twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Godverquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Sylvana Simons en het woord 'denk' in een zin
Volgens mij zit er negerzoenen schuim in haar hersenpan.
Oh wacht, laat ik me anders verwoorden; Volgens mij zit er negerzoenen schuim in haar hersenpan.
Dat weet ze waarschijnlijk niet eens.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lol, de Turken zijn de grootste slavendrijvers in de geschiedenis van de mensheid. Perfecte match dus voor zo'n slavernij-huilie als Sylvana...
Ach, op logische keuzes maken kun je dat mens niet betrappen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, zou ze nog een carrière in de politiek in gedachten hebben?
quote:
Ze heeft een keer aan een programma meegedaan wat meerdere facetten van Intelligentie test, en ze is behoorlijk intelligent.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wacht, laat ik me anders verwoorden; Volgens mij zit er negerzoenen schuim in haar hersenpan.
De meeste politici zijn ook vrij intelligent. Dat weerhoudt ze nog niet van domme keuzes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft een keer aan een programma meegedaan wat meerdere facetten van Intelligentie test, en ze is behoorlijk intelligent.
Dat beweer ik toch ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
[..]
De meeste politici zijn ook vrij intelligent. Dat weerhoudt ze nog niet van domme keuzes.
lopen grote idioten rond dus past wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, zou ze nog een carrière in de politiek in gedachten hebben?
Ja, ze valt niet uit de toon in het Haagse.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
lopen grote idioten rond dus past wel.
Verlicht mij eens even? Wat is er racistisch aan die tweet, Sylvana? Beledigend, oke, maar racistisch? Neuh.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat iemand dat soort dingen twittert is geen argument om het hier neer te zetten, de opmerking blijft net zo hard racistisch, en dat het een tweet van een ander maakt weinig uit.
Afgezien van het feit dat het ook niets bijdraagt als je die tweet hier plaatst.
BNN zekerquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft een keer aan een programma meegedaan wat meerdere facetten van Intelligentie test, en ze is behoorlijk intelligent.
Die Ozturk is toch opgestapt bij een of andere partij ?!?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen op een zinkend schip.
Beide toch opgestapt bij PVDA?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Ozturk is toch opgestapt bij een of andere partij ?!?
Samen met Kuzu afgesplitst van de PvdA.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Ozturk is toch opgestapt bij een of andere partij ?!?
Aha, ik dacht eerst van de PVV. Maar dat leek me al sterkquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Samen met Kuzu afgesplitst van de PvdA.
Zegt de één tegen de ander, denk jij wat ik denk?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Twiitch het volgende:
Twee Turken, een Marokkaan en een Surinaamse zitten samen in een kroeg...
Ze nemen vast ook nog een linkse *witte* Nederlander om daar ook nog wat stemmen van weg te snoepen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Twiitch het volgende:
Twee Turken, een Marokkaan en een Surinaamse zitten samen in een kroeg...
Of juist niet, aangezien het een soort allochtonen partij is. Het 'verzet' van links.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze nemen vast ook nog een linkse *witte* Nederlander om daar ook nog wat stemmen van weg te snoepen.
Er zal vast wel een Pietje zijn die probeert te infiltrerenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Of juist niet, aangezien het een soort allochtonen partij is. Het 'verzet' van links.
Nee, alleen blanke allochtonen kunnen racistisch zijn hè. Liefst mannen van middelbare leeftijd zonder "agency".quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Denk wordt echt een racistische partij, tegen de blanke autochtonen Nederlanders
Juist niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Of juist niet, aangezien het een soort allochtonen partij is. Het 'verzet' van links.
Oh vanzelfsprekend. Een figuur als Martijn de Koning ofzo, of die extremist van Frontaal Naakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze nemen vast ook nog een linkse *witte* Nederlander om daar ook nog wat stemmen van weg te snoepen.
En nu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd of DenkNL nu officieel ook tegen anti-ZP zal worden...
Juist teveel agency waardoor de minderheid van een kleine 70% in Nederland geen agency heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, alleen blanke allochtonen kunnen racistisch zijn hè. Liefst mannen van middelbare leeftijd zonder "agency".
Je ziet wel vaker politici eindeloos vasthouden aan hun beetje macht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik geloof nooit dat dit een lang huwelijk gaat worden.
Een of twee zetels zitten er wel in, voor de rest denk ik dat ze het kunnen schudden. Maar die twee Turken krijgen we voorlopig niet de kamer uit vrees ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik geloof nooit dat dit een lang huwelijk gaat worden.
I dacht echt dat het een grap wasquote:
DENK je dat?quote:
Paar zetels geloof ik wel maar daar doelde ik niet op. Ik geloof niet dat Simons lang bij Denk zal blijven. Dat moet toch botsen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een of twee zetels zitten er wel in, voor de rest denk ik dat ze het kunnen schudden. Maar die twee Turken krijgen we voorlopig niet de kamer uit vrees ik.
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals de PVV dus?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Denk wordt echt een racistische partij, tegen de blanke autochtonen Nederlanders
Het is natuurlijk wederzijds parasiteren. Denk hoopt hiermee wat negroïde stemmen binnen te hengelen en Simons heeft meteen een groter instrument voor haar ZP-agenda.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Paar zetels geloof ik wel maar daar doelde ik niet op. Ik geloof niet dat Simons lang bij Denk zal blijven. Dat moet toch botsen?
Ja, dat is een goeiequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt ze nu ook in de ban gedaan bij DWDD?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.
Klopt, discriminatie is een groter probleemquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Racisme bestaat allang niet meer, laten we het er niet over hebben.
Discriminatie is ook niet meer relevant, het gaat nu om de EU en onze cultuur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:09 schreef Manke het volgende:
[..]
Klopt, discriminatie is een groter probleem
Als het dan maar geen Zwart Pietje is!quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zal vast wel een Pietje zijn die probeert te infiltreren
Nu nog een excuus Marokkaanse homofiel, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Spanky78 het volgende:
Grappig.. Dat juist de nederturkse fascisten een excuusnegerin nodig hebben...
Ik hoop van harte dat denk snel weg is uit de Nederlandse politiek...
Ik ben Sylvana's grootste fan. Tenzij ze Peter R bij de club betrekken, dan ga ik twijfelen, stem ik zeker.quote:
Van mij mag hij best donker zijn maar als hij gouden oorbellen, een raar pakje en felrode lippen heeft zou dat wel gek zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als het dan maar geen Zwart Pietje is!
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie
Ze zal zéker bij RTL en Pauw zitten.
Oh nee, of, een van de twee.
Inb4 tofik dibiquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu nog een excuus Marokkaanse homofiel, zou ik zeggen.
Is toch leuk constant dezelfde mensen uitnodigen dan krijg je echt een brede horizonquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.
Mini tweets?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.
Dat kijk ik echt nooit, ik lees het commentaar op Twitter welquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Tofik Dibi?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretierquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Appa en Najibquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretier
Dát is een goeie ja. Hachichi er ook nog bij, want die heeft ervaring opgedaan bij de campagne van Hillary Clinton.quote:
En als partijlied "Er is leven na de Joop" ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretier
Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als ze niet geridiculiseerd werdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De frontpage zal ontploffen met al die commentaren.
Volgens mij hebben ze al een zetelquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
hopelijk krijgen ze niet genoeg stemmen voor een zetel
Called itquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beantwoorden
Retweeten
Leuk
1
Meer
Waarom zou ze een hoofddoek dragen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:23 schreef RobbieRonald het volgende:
Haar hoofddoek schijnt nu aangemeten te worden
Onvermijdelijk wat er nu gebeurt en ik hoop dat ze voor veel zelfreflectie gaan zorgen bij de andere politieke partijen #Denkquote:
quote:
Begin nou niet over slavendrijvers en geschiedenis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lol, de Turken zijn de grootste slavendrijvers in de geschiedenis van de mensheid. Perfecte match dus voor zo'n slavernij-huilie als Sylvana...
Ach, op logische keuzes maken kun je dat mens niet betrappen.
Straks gaat het nog over de Gouden Koetsquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef loni55 het volgende:
[..]
Begin nou niet over slavendrijvers en geschiedenis.
Vanwaar komt het idee dat je je direct als een strenggelovige dient te kleden zodra je met gelovigen omgaat?quote:
ook een kutwijfquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
Persvoorlichter van DENK mag er wel zijn :
[ afbeelding ]
wat is haar afkomst?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
Persvoorlichter van DENK mag er wel zijn :
[ afbeelding ]
Sowieso vrouwen ergens anders dan in de keuken, in bed of het washok is not dunquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Sowieso vrouwen in de politiek is not dun
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzendingquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als partijlied "Er is leven na de Joop" ofzo?
wat een kneuzenbende wordt datquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
Pas op he, straks zit je twee jaar zonder proces vast.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks gaat het nog over de Gouden Koets
Sylvana is Surinaamsquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
Ze proberen gewoon wat een wat 'multicultureler' clubje te worden. Van alleen Turken, naar Turken en Afrikanen.
Ik koop al geen waxinelichtjes meer, vanwege ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef loni55 het volgende:
[..]
Pas op he, straks zit je twee jaar zonder proces vast.
Je weet geeneens waar links en rechts voor staan. Hou je niet bezig met de politiek, want je hebt er gewoon geen verstand van.quote:
Terwijl ze zichzelf ziet als bushbush afrikaan want haar voorouders zijn immers door de slavernij uit hun originele thuis weggetrokken door de blanke alleshater...quote:
Inderdaad een zielig stuk paranoïde schijt en achterlijk.quote:
U bent moslim?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen ergens anders dan in de keuken, in bed of het washok is not dun
Ze komt gewoon haar recht halen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl ze zichzelf ziet als bushbush afrikaan want haar voorouders zijn immers door de slavernij uit hun originele thuis weggetrokken door de blanke alleshater...
Dat hoeft ie niet eens om een mening te hebben over die muts.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet geeneens waar links en rechts voor staan. Hou je niet bezig met de politiek, want je hebt er gewoon geen verstand van.
En terecht. Niemand mag de heilige koningshuis beledigen. Het recht om over de onderdanen te heersen hebben ze tenslotte van god gekregen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik koop al geen waxinelichtjes meer, vanwege dit
er was ook een blanke vrouw die zichzelf zag als african-americanquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl ze zichzelf ziet als bushbush afrikaan want haar voorouders zijn immers door de slavernij uit hun originele thuis weggetrokken door de blanke alleshater...
U bent ook moslim?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Sowieso vrouwen in de politiek is not dun
Gebaseerd op wat? Een foto?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet eens om een mening te hebben over die muts.
Sowieso waarom zou je je verzetten tegen je heersers, dat is zo onnatuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:36 schreef loni55 het volgende:
[..]
En terecht. Niemand mag de heilige koningshuis beledigen. Het recht om over de onderdanen te heersen hebben ze tenslotte van god gekregen.
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.quote:
Precies. Stel je voor dat je zelf na moet denken. The horror!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso waarom zou je je verzetten tegen je heersers, dat is zo onnatuurlijk
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?quote:
Wordt geen pro links, eerder een blankenhatersclubje wat overal en om alles de racismekaart gaat trekken. Lekker de witmens een schuldgevoel aanpraten en janken om het verleden om alles voor elkaar te krijgen.quote:
Klinkt nu al als te veel werk, gelukkig hebben mijn heersers het beste met mij voorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef loni55 het volgende:
[..]
Precies. Stel je voor dat je zelf na moet denken. The horror!!
Pownews kneusjequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.
Ja? Heb je de koran gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?
De Islam kwam met de 1e vrouwenrechten, je kent de geschiedenis niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?
Ja niet dan? Je gaat toch niet zelf lopen stofzuigen johquote:
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.quote:
Ik sta niet achter de pvv als je dat dachtquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.
Uiteraard. Zolang ik mijn schultenbrau kan kopen, EK op mijn LED tv kan volgen en mij druk maken om die kut moslims vind ik alles prima. Echt ze willen ons manier van leven afpakken. Ja echt! Dat zeggen ze dus het is waar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt nu al als te veel werk, gelukkig hebben mijn heersers het beste met mij voor
Goed dat je het steeds meer begint te begrijpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV-volk hier
Moslims zijn eng want ze ondermijnen onze cultuur en onze verworvenheden. Oh, en vrouwen horen in bed of in de keuken.
Je weet totaal niet wat er gezegd is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.
Excuses. Ik wist niet dat je bron zo degelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.
Tragischquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je weet totaal niet wat er gezegx is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.
Dit topic gaat niet eens over moslims, jij begint eroverquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV-volk hier
Moslims zijn eng want ze ondermijnen onze cultuur en onze verworvenheden. Oh, en vrouwen horen in bed of in de keuken.
Nee. Ze trekt om alles de racismekaart en probeert alles met schuldgevoel-aanpraten-door-verleden voor elkaar te krijgen. 1 verschild: de blanken van tegenwoordig zijn geen slavenhouders meer. Toch ziet zij dat zo. Zie de hele ZP discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze komt gewoon haar recht halen. Niks mis mee.
Het gros hier weet niet eens het verschil tussen rechts en links en strooit continu met 'meningen', vooral over wat links heet te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je weet totaal niet wat er gezegd is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.
Wel vergelijkbaar op basis van haat thoquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet eens over moslims, jij begint erover
Doe niet zo naïef.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet eens over moslims, jij begint erover
Ik hoop het. Hopelijk ook de genocide in het midden-oosten, Indonesië, op de balkan, Afrika, Latijns Amerika..quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:43 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat Sylvana de Armeense genocide aan gaat stippen.
Om het circus compleet te hebben zou Claudia de Breij ook een hele mooie zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer komt die andere jankmuil anousha of zo iets bij dit clubje eigenlijk? Dan hebben we een heel circus compleet.
Alleen jammer dat 0 jaar geleden vrouwen "daar" niks meer te zeggen hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam kwam met de 1e vrouwenrechten, je kent de geschiedenis niet.
Nog geen 60 jaar geleden hadden vrouwen hier niks te zeggen
Gewoon met 1 genocide beginnen en langzaam uitbouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:45 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hopelijk ook de genocide in het midden-oosten, Indonesië, op de balkan, Afrika, Latijns Amerika..
Niet relevant. Jij en je 'mening' zijn in ieder geval afgeschreven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gros hier weet niet eens het verschil tussen rechts en links en strooit continu met 'meningen', vooral over wat links heet te zijn.
Gaan we die ook afschrijven?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet relevant. Jij en je 'mening' zijn in ieder geval afgeschreven.
Waarom met Armeense beginnen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon met 1 genocide beginnen en langzaam uitbouwen.
Wat een onzin , de vrouw van de profeet was een zakenvrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 0 jaar geleden vrouwen "daar" niks meer te zeggen hebben.
Bekijk eens wat voor een mensen de partij zijn begonnen en denk er dan maar eens goed over na.quote:
Dus vrouwen in S-A mogen b.v. alleen met de auto op stap?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een onzin , de vrouw van de profeet was een zakenvrouw.
Je bent gehersenspoeld door de media.
Maar nu weer ontopic
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja wat zit je nou als een kleuter naar anderen te wijzen? Het ging over jou.quote:
Vertel jij het mij maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Bekijk eens wat voor een mensen de partij zijn begonnen en denk er dan maar eens goed over na.
Op dezelfde manier als Henk Krol en zijn clubje huilbejaarden ons land hebben overgenomen, die zijn nu in de Kamer ook niet veel meer als een informeel pauzemomentje waarin alle Kamerleden tijdens zijn praatje even de tijd hebben om met hun telefoon te spelen.quote:
Het zijn iig mensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Bekijk eens wat voor een mensen de partij zijn begonnen en denk er dan maar eens goed over na.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
'Vrouwenrechten' bestonden al heel lang voor de pedofiele moordenaar Mohammed de wereld begon te vergiftigen met zijn haatboek.
Dat kwam omdat we vrouwen hier als mensen zagen, niet als minderwaardige achterstallige mag niets wezens.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog geen 60 jaar geleden hadden vrouwen hier niks te zeggen
S-A is een slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus vrouwen in S-A mogen b.v. alleen met de auto op stap?
Kleuter?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja wat zit je nou als een kleuter naar anderen te wijzen? Het ging over jou.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
S-A is een slecht voorbeeld.
Die zijn gekaapt door de wahabis
Je vrouwen worden in de etalages verhuurd aan verkrachters.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat we vrouwen hier als mensen zagen, niet als minderwaardige achterstallige mag niets wezens.
Maar hey, we hebben nu de vrouwenrechten totaal ingehaald. Vrouwen staan gelijk met mannen in de westerse wereld, islamvrouwen lopen in het MO en hier nog steeds 5 meter achter de man, als ze uberhaupt het huis uit mogen.
Ff stoppen met hypocriet doen dus.
Indonesie is het grootste Islam land , waarom komen jullie altijd met het MOquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat we vrouwen hier als mensen zagen, niet als minderwaardige achterstallige mag niets wezens.
Maar hey, we hebben nu de vrouwenrechten totaal ingehaald. Vrouwen staan gelijk met mannen in de westerse wereld, islamvrouwen lopen in het MO en hier nog steeds 5 meter achter de man, als ze uberhaupt het huis uit mogen.
Ff stoppen met hypocriet doen dus.
PSVCL in het topic, die basht graag moslimsquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe krijgen jullie het in Jezusnaam voor elkaar om zelfs HIER een moslimbash topic van te maken?
Ja sorry, mijn schuld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe krijgen jullie het in Jezusnaam voor elkaar om zelfs HIER een moslimbash topic van te maken?
Ze wordt nog wel een keer wakker en dan mag ze bij DWDD weer uithuilen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Strani het volgende:
Hm.. dus Sylvana Simons heeft het ook niet zo op vrijheid van meningsuiting voor Turken. Interessant.
De vrouwvriendelijkheid van onze huis-PVV'ers spat er inderdaad van af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Odaiba het volgende:
Sylvana: ''ik ben heel erg actief als het gaat om het het empoweren van vrouwen''
En dan kies je voor een partij als DENK, met islamitische waarden.
Ah, daar hebben we de gutmensch dooddoener weer: jij rechts, dus dom en bevooroordeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.
Hehequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel vergelijkbaar op basis van haat tho
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL in het topic, die basht graag moslims
Vertel mij eerst eens wat volgens jou links überhaupt is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de gutmensch dooddoener weer: jij rechts, dus dom en bevooroordeeld.
Heb je nu niet door dat je precies hetzelfde doet als waar je anderen van beschuldigd? Je zet niet een ander, maar jezelf compleet buiten de discussie. Alleen wel op een ranzige manier..
Ik heb Sylvana nog nooit haar ongelijk zien toegeven, vrees ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze wordt nog wel een keer wakker en dan mag ze bij DWDD weer uithuilen.
Sowieso... discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de gutmensch dooddoener weer: jij rechts, dus dom en bevooroordeeld.
Heb je nu niet door dat je precies hetzelfde doet als waar je anderen van beschuldigd? Je zet niet een ander, maar jezelf compleet buiten de discussie. Alleen wel op een ranzige manier..
Dat wordt een topshow!quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
Jullie vrouwen worden afgemaakt als ze niet met hun neef willen trouwen, wat is je punt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je vrouwen worden in de etalages verhuurd aan verkrachters.
Inderdaad, ik snap niet dat ze zo'n partij niet doorziet. Ik snap heel goed dat DENK blij is met Sylvana, want ze is welbespraakt en trekt zwarte stemmers aan, maar de partij heeft niets te bieden voor vrouwen en niet-Turken/niet-moslims. De waarheid komt nog wel een keer aan het licht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Odaiba het volgende:
Sylvana: ''ik ben heel erg actief als het gaat om het het empoweren van vrouwen''
En dan kies je voor een partij als DENK, met islamitische waarden.
quote:
Je hebt hun partij punten doorgenomen ?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap niet dat ze zo'n partij niet doorziet. Ik snap heel goed dat DENK blij is met Sylvana, want ze is welbespraakt en trekt zwarte stemmers aan, maar de partij heeft niets te bieden voor vrouwen en niet-Turken/niet-moslims. De waarheid komt nog wel een keer aan het licht.
Ze hebben zich in elk geval niet zo positief neergezet in de recente discussie over Turkije.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Je hebt hun partij punten doorgenomen ?
Ze vinden elkaar alleen maar in hun strijdlust tegen de overheersende witte mens. Op andere onderwerpen gaan ze het waarschijnlijk niet eens worden. Hoop dat ze door pownews eens goed ondervraagd wordt over de misdaden in Turkije.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap niet dat ze zo'n partij niet doorziet. Ik snap heel goed dat DENK blij is met Sylvana, want ze is welbespraakt en trekt zwarte stemmers aan, maar de partij heeft niets te bieden voor vrouwen en niet-Turken/niet-moslims. De waarheid komt nog wel een keer aan het licht.
Nogmaals, je hebt het niet gezien maar ik kan je verklappen dat er weinig meningen werden geuit. Fucking retard.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kleuter?
Onwelgevallige mening van een vrouw = kutw*f.
Wat jij wil als voorbeeld..quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Indonesie is het grootste Islam land , waarom komen jullie altijd met het MO
Jullie? Je praat tegen de verkeerde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen worden afgemaakt als ze niet met hun neef willen trouwen, wat is je punt?
Hypocriet muchquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen worden afgemaakt als ze niet met hun neef willen trouwen, wat is je punt?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt het niet gezien maar ik kan je verklappen dat er weinig meningen werden geuit. Fucking retard.
Jammer he? Zo'n vrouw brengt veel op. Schijnt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze vrouwen? Mijn naam staat niet op het eigendomsbewijs hoor.
Ze hadden een andere mening ik vond die wel positief.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben zich in elk geval niet zo positief neergezet in de recente discussie over Turkije.
Dat kan, maar mijn punt is dat het vrij zinloos is een heel programma door te nemen als men al van mening verschilt over zo'n belangrijk punt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hadden een andere mening ik vond die wel positief.
Iedereen denkt daar anders over.
Idd met jou, laat maar.quote:
Een erg uitgebreid partijprogramma hebben ze neit echt, maar wat er is, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Je hebt hun partij punten doorgenomen ?
Heb je je recente posts gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Idd met jou, laat maar.
Arrogant, vooringenomen en niet open voor andere argumenten behalve dan je eigen straatje...
Tjah, met die instelling blijf je zwakzinnig.
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jammer he? Zo'n vrouw brengt veel op. Schijnt.
Dat kan wel leuk worden, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar alleen maar in hun strijdlust tegen de overheersende witte mens. Op andere onderwerpen gaan ze het waarschijnlijk niet eens worden. Hoop dat ze door pownews eens goed ondervraagd wordt over de misdaden in Turkije.
Verschil is wel, wat je duidelijk vergeet, dat het hier incidentieel is en absoluut niet geaccepteerd wordt en in de islam gebruikelijk is dat de vrouw als minderwaardig wordt beschouwd en behandeld aan de man.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jullie? Je praat tegen de verkeerde.
Mijn punt is, aangezien het te moeilijk voor je blijkt te zijn, dat vrouwen ongeacht de maatschappij (mis)bruikt worden.
Heb jij je hele postgeschiedenis gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je je recente posts gelezen?
Niet echt, eigenlijk is het gewoon de PvdA die iets meer nadruk legt over hoe ongelooflijk moeilijk je het wel niet bent als je geen autochtone Nederlander bent. En daar ligt ook de grootste zwakte van DENK, in tegenstelling tot bijv. de SGP die nog bepaalde concessies kon behalen tijdens Rutte-I omdat zij nodig waren om een meerderheid op rechts te behalen is DENK volkomen inwisselbaar voor zo'n beetje elke ander linkse partij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar hebben ze eigenlijk bizarre standpunten? Nee toch?
Zodra het over islam gaat, is het bij jou 'de islam'. Een vanzelfsprekendheid. Wanneer het over de PVV gaat, moet men niet iedereen over één kam scheren, want de één denkt anders dan de ander.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb jij je hele postgeschiedenis gelezen?
Hahaha incidenteel? Je hebt overduidelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verschil is wel, wat je duidelijk vergeet, dat het hier incidentieel is en absoluut niet geaccepteerd wordt en in de islam gebruikelijk is dat de vrouw als minderwaardig wordt beschouwd en behandeld aan de man.
Zodra bij jou iemand met een argument komt wat jou niet bevalt, is het een domrechtse tokkie pvv'ert.. Again, wat is je punt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zodra het over islam gaat, is het bij jou 'de islam'. Een vanzelfsprekendheid. Wanneer het over de PVV gaat, moet men niet iedereen over één kam scheren, want de één denkt anders dan de ander.
Hypocriet.
Dat jij begint te lachen verraad eigenlijk dat jij geen idee hebt.. Jammer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef loni55 het volgende:
[..]
Hahaha incidenteel? Je hebt overduidelijk geen idee waar je het over hebt.
Trouwens je hebt het nu over de islam?
Dat je enkel gepikeerd raakt wanneer iemand het over jouw geliefde doelgroep heeft; dat je hele gebazel over 'discussie' en 'argumenten' te krom voor woorden is aangezien die vooringenomenheid waar je zegt je zo aan te storen bij jezelf in ruime mate aanwezig. Ofwel, je reageert enkel 'genuanceerd' wanneer het in JOUW straatje past.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zodra bij jou iemand met een argument komt wat jou niet bevalt, is het een domrechtse tokkie pvv'ert.. Again, wat is je punt?
Done.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto mag uiteraard niet ontbreken in de OP.
Nou, doen we Iran, een selfie zonder hoofddoekquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef PSVCL het volgende:
S-A is een slecht voorbeeld.
Die zijn gekaapt door de wahabis
Het zou me in ieder geval helemaal niet verbazen na zijn mening gehoord te hebben over het beledigen van erdoschijt.quote:
Dat is volgens PSvCL vast ook een slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou, doen we Iran, een selfie zonder hoofddoek
En hier ga je de mist in. Direct een lable hangen aan alles wat niet in je straatje past als jij-pvver, terwijl ze dat niet eens zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je enkel gepikeerd raakt wanneer iemand het over jouw geliefde doelgroep heeft; dat je hele gebazel over 'discussie' en 'argumenten' te krom voor woorden is aangezien die vooringenomenheid waar je zegt je zo aan te storen bij jezelf in ruime mate aanwezig. Ofwel, je reageert enkel 'genuanceerd' wanneer het in JOUW straatje past.
Dat is nu weer heel helder gebleken. PVV'ers als jij kunnen uitdelen, maar niet incasseren.
Oh natuurlijk niet. Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hier ga je de mist in. Direct een lable hangen aan alles wat niet in je straatje past als jij-pvver, terwijl ze dat niet eens zijn.
Derhalve ben je gewoon niet serieus te nemen.
quote:
Sterker nog beide zijn uit de fractie gezet en geroyeerd als PVDA ledenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Samen met Kuzu afgesplitst van de PvdA.
Goed argument wederomquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh natuurlijk niet. Natuurlijk.
Weet je voordat je over iemand gaat zeuren kijk even naar jezelf. Geloof mij zo maak je de wereld beter mocht je je echt zo begaan zijn met het lot van vrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat jij begint te lachen verraad eigenlijk dat jij geen idee hebt.. Jammer.
Des te triester dat ze zich laat misbruiken als lokpop om Surinamers naar de partij te trekken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Simons komt altijd wel goed over, daar heeft Denk geen slechte aan.
Hollanders ook. En nu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:30 schreef Ryan3 het volgende:
Blanke slavinnenhandel was wel een dingetje bij de Ottomanen toch?
Veel blanken, maar ook uit donker Afrika werden veel slaven gehaald. Die bleken meestal echter minder geschikt voor de 'slimme' taken die de blanke slaven kregen, zoals administratie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ze laat zich helemaal niet misbruiken, ze wil dat gewoon graag doen. Je kan het met haar (on)eens zijn, maar ze komt wel altijd duidelijk over als een volwassen persoon die goed nadenkt over haar eigen keuzes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Des te triester dat ze zich laat misbruiken als lokpop om Surinamers naar de partij te trekken.
Slaven zijn pas slaven als ze donker zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat ze zich verkijkt op de partij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze laat zich helemaal niet misbruiken, ze wil dat gewoon graag doen. Je kan het met haar (on)eens zijn, maar ze komt wel altijd duidelijk over als een volwassen persoon die goed nadenkt over haar eigen keuzes.
Dat hadden Hollanders heel goed gezien want ze gingen Afrika door en ontwrichtten hele stammen om deze te verschepen. VOC mentaliteit. Je weet toch.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Veel blanken, maar ook uit donker Afrika werden veel slaven gehaald. Die bleken meestal echter minder geschikt voor de 'slimme' taken die de blanke slaven kregen, zoals administratie.
En slavenhandelaren zijn pas sleuvenhandelaren als ze blank (of moet ik 'wit' zeggen?) zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Slaven zijn pas slaven als ze donker zijn
Misschien jij wel. Wie zal zich er meer in verdiept hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich verkijkt op de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |