Totaal niet relevant maar goedquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zijn dat toch voor figuren die anderen geen nieuwe kans willen gevenrot op.
Handicaps worden daarentegen onderschat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Relevantie wordt echt zo overschat
Weet niet ik voel me altijd nutteloos als ik een week ofzo thuis zit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Andere dingen dan werken, met geld, waarom = niet werken nutteloos?
Tsja, ik word suïcidaal als ik generieke klusjes opknap voor een "baas" die nog dommer is dan Chaiquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet ik voel me altijd nutteloos als ik een week ofzo thuis zit.
Oke naja ik doe liever iets nuttigs voor mijn geld. Zou ook helemaal gek worden als ik door ziekte verplicht thuis moet zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, ik word suïcidaal als ik generieke klusjes opknap voor een "baas" die nog dommer is dan Chai
overdreven zegquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke naja ik doe liever iets nuttigs voor mijn geld. Zou ook helemaal gek worden als ik door ziekte verplicht thuis moet zitten.
Toch gelachenquote:
Begrijp ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Om die trui he.. dat had ik nog niet gezien
DENK?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig niet: PvdA, PVV, PvdD, SP, CDA, CU, SGP, VNL, VVD of 50Plus.
quote:
Is bevestigd. Zie topic in VBL.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd las ik ergens, pas 17:00 uitsluitsel?
Niet omdat het moet maar omdat het kan.quote:
Kon niet zo gauw een lijstje vinden aar zulke partijen ook op stonden, VNL enz.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet omdat het moet maar omdat het kan.
Wow so persoonlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Misschien kun je hem even een folder van Delta geven, Braddie.
Delta airlines?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Misschien kun je hem even een folder van Delta geven, Braddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |