Doet er niet toe.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit een aardbeving gevoeld in Groningen, dus doe niet zo overdreven
In Scandinavië doen ze er nog wel aan dacht ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar het is een stervende feestdag dus wil ik even onder de aandacht brengen.
Jij bent geen random dikzak hèquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jammer dat jouw ouders niet zo zijn dan
sorry chai doe ik het weer
Beetje gek dan om voor de hele provincie te spreken dat het overdreven isquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, en daar woon en woonde ik
Ik hoorde het ook pas achteraf hoor, was er niet bij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had m'n hele spaarrekening er voor over gehad om hier bij te zijn.
Wat een kutfamiliequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
D`r moeder kwam er achter, ze had een sjaal om om de zuigzoenen en eh (![]()
) Bite marks te markeren, maar die zakte af toen ze opstond zei zei, en toen kreeg ze een halve rage van die moeder
(Heb die moeder mijn rug maar niet laten zien)
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had m'n hele spaarrekening er voor over gehad om hier bij te zijn.
In mijn MI neuk je als een soort hond die tijdens het pompen de hele tijd in haar nek loopt te knabbelen en kwijlen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
D`r moeder kwam er achter, ze had een sjaal om om de zuigzoenen en eh (![]()
) Bite marks te markeren, maar die zakte af toen ze opstond zei zei, en toen kreeg ze een halve rage van die moeder
(Heb die moeder mijn rug maar niet laten zien)
Ik spreek graag voor gehele bevolkingsgroepen waarbij ik generalisatie niet schuw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje gek dan om voor de hele provincie te spreken dat het overdreven is
Ik woon net op de buitenste ring en heb ook al meer dan 1000eu schade uitgekeerd gehad.
Die bedragen die je veelal ziet zijn best ziek. Vaak meer dan 10000eu wat je zo ff krijgt.
Gvd kkquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn MI neuk je als een soort hond die tijdens het pompen de hele tijd in haar nek loopt te knabbelen en kwijlen.
Echt? dacht dat het een typisch hollands iets wasquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Scandinavië doen ze er nog wel aan dacht ik.
Wrm heb jij een MI van neukende fokkers?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn MI neuk je als een soort hond die tijdens het pompen de hele tijd in haar nek loopt te knabbelen en kwijlen.
Ach zo heeft iedereen wel eens zo'n momentje idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik spreek graag voor gehele bevolkingsgroepen waarbij ik generalisatie niet schuw.
Dudequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik overal van. Beelddenker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wrm heb jij een MI van neukende fokkers?
Daarna ook nog.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry maar als je zo loopt te fantaseren over fokkers dan ben je wel flink heen en weer geschud tijdens je geboorte :s
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? dacht dat het een typisch hollands iets was
quote:Driekoningenavond (Trettondagsafton)
's Middags op 5 januari zijn banken en winkels in Zweden gesloten i.v.m. met de viering van Epifanie (Driekoningen) de volgende dag.
Misschien tijdens de kuurperiode idd.quote:
Weer wat geleerdquote:
TR gedaan, wow echt zo persoonlijk dit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry maar als je zo loopt te fantaseren over fokkers dan ben je wel flink heen en weer geschud tijdens je geboorte :s of er vlak na...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |