strugglesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus een rok met split aan. Nu is mijn ene been bruiner dan ander
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jaloersquote:
Jij denkt dat je gemakkelijk even je olie van je versnellingsbak kan controleren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar waarom check je die staaf niet in de olie om te zien tot hoe ver je oliepeil is?
loop nu ook de krantenwijk in de wijk naast het industrie terreinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar toch ook wel beetje spannend hihi
oh wist niet dat dat twee verschillende oliepeilen zijn hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij denkt dat je gemakkelijk even je olie van je versnellingsbak kan controleren?
Ik controleer mijn motorolie 1x per week, maar m`n bakolie is niet echt makkelijk bij te komen helaas.
En normaliter dan verdwijnt het ook niet zomaar, je moet het om de 150-200,000 kilometer verversen bij de Twingo, dus was het sowieso wel van plan om te gaan verversen een dezer dagen, het is alleen jammer dat er blijkbaar iets is gaan lekken waardoor ik al m`n olie ben verloren over een periode..
Gaat meestal via een vereniging, want je hebt genoeg deelnemers en een commandant nodig die het leuk vindt om een viertal te trainen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké, wel tof.
Vier of zestal heb ik nooit gedaan.
Ja er lopen vast 10 krantenbezorgers die vrouwelijk zijn en van dezelfde leeftijd. Heb je een crush op Noel en wil je dat hij je ziet of zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
loop nu ook de krantenwijk in de wijk naast het industrie terrein
blij dat je niet weet hoe ik eruit zie
Ik ben rustig?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh wist niet dat dat twee verschillende oliepeilen zijn hoor
rustig
Meid toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus een rok met split aan. Nu is mijn ene been bruiner dan ander
jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja er lopen vast 10 krantenbezorgers die vrouwelijk zijn en van dezelfde leeftijd. Heb je een crush op Noel en wil je dat hij je ziet of zo?
Waarom ga je nu niet sparen voor een goede auto.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben rustig?
maar sorry dat ik dan bot op je overkwam of zo
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |