Wat jij wil als voorbeeld..quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Indonesie is het grootste Islam land , waarom komen jullie altijd met het MO
Jullie? Je praat tegen de verkeerde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen worden afgemaakt als ze niet met hun neef willen trouwen, wat is je punt?
Hypocriet muchquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen worden afgemaakt als ze niet met hun neef willen trouwen, wat is je punt?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt het niet gezien maar ik kan je verklappen dat er weinig meningen werden geuit. Fucking retard.
Jammer he? Zo'n vrouw brengt veel op. Schijnt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze vrouwen? Mijn naam staat niet op het eigendomsbewijs hoor.
Ze hadden een andere mening ik vond die wel positief.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben zich in elk geval niet zo positief neergezet in de recente discussie over Turkije.
Dat kan, maar mijn punt is dat het vrij zinloos is een heel programma door te nemen als men al van mening verschilt over zo'n belangrijk punt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hadden een andere mening ik vond die wel positief.
Iedereen denkt daar anders over.
Idd met jou, laat maar.quote:
Een erg uitgebreid partijprogramma hebben ze neit echt, maar wat er is, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Je hebt hun partij punten doorgenomen ?
Heb je je recente posts gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Idd met jou, laat maar.
Arrogant, vooringenomen en niet open voor andere argumenten behalve dan je eigen straatje...
Tjah, met die instelling blijf je zwakzinnig.
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jammer he? Zo'n vrouw brengt veel op. Schijnt.
Dat kan wel leuk worden, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar alleen maar in hun strijdlust tegen de overheersende witte mens. Op andere onderwerpen gaan ze het waarschijnlijk niet eens worden. Hoop dat ze door pownews eens goed ondervraagd wordt over de misdaden in Turkije.
Verschil is wel, wat je duidelijk vergeet, dat het hier incidentieel is en absoluut niet geaccepteerd wordt en in de islam gebruikelijk is dat de vrouw als minderwaardig wordt beschouwd en behandeld aan de man.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:59 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jullie? Je praat tegen de verkeerde.
Mijn punt is, aangezien het te moeilijk voor je blijkt te zijn, dat vrouwen ongeacht de maatschappij (mis)bruikt worden.
Heb jij je hele postgeschiedenis gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je je recente posts gelezen?
Niet echt, eigenlijk is het gewoon de PvdA die iets meer nadruk legt over hoe ongelooflijk moeilijk je het wel niet bent als je geen autochtone Nederlander bent. En daar ligt ook de grootste zwakte van DENK, in tegenstelling tot bijv. de SGP die nog bepaalde concessies kon behalen tijdens Rutte-I omdat zij nodig waren om een meerderheid op rechts te behalen is DENK volkomen inwisselbaar voor zo'n beetje elke ander linkse partij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar hebben ze eigenlijk bizarre standpunten? Nee toch?
Zodra het over islam gaat, is het bij jou 'de islam'. Een vanzelfsprekendheid. Wanneer het over de PVV gaat, moet men niet iedereen over één kam scheren, want de één denkt anders dan de ander.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb jij je hele postgeschiedenis gelezen?
Hahaha incidenteel? Je hebt overduidelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verschil is wel, wat je duidelijk vergeet, dat het hier incidentieel is en absoluut niet geaccepteerd wordt en in de islam gebruikelijk is dat de vrouw als minderwaardig wordt beschouwd en behandeld aan de man.
Zodra bij jou iemand met een argument komt wat jou niet bevalt, is het een domrechtse tokkie pvv'ert.. Again, wat is je punt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zodra het over islam gaat, is het bij jou 'de islam'. Een vanzelfsprekendheid. Wanneer het over de PVV gaat, moet men niet iedereen over één kam scheren, want de één denkt anders dan de ander.
Hypocriet.
Dat jij begint te lachen verraad eigenlijk dat jij geen idee hebt.. Jammer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:08 schreef loni55 het volgende:
[..]
Hahaha incidenteel? Je hebt overduidelijk geen idee waar je het over hebt.
Trouwens je hebt het nu over de islam?
Dat je enkel gepikeerd raakt wanneer iemand het over jouw geliefde doelgroep heeft; dat je hele gebazel over 'discussie' en 'argumenten' te krom voor woorden is aangezien die vooringenomenheid waar je zegt je zo aan te storen bij jezelf in ruime mate aanwezig. Ofwel, je reageert enkel 'genuanceerd' wanneer het in JOUW straatje past.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zodra bij jou iemand met een argument komt wat jou niet bevalt, is het een domrechtse tokkie pvv'ert.. Again, wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |