Het is natuurlijk wederzijds parasiteren. Denk hoopt hiermee wat negroïde stemmen binnen te hengelen en Simons heeft meteen een groter instrument voor haar ZP-agenda.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Paar zetels geloof ik wel maar daar doelde ik niet op. Ik geloof niet dat Simons lang bij Denk zal blijven. Dat moet toch botsen?
Ja, dat is een goeiequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt ze nu ook in de ban gedaan bij DWDD?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.
Klopt, discriminatie is een groter probleemquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Racisme bestaat allang niet meer, laten we het er niet over hebben.
Discriminatie is ook niet meer relevant, het gaat nu om de EU en onze cultuur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:09 schreef Manke het volgende:
[..]
Klopt, discriminatie is een groter probleem
Als het dan maar geen Zwart Pietje is!quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zal vast wel een Pietje zijn die probeert te infiltreren
Nu nog een excuus Marokkaanse homofiel, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Spanky78 het volgende:
Grappig.. Dat juist de nederturkse fascisten een excuusnegerin nodig hebben...
Ik hoop van harte dat denk snel weg is uit de Nederlandse politiek...
Ik ben Sylvana's grootste fan. Tenzij ze Peter R bij de club betrekken, dan ga ik twijfelen, stem ik zeker.quote:
Van mij mag hij best donker zijn maar als hij gouden oorbellen, een raar pakje en felrode lippen heeft zou dat wel gek zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als het dan maar geen Zwart Pietje is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |