quote:Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat deadprez het ook kan waarderenWies datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vanwege haar leeftijd wordt ze vaak voor slet uitgemaakt, terwijl het volgens haar net als voetbal gewoon een sport is.
wil ook wel dat jouw poes op mij gaat liggenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:39 schreef xcachet het volgende:
Awh, de poes gaat op mijn voet liggen. Lekker warm.
is goed bby, stuur maar.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Houd je er wel rekening mee als ik je even een pic van mijn autipas stuur?
quote:
Sommige paaldanseresen hebben ook wel eens meegedaan aan Hollands Got Talent. Dan is het wel vet.quote:
bij de deuren, op de trappen, mensen en ov, wat een zwijnenquote:
Is ook gewoon een sport, maar er zijn wel plekken waar de lessen misschien meer stoeipoes gericht zijn, omdat sommige sletten dat juist willen ipv alleen sport.quote:
heb die mensen nooit gesnapt, als je zo'n vies slijmerig ding uit je neus haalt is toch het laatste wat je denkt ''ik heb zin om dit op te eten''?quote:
Ok geilquote:Op maandag 23 mei 2016 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welles, ze is gwn beetje emo geworden
Leuk Hermann, leuk grapjequote:Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil ook wel dat jouw poes op mij gaat liggen
stoeipoes gericht hahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook gewoon een sport, maar er zijn wel plekken waar de lessen misschien meer stoeipoes gericht zijn, omdat sommige sletten dat juist willen ipv alleen sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |