ben aan het snikkenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze het begrijpen dan weten we allemaal hoe laat het is.
Intern of extern?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik wil net muziek naar andere harde schijf zetten verdwijnt dat hele ding opeens
na hem af- en aangesloten te hebben doet ie het weer maar is ie kapot aan het gaan denken jullie?
internquote:
RIPquote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze het begrijpen dan weten we allemaal hoe laat het is.
Dat is wel vreemd ja, andere sata poort proberen? Klinkt in ieder geval niet goed.quote:
Nee, valversnelling blijft 9,81 m/s2.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar beneden maak je met extra gewicht ook extra vaart.
100 stuk ana het gaan 1e teken i dat, snel kopieren ne hopen dat ie het volhodt, of als je polek hebt een image makenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
godverdomme ik wil net muziek naar andere harde schijf zetten verdwijnt dat hele ding opeens
na hem af- en aangesloten te hebben doet ie het weer maar is ie kapot aan het gaan denken jullie?
Ja dat ga ik maar proberen als het nog eens gebeurt. Snap er ook echt niks van, heb de kast van m'n pc verder ook niet aangeraakt ofzo dus kan ook niet dat ie daardoor los is geschoten ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, andere sata poort proberen? Klinkt in ieder geval niet goed.
ik weet niet wat hier staatquote:Op maandag 23 mei 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
100 stuk ana het gaan 1e teken i dat, snel kopieren ne hopen dat ie het volhodt, of als je polek hebt een image maken
100% stuk aan het gaan, 1e teken dat, snel copy alles of maak een image as je de ruitme hebtquote:
tis een soort kunstquote:
Ja zeker zonde, ze zijn nog steeds niet goedkoop die krengen.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:54 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, het is op zich geen ramp, ik heb er nog een back-up van, maar zou gwn zonde zijn als ie stuk gaat
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier postenquote:
hehequote:
ik ben altijd in mijn hoofd 10 zinnen en 2 gesprekken verder en typ veel te snelquote:
Nummer 72 in de lijst met hoogste dag scores ooit is dat van gisteren.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, heb dag en nacht niet veel anders gedaan dan hier posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |