Ja tuurlijk, zulke dingen doe je voor een dame.quote:
Komt door het warme weer, ga ik hzaw gedrag door vertonen.quote:
merk hetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door het warme weer, ga ik hzaw gedrag door vertonen.
Carrousel heb ik wel een keer voor de lol gedaan, dat is wel vet als je daar de tijd voor hebt om te trainen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat meestal via een vereniging, want je hebt genoeg deelnemers en een commandant nodig die het leuk vindt om een viertal te trainen.
Is wel tof, is heel anders dan zelf trainen en je moet echt heel scherp zijn.
Heb wel een keer carrousel op muziek gedaan, maar daar was een groot niveauverschil wat het minder leuk maakte.
Moet je in het midden van een groot meer gaan zwemmen dat is pas verkoelend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk verkoelt deze open deur mij
hopelijk nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk verkoelt deze open deur mij
Twee weken vrij en nu moet je nog dingen maken zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig echt te lekker buiten he wil m'n dingen voor school niet eens maken
Nee, maar tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Tevens Brad:
"Lijkt mij zeer sterk dat er opeens iets is gaan lekken toch?"
"Maaaarrrrrr hóe kan het dat uit het niets die bak opeens hakerig begon te schakelen..."
Niets gebeurt 'opeens'.
Lekker juist.quote:
Ik lees dingen door terwijl ik fok!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Een week*quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee weken vrij en nu moet je nog dingen maken zeker
Denk dat het opeens is opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar toch
Ik heb net even onder de auto gelegen en ben een kort stukje gaan rijden en hij schakelde prima en er lag ook niets meer onder de auto qua olie of dergelijk
Lekker belastingrecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik pak m'n cytologie boek erbij, fokken en lezen jwz
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
succes, zal aan je denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik moet godverdomme morgen naar laboratorium en je moet dichte kleding aan hebben![]()
Neuhquote:
Ik ga deze quote bewaren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je gemeen, doe ik toch ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |