familiekwaaltje dusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedstrijden en beetje fokken volgens mij hahaha fokken
Welk niveau rijdt ie? Dressuur was het toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedstrijden en beetje fokken volgens mij hahaha fokken
Ik wil weten hoe jouw paarden eruit zienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welk niveau rijdt ie? Dressuur was het toch?
Ja best wel hoog nog. Zz of z2 weenie hoe dat heetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welk niveau rijdt ie? Dressuur was het toch?
Misschien ken ik je vader welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja best wel hoog nog. Zz of z2 weenie hoe dat heet
vetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Visualizing The Invisible Motions Of Kung Fu
Zal opzoeken als op computer zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe jouw paarden eruit zien
Die dikke die cachet postte rijdt sws niet op zo'n hoog niveau.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde. En dan heb je nog zz licht of zwaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan maar zo natuurlijk dat je hem eens op de gevoelige plaat hebt gelegdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
yes
[..]
ik doe heel vaak foto's maken op wedstrijden
Nou, paard springt zo 1,60quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die dikke die cachet postte rijdt sws niet op zo'n hoog niveau.
Nou, het verbaasd me weleens van sommigen Hoe hoog ze rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die dikke die cachet postte rijdt sws niet op zo'n hoog niveau.
komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan maar zo natuurlijk dat je hem eens op de gevoelige plaat hebt gelegd
Ja iets met een z iig. En ze willen gaan beginnen met op muziekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde. En dan heb je nog zz licht of zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |