Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie
Ze zal zéker bij RTL en Pauw zitten.
Oh nee, of, een van de twee.
Inb4 tofik dibiquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu nog een excuus Marokkaanse homofiel, zou ik zeggen.
Is toch leuk constant dezelfde mensen uitnodigen dan krijg je echt een brede horizonquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.
Mini tweets?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is dan iets wat jullie tweetjes met elkaar gemeen hebben.
Dat kijk ik echt nooit, ik lees het commentaar op Twitter welquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.
Tofik Dibi?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretierquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Appa en Najibquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretier
Dát is een goeie ja. Hachichi er ook nog bij, want die heeft ervaring opgedaan bij de campagne van Hillary Clinton.quote:
En als partijlied "Er is leven na de Joop" ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een boze rapper en een oude ietwat verwarde cabaretier
Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als ze niet geridiculiseerd werdquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De frontpage zal ontploffen met al die commentaren.
Volgens mij hebben ze al een zetelquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
hopelijk krijgen ze niet genoeg stemmen voor een zetel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |