net noemde je mn naam nog beebquote:Op maandag 23 mei 2016 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie ben jij? ken je ui niet dus ja
waarom heb je er moeite meequote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de controls van the Witcher, ik ga eerst Uncharted afmaken
ben benieuwd wanneer die spinoff met bobbi en hunter komtquote:Op maandag 23 mei 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk bby, moet je wel eerst half jaar wachten tot nieuwe aflevering
Voor jou zou ik forevr wachtenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk bby, moet je wel eerst half jaar wachten tot nieuwe aflevering
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef NoelGallagher het volgende:
komen er 2 klanten langs, beetje mee ouwehoeren en dan zo'n grapje en dan dat ongemakkelijke gelachmooi man
Dacht dat die gecancelled wasquote:Op maandag 23 mei 2016 10:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer die spinoff met bobbi en hunter komt
godverdetyfus teringquote:Op maandag 23 mei 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat die gecancelled was
ABC has opted not to move forward with Marvel's Most Wanted, the Agents of S.H.I.E.L.D. spinoff centered on former S.H.I.E.L.D. agents Bobbi Morse and Lance Hunter (played by Agents of S.H.I.E.L.D.'s Adrianne Palicki and Nick Blood).
Eens weg, nooit meer terugquote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdetyfus tering
beter komen ze dan wel terug in aos
ze hadden in een patch ook een optie bijgedaan om het bewegen soepeler te maken ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij loop stroef en de camera is te gevoelig (al kan ik dat aanpassen)
we zullen zienquote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens weg, nooit meer terug
Alhoewel ik Ward weer terug verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |