twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Godverquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Sylvana Simons en het woord 'denk' in een zin
Volgens mij zit er negerzoenen schuim in haar hersenpan.
Oh wacht, laat ik me anders verwoorden; Volgens mij zit er negerzoenen schuim in haar hersenpan.
Dat weet ze waarschijnlijk niet eens.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lol, de Turken zijn de grootste slavendrijvers in de geschiedenis van de mensheid. Perfecte match dus voor zo'n slavernij-huilie als Sylvana...
Ach, op logische keuzes maken kun je dat mens niet betrappen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, zou ze nog een carrière in de politiek in gedachten hebben?
quote:
Ze heeft een keer aan een programma meegedaan wat meerdere facetten van Intelligentie test, en ze is behoorlijk intelligent.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wacht, laat ik me anders verwoorden; Volgens mij zit er negerzoenen schuim in haar hersenpan.
De meeste politici zijn ook vrij intelligent. Dat weerhoudt ze nog niet van domme keuzes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft een keer aan een programma meegedaan wat meerdere facetten van Intelligentie test, en ze is behoorlijk intelligent.
Dat beweer ik toch ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
[..]
De meeste politici zijn ook vrij intelligent. Dat weerhoudt ze nog niet van domme keuzes.
lopen grote idioten rond dus past wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:43 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, zou ze nog een carrière in de politiek in gedachten hebben?
Ja, ze valt niet uit de toon in het Haagse.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
lopen grote idioten rond dus past wel.
Verlicht mij eens even? Wat is er racistisch aan die tweet, Sylvana? Beledigend, oke, maar racistisch? Neuh.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat iemand dat soort dingen twittert is geen argument om het hier neer te zetten, de opmerking blijft net zo hard racistisch, en dat het een tweet van een ander maakt weinig uit.
Afgezien van het feit dat het ook niets bijdraagt als je die tweet hier plaatst.
BNN zekerquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft een keer aan een programma meegedaan wat meerdere facetten van Intelligentie test, en ze is behoorlijk intelligent.
Die Ozturk is toch opgestapt bij een of andere partij ?!?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen op een zinkend schip.
Beide toch opgestapt bij PVDA?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Ozturk is toch opgestapt bij een of andere partij ?!?
Samen met Kuzu afgesplitst van de PvdA.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Ozturk is toch opgestapt bij een of andere partij ?!?
Aha, ik dacht eerst van de PVV. Maar dat leek me al sterkquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Samen met Kuzu afgesplitst van de PvdA.
Zegt de één tegen de ander, denk jij wat ik denk?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Twiitch het volgende:
Twee Turken, een Marokkaan en een Surinaamse zitten samen in een kroeg...
Ze nemen vast ook nog een linkse *witte* Nederlander om daar ook nog wat stemmen van weg te snoepen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:56 schreef Twiitch het volgende:
Twee Turken, een Marokkaan en een Surinaamse zitten samen in een kroeg...
Of juist niet, aangezien het een soort allochtonen partij is. Het 'verzet' van links.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze nemen vast ook nog een linkse *witte* Nederlander om daar ook nog wat stemmen van weg te snoepen.
Er zal vast wel een Pietje zijn die probeert te infiltrerenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Of juist niet, aangezien het een soort allochtonen partij is. Het 'verzet' van links.
Nee, alleen blanke allochtonen kunnen racistisch zijn hè. Liefst mannen van middelbare leeftijd zonder "agency".quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Denk wordt echt een racistische partij, tegen de blanke autochtonen Nederlanders
Juist niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Of juist niet, aangezien het een soort allochtonen partij is. Het 'verzet' van links.
Oh vanzelfsprekend. Een figuur als Martijn de Koning ofzo, of die extremist van Frontaal Naakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze nemen vast ook nog een linkse *witte* Nederlander om daar ook nog wat stemmen van weg te snoepen.
En nu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd of DenkNL nu officieel ook tegen anti-ZP zal worden...
Juist teveel agency waardoor de minderheid van een kleine 70% in Nederland geen agency heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, alleen blanke allochtonen kunnen racistisch zijn hè. Liefst mannen van middelbare leeftijd zonder "agency".
Je ziet wel vaker politici eindeloos vasthouden aan hun beetje macht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik geloof nooit dat dit een lang huwelijk gaat worden.
Een of twee zetels zitten er wel in, voor de rest denk ik dat ze het kunnen schudden. Maar die twee Turken krijgen we voorlopig niet de kamer uit vrees ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik geloof nooit dat dit een lang huwelijk gaat worden.
I dacht echt dat het een grap wasquote:
DENK je dat?quote:
Paar zetels geloof ik wel maar daar doelde ik niet op. Ik geloof niet dat Simons lang bij Denk zal blijven. Dat moet toch botsen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een of twee zetels zitten er wel in, voor de rest denk ik dat ze het kunnen schudden. Maar die twee Turken krijgen we voorlopig niet de kamer uit vrees ik.
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals de PVV dus?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Denk wordt echt een racistische partij, tegen de blanke autochtonen Nederlanders
Het is natuurlijk wederzijds parasiteren. Denk hoopt hiermee wat negroïde stemmen binnen te hengelen en Simons heeft meteen een groter instrument voor haar ZP-agenda.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Paar zetels geloof ik wel maar daar doelde ik niet op. Ik geloof niet dat Simons lang bij Denk zal blijven. Dat moet toch botsen?
Ja, dat is een goeiequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt ze nu ook in de ban gedaan bij DWDD?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.
Klopt, discriminatie is een groter probleemquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Racisme bestaat allang niet meer, laten we het er niet over hebben.
Discriminatie is ook niet meer relevant, het gaat nu om de EU en onze cultuur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:09 schreef Manke het volgende:
[..]
Klopt, discriminatie is een groter probleem
Als het dan maar geen Zwart Pietje is!quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zal vast wel een Pietje zijn die probeert te infiltreren
Nu nog een excuus Marokkaanse homofiel, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Spanky78 het volgende:
Grappig.. Dat juist de nederturkse fascisten een excuusnegerin nodig hebben...
Ik hoop van harte dat denk snel weg is uit de Nederlandse politiek...
Ik ben Sylvana's grootste fan. Tenzij ze Peter R bij de club betrekken, dan ga ik twijfelen, stem ik zeker.quote:
Van mij mag hij best donker zijn maar als hij gouden oorbellen, een raar pakje en felrode lippen heeft zou dat wel gek zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als het dan maar geen Zwart Pietje is!
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie
Ze zal zéker bij RTL en Pauw zitten.
Oh nee, of, een van de twee.
Inb4 tofik dibiquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu nog een excuus Marokkaanse homofiel, zou ik zeggen.
Is toch leuk constant dezelfde mensen uitnodigen dan krijg je echt een brede horizonquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.
Mini tweets?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.
Dat kijk ik echt nooit, ik lees het commentaar op Twitter welquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.
Tofik Dibi?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretierquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Appa en Najibquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretier
Dát is een goeie ja. Hachichi er ook nog bij, want die heeft ervaring opgedaan bij de campagne van Hillary Clinton.quote:
En als partijlied "Er is leven na de Joop" ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretier
Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als ze niet geridiculiseerd werdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De frontpage zal ontploffen met al die commentaren.
Volgens mij hebben ze al een zetelquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
hopelijk krijgen ze niet genoeg stemmen voor een zetel
Called itquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beantwoorden
Retweeten
Leuk
1
Meer
Waarom zou ze een hoofddoek dragen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:23 schreef RobbieRonald het volgende:
Haar hoofddoek schijnt nu aangemeten te worden
Onvermijdelijk wat er nu gebeurt en ik hoop dat ze voor veel zelfreflectie gaan zorgen bij de andere politieke partijen #Denkquote:
quote:
Begin nou niet over slavendrijvers en geschiedenis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lol, de Turken zijn de grootste slavendrijvers in de geschiedenis van de mensheid. Perfecte match dus voor zo'n slavernij-huilie als Sylvana...
Ach, op logische keuzes maken kun je dat mens niet betrappen.
Straks gaat het nog over de Gouden Koetsquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef loni55 het volgende:
[..]
Begin nou niet over slavendrijvers en geschiedenis.
Vanwaar komt het idee dat je je direct als een strenggelovige dient te kleden zodra je met gelovigen omgaat?quote:
ook een kutwijfquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
Persvoorlichter van DENK mag er wel zijn :
[ afbeelding ]
wat is haar afkomst?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
Persvoorlichter van DENK mag er wel zijn :
[ afbeelding ]
Sowieso vrouwen ergens anders dan in de keuken, in bed of het washok is not dunquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Sowieso vrouwen in de politiek is not dun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |