Dat dacht Halina Reijn ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als't komt dan komt't
DIKKE KUT BOEM!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gvd ik vergeet dat altijd, dat wil ik ook graag nog weten.
Precies. Alleen is ook wel ff lekker na 5 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als't komt dan komt't
Respect.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Leken wel konijnen man![]()
Ik heb de eerste nacht bij haar zóveel spierpijn gehad, kenkie..
Nog nooit een aardbeving gevoeld in Groningen, dus doe niet zo overdrevenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef Chai het volgende:
Woon persoonlijk graag aardbevingsvrij, maar ieder zijn ding.
Ook bodemdalingsvrij trouwens.
Van het dansen zekerquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
mental imagequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echte kutouders ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als kind van in de 20 je ouders dit soort dingen laten bepalen
Ik spreek geen van m`n oude dates nog eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Precies. Alleen is ook wel ff lekker na 5 jaar
gaan nog prima met elkaar om hoor
Jammerquote:
Heb je dit ook aan de ouders gemeld?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik spreek geen van m`n oude dates nog eigenlijk
Terwijl ik het met die eerste echt heel goed kon vinden, maar als je steeds vaker kortaf gaat doen, en op een gegeven moment arrogant word tegen me dan is ook dat klaar
Ik wel. Meermalen. Je moet wel in de dangerzone zitten. Groningen Zuid is dat niet echt. Centrum ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit een aardbeving gevoeld in Groningen, dus doe niet zo overdreven
Klopt, en daar woon en woonde ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Meermalen. Je moet wel in de dangerzone zitten. Groningen Zuid is dat niet echt. Centrum ook niet.
Maar het is een stervende feestdag dus wil ik even onder de aandacht brengen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef Kurovski het volgende:
3 Koningen... We hebben net de IJsheiligen gehad.
D`r moeder kwam er achter, ze had een sjaal om om de zuigzoenen en eh (quote:
Jammer dat jouw ouders niet zo zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja echt hoor, zou gewoon een random dikzak neuken om ze dwars te zitten, gewoon om te stangen
had m'n hele spaarrekening er voor over gehad om hier bij te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
D`r moeder kwam er achter, ze had een sjaal om om de zuigzoenen en eh (![]()
) Bite marks te markeren, maar die zakte af toen ze opstond zei zei, en toen kreeg ze een halve rage van die moeder
(Heb die moeder mijn rug maar niet laten zien:@ )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |