quote:
Oh even zoeken. Ik ga hem op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen. Krijg ik daar spijt van?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hadden in een patch ook een optie bijgedaan om het bewegen soepeler te maken ofzo
nooit gebruikt omdat ik er wel gewend aan was
moet je je bomgordel ff afdoenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom geef je dikke kutdoek een knuffel junkie van me.
je kunt niet healen door te mediteren dus je moet altijd genoeg eten bij je hebben, je gaat binnen een paar klappen dood en vecht vaak met 5-6 vijanden tegelijk, je vindt bijna geen goeie gear dus moet alles zelf craften of kopen, je moet constant potions maken voor verschillende monstersquote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh even zoeken. Ik ga hem op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen. Krijg ik daar spijt van?
IK BEN EEN AVONTURIER!quote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet healen door te mediteren dus je moet altijd genoeg eten bij je hebben, je gaat binnen een paar klappen dood en vecht vaak met 5-6 vijanden tegelijk, je vindt bijna geen goeie gear dus moet alles zelf craften of kopen, je moet constant potions maken voor verschillende monsters
succes
dat is toch niet leuk meerquote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet healen door te mediteren dus je moet altijd genoeg eten bij je hebben, je gaat binnen een paar klappen dood en vecht vaak met 5-6 vijanden tegelijk, je vindt bijna geen goeie gear dus moet alles zelf craften of kopen, je moet constant potions maken voor verschillende monsters
succes
er is ook een trophy om level 35 te halen en levelen gaat langzamer op death march, ik speelde op normal en en had level 35 amper gehaald door 95% van alle quests te doenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Speel altijd lekker alles op easylekker fluitend door het verhaal heen en geen frustratie.
dus dit, net zoals een wii of vr bril, rot op, gamen is ontspanning, ga niet druk lopen doenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Speel altijd lekker alles op easylekker fluitend door het verhaal heen en geen frustratie.
soms gaat het voor mij ook iets te verquote:
ja echt, dan ontneem je jezelf gewoon al het plezierquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms gaat het voor mij ook iets te ver
net als die nieuwe survival mode in fallout 4, geen fast travel, je moet eten/drinken en je kunt alleen saven als je slaapt bij een settlement
maar dat gevoel als je eindelijk een moeilijke vijand verslaatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit, net zoals een wii of vr bril, rot op, gamen is ontspanning, ga niet druk lopen doen
Nou precies. Lekker met je hoofd ff ergens anders. Al zou ik VR wel willen proberen een keer.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit, net zoals een wii of vr bril, rot op, gamen is ontspanning, ga niet druk lopen doen
Als je dat graag wil ga je toch gewoon een weekendje wegquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja echt, dan ontneem je jezelf gewoon al het plezier
stoer mee doen tegen de mensen in je vriendenlijst denk ikquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat trophy gebeuren ook niet zo. Nooit de behoefte gehad dat allemaal te halen.
Wat heb je er aan?
VR kan wel vet worden thoquote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |