Hm, bijzonder.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hi ha ho.
[..]
Omg, dit wordt m'n dood. Ik zal sterven als krantenbezorgster
Maar ik ga niet zo ver als Chai hoor. Met een exelletje erbij etc.quote:
;squote:
auto van moedersquote:Op maandag 23 mei 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat er inderdaad veel ouderen zijn die deze kranten bezorgen. Ben denk ik de jongste en dan nog 3 andere jongens van +-23 gok ik. Paar in de eind 30 en de rest 50+.
Sommigen zijn echt een beetje apart. Veel kwamen er ook met de auto vandaag. Te bedenken dat de meeste van hun wijken 8-10 euro per dag verdienen.. Denk dat ze moeten lopen om hun uitkering te behouden oid. Kan niet anders.
http://www.dumpert.nl/med(...)zoren_anno_2016.htmlquote:Op maandag 23 mei 2016 09:26 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat er inderdaad veel ouderen zijn die deze kranten bezorgen. Ben denk ik de jongste en dan nog 3 andere jongens van +-23 gok ik. Paar in de eind 30 en de rest 50+.
Sommigen zijn echt een beetje apart. Veel kwamen er ook met de auto vandaag. Te bedenken dat de meeste van hun wijken 8-10 euro per dag verdienen.. Denk dat ze moeten lopen om hun uitkering te behouden oid. Kan niet anders.
quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)zoren_anno_2016.html
incl twingo?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 jongen lijkt vies veel op Braddie he. Echt alles komt overeen.
Wel knap dat hij werkt dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
1 jongen lijkt vies veel op Braddie he. Echt alles komt overeen.
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneuquote:
Whehe.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneu
ach ja, zo krijgt hij wel een beetje bewegingquote:Op maandag 23 mei 2016 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij komt van de zelfde kant als ik af onderweg naar het punt waar de kranten opgehaald moeten worden. Gaat een stukje van 't fietspad onder de weg door. Moet ie afstappen en omhoog lopen. Hij is nogal breed. Wel sneu
Moet vanavond uit eten, sorry.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:32 schreef Crip het volgende:
Zosk kom je bij mij eten? Ik heb de kaarsjes al klaar staan.
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nogquote:Op maandag 23 mei 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Ik moet hier bij de ondergrondse fietsenstalling ook een steile helling op vanuit stilstand, dat loop ik ook altijd.Staand fietsen lukt het me ook net zonder om te vallen, maar kom alsnog bijna niet vooruit.
Naar beneden maak je met extra gewicht ook extra vaart.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nog![]()
blijkbaar niet he..quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit stilstand ja. Maar hier ga je eerst naar beneden maak je vaart en ga je weer 5 meter omhoog. Dat kan elke gek nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |