Leef jij in een woongemeenschap?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
Die kerel is wel gelijk even ingedimt net.
Zijn buurman is marinier, en hij begon opeens tegen hem te schelden en te duwen, toen greep 'ie hem bij z`n keel en duwde hem naar beneden, daarna is'ie scheldend z`n huis ingelopen en stond 'ie 1 minuut later weer buiten.
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooid
Werk al 3 jaar nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou wel een paar maanden onbetaald verlof willen. Maar dan blijf ik niet thuis zitten idd
Gezellige buurtquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
Zijn buurman is marinier, en hij begon opeens tegen hem te schelden en te duwen, toen greep 'ie hem bij z`n keel en duwde hem naar beneden, daarna is'ie scheldend z`n huis ingelopen en stond 'ie 1 minuut later weer buiten.
[..]
En toen heeft die marinier buurman hem wéér bij z`n keel gegrepen, opgetild en naar binnen gegooid
Ik snap niet meer welke buurman wie is. Die marinier is niet degene van het rotje?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel soeps over.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig niet: PvdA, PVV, PvdD, SP, CDA, CU, SGP, VNL, VVD of 50Plus.
Wat doe je dan de hele dag en hoe betaal je het als je iets leuks wil doen en voel je je niet nutteloosquote:
Huur?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het was een hele gezellige buurt, totdat hij er kwam wonen
Wat een kansloze lul.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heroïne.
En hij loopt al de hele dag van mensen geld te vragen, aan mij vroeg of 5 euro, aan m`n buurman 10, aan de overbuurman 5, aan voorbijgangers 1 euro
Geef die man gewoon geld, zijn leven is toch al naar de knoppenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heroïne.
En hij loopt al de hele dag van mensen geld te vragen, aan mij vroeg of 5 euro, aan m`n buurman 10, aan de overbuurman 5, aan voorbijgangers 1 euro
Verbreedt je horizon.quote:
Nee, dat was gewoon een buurman die naar buiten kwam (Net als ik) van het geschreeuw en het geklap wat we hoorde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet meer welke buurman wie is. Die marinier is niet degene van het rotje?
Andere dingen dan werken, met geld, waarom = niet werken nutteloos?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag en hoe betaal je het als je iets leuks wil doen en voel je je niet nutteloos
Ja, ik geef hem nooit iets, hij vraagt ook altijd of ik'm even kan wegbrengen, dikke lul 3 bier..quote:
Wat een gastquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een buurman die naar buiten kwam (Net als ik) van het geschreeuw en het geklap wat we hoorde.
Hij was net ook z`n moedertje van 87 aan't duwen op d`r scootmobiel, als in.. Haar forceren er af te stappenDus er hebben net 2 mensen de politie gebeld.
Hoop dat 'ie nou oprot uit de straat, vent doet wel vaker agressief naar z`n moeder maar daar word weinig gehoor aan gegeven, nu is er bewijs dat hij ook auto's heeft beschadigd én mensen heeft bedreigd én z`n moeder weer half heeft aangevallen..
Gaat ie je ook uitschelden als je nee zegt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem nooit iets, hij vraagt ook altijd of ik'm even kan wegbrengen, dikke lul 3 bier..
Wat zijn dat toch voor figuren die niets bijdragen maar wel verwachten dat anderen altijd maar helpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem nooit iets, hij vraagt ook altijd of ik'm even kan wegbrengen, dikke lul 3 bier..
Wat zijn dat toch voor figuren die anderen geen nieuwe kans willen gevenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch voor figuren die niets bijdragen maar wel verwachten dat anderen altijd maar helpenrot op.
aah een potentiële topperquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een buurman die naar buiten kwam (Net als ik) van het geschreeuw en het geklap wat we hoorde.
Hij was net ook z`n moedertje van 87 aan't duwen op d`r scootmobiel, als in.. Haar forceren er af te stappenDus er hebben net 2 mensen de politie gebeld.
Hoop dat 'ie nou oprot uit de straat, vent doet wel vaker agressief naar z`n moeder maar daar word weinig gehoor aan gegeven, nu is er bewijs dat hij ook auto's heeft beschadigd én mensen heeft bedreigd én z`n moeder weer half heeft aangevallen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |