ah kut, weer bustedquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n test om te kijken of we met je meeleven?
Waar is cachet trouwens?
Ik heb dat ook hoor, van alle plaatsen waar ik nog nooit van heb gehoord wil ik ook niet wonen, dus zo gek ben je nog nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd, nog nooit van Haren gehoord verder.
sowwwwquote:
ja, maar dit duurde wel wat langer dan een paar maanden vriendquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb zelf ook nog een hele poos met mijn eerste date in m`n hoofd gezeten nadat ze mij na een vakantie uit het niets friendzonede. Ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat ik haar een berichtje stuurdeKansas wat gaat de tijd snel.
Als ik op het dak ga staan en goed kijk zie ik Haren liggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, van alle plaatsen waar ik nog nooit van heb gehoord wil ik ook niet wonen, dus zo gek ben je nog niet
Val er niet afquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik op het dak ga staan en goed kijk zie ik Haren liggen.
Ja oke, daar zit ook wel het verschil natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, maar dit duurde wel wat langer dan een paar maanden vriend
Waarom is dat over?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, daar zit ook wel het verschil natuurlijk
(Heb verder nog nooit een relatie gehad, die 4 dagen met dat christelijke ding schaar ik daar niet onder iig)
Zijn meestal de leukste.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Heb een aantal keer met een meid gedate van in de 20 met zwaar christelijke ouders (Als in, geen tv kijken, in de avond binnen blijven, op zondag naar de kerk en dat was het wel) En dat verliep niet al te best..
Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven
Haar moeder kwam daar natuurlijk achter, en:
- Ik moest een soa test ondergaan.
- Zij moest een soa test ondergaan.
- Ze moest een zwangerschapstest ondergaan.
- Ze mocht een jaar lang niet met jongens behalve familie in contact komen.
En de ergste:
Haar ouders hadden het huis van hun overleden grootmoeder gekocht voor haar om in te wonen, maar ze is dus gedwongen om weer bij haar ouders te komen wonen want jongens over de vloer kon echt niet, en nu staat dat huis dus te koop.
Ze verzette zich er ook niet tegen (Ondanks dat die meid zelf totaal niet gelovig was) En zei dat we er maar een punt achter moesten zetten want haar ouders wilde haar niet kwijt en ze wilde de band met haar ouders niet verneuken.
mooi man, relatie. ga er iig niet kansloos naar op zoek. zie vanzelf wel een dm van stimo binnenkomen ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, daar zit ook wel het verschil natuurlijk
(Heb verder nog nooit een relatie gehad, die 4 dagen met dat christelijke ding schaar ik daar niet onder iig)
Moet je ook niet doen, als't komt dan komt'tquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooi man, relatie. ga er iig niet kansloos naar op zoek. zie vanzelf wel een dm van stimo binnenkomen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |