Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?quote:
Wordt geen pro links, eerder een blankenhatersclubje wat overal en om alles de racismekaart gaat trekken. Lekker de witmens een schuldgevoel aanpraten en janken om het verleden om alles voor elkaar te krijgen.quote:
Klinkt nu al als te veel werk, gelukkig hebben mijn heersers het beste met mij voorquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef loni55 het volgende:
[..]
Precies. Stel je voor dat je zelf na moet denken. The horror!!
Pownews kneusjequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft haar tv-optreden waarschijnlijk gezien. Ik ook. Jij blijkbaar niet.
Ja? Heb je de koran gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?
De Islam kwam met de 1e vrouwenrechten, je kent de geschiedenis niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwonvriendelijkheid en niet toekennen van gelijke rechten zijn toch moslimdingetjes?
Ja niet dan? Je gaat toch niet zelf lopen stofzuigen johquote:
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.quote:
Ik sta niet achter de pvv als je dat dachtquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.
Uiteraard. Zolang ik mijn schultenbrau kan kopen, EK op mijn LED tv kan volgen en mij druk maken om die kut moslims vind ik alles prima. Echt ze willen ons manier van leven afpakken. Ja echt! Dat zeggen ze dus het is waar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt nu al als te veel werk, gelukkig hebben mijn heersers het beste met mij voor
Goed dat je het steeds meer begint te begrijpenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV-volk hier
Moslims zijn eng want ze ondermijnen onze cultuur en onze verworvenheden. Oh, en vrouwen horen in bed of in de keuken.
Je weet totaal niet wat er gezegd is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... een andere mening. Derhalve is het een k*twijf. Zo rolt de PVV.
Excuses. Ik wist niet dat je bron zo degelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn realistische kijk hierop op de expertise van onze huis-PVV'ers hier.
Tragischquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je weet totaal niet wat er gezegx is en hebt toch een mening. Bij dezen afgeschreven.
Dit topic gaat niet eens over moslims, jij begint eroverquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV-volk hier
Moslims zijn eng want ze ondermijnen onze cultuur en onze verworvenheden. Oh, en vrouwen horen in bed of in de keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |