http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzendingquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze zit sowieso vanavond bij DWDD. Waarschijnlijk de rest van de week ook.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als partijlied "Er is leven na de Joop" ofzo?
wat een kneuzenbende wordt datquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
Pas op he, straks zit je twee jaar zonder proces vast.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks gaat het nog over de Gouden Koets
Sylvana is Surinaamsquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
Ze proberen gewoon wat een wat 'multicultureler' clubje te worden. Van alleen Turken, naar Turken en Afrikanen.
Ik koop al geen waxinelichtjes meer, vanwege ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef loni55 het volgende:
[..]
Pas op he, straks zit je twee jaar zonder proces vast.
Je weet geeneens waar links en rechts voor staan. Hou je niet bezig met de politiek, want je hebt er gewoon geen verstand van.quote:
Terwijl ze zichzelf ziet als bushbush afrikaan want haar voorouders zijn immers door de slavernij uit hun originele thuis weggetrokken door de blanke alleshater...quote:
Inderdaad een zielig stuk paranoïde schijt en achterlijk.quote:
U bent moslim?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen ergens anders dan in de keuken, in bed of het washok is not dun
Ze komt gewoon haar recht halen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl ze zichzelf ziet als bushbush afrikaan want haar voorouders zijn immers door de slavernij uit hun originele thuis weggetrokken door de blanke alleshater...
Dat hoeft ie niet eens om een mening te hebben over die muts.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet geeneens waar links en rechts voor staan. Hou je niet bezig met de politiek, want je hebt er gewoon geen verstand van.
En terecht. Niemand mag de heilige koningshuis beledigen. Het recht om over de onderdanen te heersen hebben ze tenslotte van god gekregen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik koop al geen waxinelichtjes meer, vanwege dit
er was ook een blanke vrouw die zichzelf zag als african-americanquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl ze zichzelf ziet als bushbush afrikaan want haar voorouders zijn immers door de slavernij uit hun originele thuis weggetrokken door de blanke alleshater...
U bent ook moslim?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Sowieso vrouwen in de politiek is not dun
Gebaseerd op wat? Een foto?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet eens om een mening te hebben over die muts.
Sowieso waarom zou je je verzetten tegen je heersers, dat is zo onnatuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:36 schreef loni55 het volgende:
[..]
En terecht. Niemand mag de heilige koningshuis beledigen. Het recht om over de onderdanen te heersen hebben ze tenslotte van god gekregen.
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.quote:
Precies. Stel je voor dat je zelf na moet denken. The horror!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso waarom zou je je verzetten tegen je heersers, dat is zo onnatuurlijk
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?quote:
Wordt geen pro links, eerder een blankenhatersclubje wat overal en om alles de racismekaart gaat trekken. Lekker de witmens een schuldgevoel aanpraten en janken om het verleden om alles voor elkaar te krijgen.quote:
Klinkt nu al als te veel werk, gelukkig hebben mijn heersers het beste met mij voorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef loni55 het volgende:
[..]
Precies. Stel je voor dat je zelf na moet denken. The horror!!
Pownews kneusjequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.
Ja? Heb je de koran gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?
De Islam kwam met de 1e vrouwenrechten, je kent de geschiedenis niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?
Ja niet dan? Je gaat toch niet zelf lopen stofzuigen johquote:
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.quote:
Ik sta niet achter de pvv als je dat dachtquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.
Uiteraard. Zolang ik mijn schultenbrau kan kopen, EK op mijn LED tv kan volgen en mij druk maken om die kut moslims vind ik alles prima. Echt ze willen ons manier van leven afpakken. Ja echt! Dat zeggen ze dus het is waar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt nu al als te veel werk, gelukkig hebben mijn heersers het beste met mij voor
Goed dat je het steeds meer begint te begrijpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV-volk hier
Moslims zijn eng want ze ondermijnen onze cultuur en onze verworvenheden. Oh, en vrouwen horen in bed of in de keuken.
Je weet totaal niet wat er gezegd is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.
Excuses. Ik wist niet dat je bron zo degelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.
Tragischquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je weet totaal niet wat er gezegx is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.
Dit topic gaat niet eens over moslims, jij begint eroverquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV-volk hier
Moslims zijn eng want ze ondermijnen onze cultuur en onze verworvenheden. Oh, en vrouwen horen in bed of in de keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |