet m`n buurman (![]()
) Steekt een rotje af op een halve meter van hem vandaan, schrikt die kerel wakker en het is
[..]
Allemaal harde klappen volgde, heeft die vent in 3 auto's in de straat uit pure frustratie allemaal deuken getrapt. Dus er staat hier zometeen weer politie in de straat en hij zal (Voor de zoveelste keer) Weer worden meegenomen.
Als die kerel z`n bruin niet krijgt gaat 'ie altijd zo tekeer maar hij word nou nooit eens uit huis geplaatst of zo..
Wat nou grijs, ik woon in een boerengehucht met alleen maar jongelingenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij woont in de ghetto, jij ziet voor de buis de Giro te kijken in een plaats nog grijzer dan Apeldoorn
Het is Panzer niet.quote:
WCH is laatst geband voor het maken van een persoonlijk grapje over iets waar hij niet van op de hoogte was.quote:
Hij rijdt 1000km per week hequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom maak jij in een week meer van dit soort dingen mee dan ik in mijn hele leven?
Ook jonge dames?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou grijs, ik woon in een boerengehucht met alleen maar jongelingen
scheer je ook je benen of wat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
Tevens moet ik nog een uur wachten voordat ik Giro kan zien
Werkdagen tot 4 uurquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
Tevens moet ik nog een uur wachten voordat ik Giro kan zien
Iedereen aan de drugs dus, je moet gewoon vaker naar buiten gaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou grijs, ik woon in een boerengehucht met alleen maar jongelingen
Ze bannen toch maar te pas en te onpas dus zal wel. Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is Panzer niet.
[..]
WCH is laatst geband voor het maken van een persoonlijk grapje over iets waar hij niet van op de hoogte was.
Wat doe je voor de kost?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan zelf mijn werktijden indelenGisteren zat ik om half 4 voor de buis
Nou bijzonder hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan zelf mijn werktijden indelenGisteren zat ik om half 4 voor de buis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |