mensen die een geslaagd leven hebben hebben het te druk om 3 seconden te nemen om op een pohi te klikken?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je leven is zo ondiep dat je de pohi van users gaat kijken
ben echt blij dat ik geen geslaagd leven heb danquote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die een geslaagd leven hebben hebben het te druk om 3 seconden te nemen om op een pohi te klikken?
2nutz heeft wel altijd gelijkquote:Op maandag 23 mei 2016 10:30 schreef Crip het volgende:
[..]
past goed bij me 2nutz zegt altijd dt ik heel mad ben.
Ik zag het. Ik post vaak rond de 100. Soms sta ik niet eens in de lijst.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben echt blij dat ik geen geslaagd leven heb dan
nou te druk niet zo zeerquote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die een geslaagd leven hebben hebben het te druk om 3 seconden te nemen om op een pohi te klikken?
wheheh had het ook gezien iddquote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik post vaak rond de 100. Soms sta ik niet eens in de lijst.
Maar met zoveel posts
Ik zit soms veel te posten bij DWDD, wedstrijden of VI. Dan ben ik bek af.
er komen hier zoveel kloons dat op usernames klikken een gewoonte isquote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou te druk niet zo zeer![]()
maar tenzij het een possetje is of een r&p troll account klik ik amper op usernames
ik denk dat deadprez het ook kan waarderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat deadprez het ook kan waarderenabsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Schatje ben je nog boos op mequote:Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker boeie die crip. laat die attention whore lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |