Ik had vanmorgen per ongeluk 'goedemorgen' gezegd in de GRTD SC ipv de KLB SC. Nog niet helemaal wakker.quote:
hoe ga je dit ooit te boven komen?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen per ongeluk 'goedemorgen' gezegd in de GRTD SC ipv de KLB SC. Nog niet helemaal wakker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt 2Nutz dat ook
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOCH!?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja weet ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ga je dit ooit te boven komen?
hoi cachie
Jij bent een sukkel.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?
TOCH!?
pffff echt he. Hatelijk gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
Hallon hallon.
Is de Nederlander van suiker? 700km file en super druk op de weg.
Fijne binnenkomer zo zegquote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
Hallon hallon.
Is de Nederlander van suiker? 700km file en super druk op de weg.
Hahaquote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mycroftvoel je zo'n behoefte jezelf op te zoeken?
![]()
Hi ha ho.quote:
Omg, dit wordt m'n dood. Ik zal sterven als krantenbezorgsterquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
NWS / krantenbezorger (72) toegetakeld
cachie is dr leven ook niet meer zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |