abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker zaterdag 14 mei 2016 @ 14:52:38 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162180051
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 80 90 100 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen




quote:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.

Duidelijker kan ik het niet maken :D
pi_162234826
Ik wil nog even inhaken als dat kan, over die Ilona Boom. Moet zeggen dat ik er best van schrik, dat ze alles gefaked heeft bedoel ik want ik had het echt met haar te doen, heb haar nog een bericht geschreven onder 1 van haar vlogs en ik kreeg een super lief ( achteraf kuchkuch ) berichtje van haar terug. Maar als ze echt zo psychisch ziek is in hoeverre kunnen we het haar dan persoonlijk afrekenen? Dat ze goed koekoek in haar kop is is wel duidelijk maar ik kan haar dit niet te kwalijk nemen omdat ik weet hoe fokked up je brein kan doen als het niet helemaal 100% naar behoren werkt in je bovenkamer. De facebook pagina over Ilona Boom - De waarheid is weg, ook zijn al haar vlogs weg en is haar eigen facebook op non actief met nog maar 23 vrienden. Heb het met haar te doen en hoop oprecht dat het goed met haar komt.

Dit schreef ze mij nadat ik haar een hart onder de riem had gestoken:

Ilona Boom1: maand geleden Lieverd, héél erg bedankt voor dit mooie en lieve bericht. Dit betekent zovéél voor mij en geeft mij de kracht en positiviteit om ieder gevecht aan te kunnen. Voor ik ziek werd heb ik nooit geweten dat juist de kleine dingen het meest voor je kunnen betekenen. Héél erg véél liefs van mij en nogmaals ontzettend bedankt voor jouw lieve bericht
  maandag 16 mei 2016 @ 08:42:09 #3
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162237447
Bij die Ilona denk ik toch héél sterk aan het gezegde: je kunt iemand wel vóór het hoofd kijken, maar niet erin. Erg triest dat dit kan.
With love :*
  Spellchecker maandag 16 mei 2016 @ 11:26:48 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162239414
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 00:10 schreef Luna_Flv het volgende:
Ik wil nog even inhaken als dat kan, over die Ilona Boom. Moet zeggen dat ik er best van schrik, dat ze alles gefaked heeft bedoel ik want ik had het echt met haar te doen, heb haar nog een bericht geschreven onder 1 van haar vlogs en ik kreeg een super lief ( achteraf kuchkuch ) berichtje van haar terug. Maar als ze echt zo psychisch ziek is in hoeverre kunnen we het haar dan persoonlijk afrekenen? Dat ze goed koekoek in haar kop is is wel duidelijk maar ik kan haar dit niet te kwalijk nemen omdat ik weet hoe fokked up je brein kan doen als het niet helemaal 100% naar behoren werkt in je bovenkamer. De facebook pagina over Ilona Boom - De waarheid is weg, ook zijn al haar vlogs weg en is haar eigen facebook op non actief met nog maar 23 vrienden. Heb het met haar te doen en hoop oprecht dat het goed met haar komt.

Dit schreef ze mij nadat ik haar een hart onder de riem had gestoken:

Ilona Boom1: maand geleden Lieverd, héél erg bedankt voor dit mooie en lieve bericht. Dit betekent zovéél voor mij en geeft mij de kracht en positiviteit om ieder gevecht aan te kunnen. Voor ik ziek werd heb ik nooit geweten dat juist de kleine dingen het meest voor je kunnen betekenen. Héél erg véél liefs van mij en nogmaals ontzettend bedankt voor jouw lieve bericht
Waar ging dat ook alweer over? :@
  maandag 16 mei 2016 @ 11:51:32 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162239920
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:26 schreef maily het volgende:

[..]

Waar ging dat ook alweer over? :@
Die vrouw die terminale kanker zei te hebben en veel bijval kreeg, ze bleek gewoon gezond en is in het gekkenhuis opgenomen. (Correct me if I'm wrong)
With love :*
pi_162248242
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 08:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
Bij die Ilona denk ik toch héél sterk aan het gezegde: je kunt iemand wel vóór het hoofd kijken, maar niet erin. Erg triest dat dit kan.
dat klopt als een zwerende vinger. maar ook qua uiterlijk zag ze er behoorlijk verrot uit om het zo maar te zeggen, graatmager en gewoon heel erg ongezond. als je foto's voor en tijdens haar ''kanker periode'' ziet zie je een heel groot verschil, kan ook een kwestie van make up en gebrek aan make up zijn :') wel vond ik dat ze ontzettend liep te emmeren over dat ze zo moe was, nu is dat bij kanker vrij logisch maar toch irriteerde ik mij er wel eens aan hoe fout ook, achteraf toch niet zo fout dus :@
pi_162248296
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Die vrouw die terminale kanker zei te hebben en veel bijval kreeg, ze bleek gewoon gezond en is in het gekkenhuis opgenomen. (Correct me if I'm wrong)
Klopt, en mevrouw is nog in het programma van Nance ''op goed geluk'' geweest, die Brace heeft voor haar gezongen en ze hebben haar tuin gedaan met wat bloemetjes en plantjes om haar wat op te vrolijken in deze vreselijke donkere periode uhuh. Sick! Ze heeft bewust of onbewust tegen iedereen keihard lopen liegen.
  maandag 16 mei 2016 @ 18:04:06 #8
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162248834
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:37 schreef Luna_Flv het volgende:

[..]

Klopt, en mevrouw is nog in het programma van Nance ''op goed geluk'' geweest, die Brace heeft voor haar gezongen en ze hebben haar tuin gedaan met wat bloemetjes en plantjes om haar wat op te vrolijken in deze vreselijke donkere periode uhuh. Sick! Ze heeft bewust of onbewust tegen iedereen keihard lopen liegen.
Het eerste wat ik denk nu ik lees dat ze in het programma van Nance is geweest en Brace voor haar heeft gezongen: had haar man dan helemaal níets door!? Of het is een autist of een ontzettende randdebiel.
With love :*
pi_162249106
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Het eerste wat ik denk nu ik lees dat ze in het programma van Nance is geweest en Brace voor haar heeft gezongen: had haar man dan helemaal níets door!? Of het is een autist of een ontzettende randdebiel.
Of hij ging erin mee omdat er het 1 en ander te halen viel? Kan mij ook echt niet voorstellen dat hij van niets weet, ziekenhuisbezoeken, wekelijkse of maandelijkse controle ehhmm? Ze zou euthanasie plegen, niet echt dus maar ik neem aan dat dan die vent er bij zou zijn geweest om alles door te nemen. Ook lijkt het mij te sterk dat hij geen enkele arts/oncoloog of wat dan ook heeft gesproken. ( terminale )kanker vraagt om veel afspraken en controles ( mijn moeder moet maandelijks heen te bloedprikken ) maar hij is nooit mee geweest naar een afspraak omdat er geen afspraak was dus zeg maar, of zouden er ook bepaalde artsen in haar complot hebben gezeten? :? nah. raar verhaal.
  Spellchecker maandag 16 mei 2016 @ 21:03:59 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162254262
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Die vrouw die terminale kanker zei te hebben en veel bijval kreeg, ze bleek gewoon gezond en is in het gekkenhuis opgenomen. (Correct me if I'm wrong)
Ah, dankje!
  maandag 16 mei 2016 @ 22:33:18 #11
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162257396
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:14 schreef Luna_Flv het volgende:

[..]

Of hij ging erin mee omdat er het 1 en ander te halen viel? Kan mij ook echt niet voorstellen dat hij van niets weet, ziekenhuisbezoeken, wekelijkse of maandelijkse controle ehhmm? Ze zou euthanasie plegen, niet echt dus maar ik neem aan dat dan die vent er bij zou zijn geweest om alles door te nemen. Ook lijkt het mij te sterk dat hij geen enkele arts/oncoloog of wat dan ook heeft gesproken. ( terminale )kanker vraagt om veel afspraken en controles ( mijn moeder moet maandelijks heen te bloedprikken ) maar hij is nooit mee geweest naar een afspraak omdat er geen afspraak was dus zeg maar, of zouden er ook bepaalde artsen in haar complot hebben gezeten? :? nah. raar verhaal.
Hij had ook de ballen kunnen hebben om haar aan te spreken op haar gedrag. Je maakt mij niet wijs dat er, als hij het al geloofde, niet ergens een enorme bel is gaan rinkelen. Vooral bij dat verhaal over euthanasie idd. En als hij er al die tijd in mee is gegaan, dan had hij toch absoluut het inzicht moeten hebben dat dit eens uit zou komen. Dan maakt dat een en ander te halen ook niets meer uit, omdat mensen hem ook hierop gaan aankijken.

Er klopt gewoon niets niet aan. Hij moet toch op de hoogte zijn geweest. Of hij heeft het IQ van een doperwt en heeft totaal niet nagedacht over de gevolgen.


Het ergst vind ik dit voor hun kind (ik geloof dat er een zoontje in het spel is). Dit zal iig lokaal toch wel uitlekken, en dat zal gevolgen hebben voor dit arme kind.
With love :*
pi_162265730
ze heeft 1 puber dochter van denk ik 15/16 jaar. dus ook zij zou beter moeten weten.
pi_162272353
Kennis van me is overleden, bizar hoeveel mensen op zijn profiel met 'gecontroleerd' reageren, stomme autocorrect -O-
  Spellchecker dinsdag 17 mei 2016 @ 17:34:14 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162273309
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennis van me is overleden, bizar hoeveel mensen op zijn profiel met 'gecontroleerd' reageren, stomme autocorrect -O-
Stomme autocorrect mensen.
pi_162273393
wat is dit nou weer dan
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2016 @ 16:53:52 #17
22592 crew  Ole
pi_162298224
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker woensdag 18 mei 2016 @ 22:07:09 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162309658
Over die Ilona, het kan erger nog.
Jullie moeten maar eens de film kijken 'The Woman who Wasn't There', gaat over een vrouw die het overleven van 9/11 volledig heeft gefaked. Inclusief super heftige gesprekken met echte survivors, die echt een rots in de branding aan deze vrouw hadden. Achteraf natuurlijk een gigantische klap in het gezicht.
  Spellchecker woensdag 18 mei 2016 @ 22:13:46 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162309806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:11 schreef SjefCock het volgende:
Over die Ilona, het kan erger nog.
Jullie moeten maar eens de film kijken 'The Woman who Wasn't There', gaat over een vrouw die het overleven van 9/11 volledig heeft gefaked. Inclusief super heftige gesprekken met echte survivors, die echt een rots in de branding aan deze vrouw hadden. Achteraf natuurlijk een gigantische klap in het gezicht.
The Woman Who Wasn't There (2012) - IMDb dus.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:50:54 #21
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162311616
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:11 schreef SjefCock het volgende:
Over die Ilona, het kan erger nog.
Jullie moeten maar eens de film kijken 'The Woman who Wasn't There', gaat over een vrouw die het overleven van 9/11 volledig heeft gefaked. Inclusief super heftige gesprekken met echte survivors, die echt een rots in de branding aan deze vrouw hadden. Achteraf natuurlijk een gigantische klap in het gezicht.
Ja idd. Ook hier heb ik met een mengeling van verbazing en nieuwsgierigheid naar de docu gekeken.

Ik ben gewoon altijd benieuwd waar zulk gedrag vandaan komt, en waarom het mensen lukt om anderen mee te trekken in hun waanbeeld. Ik zou eigenlijk best kunnen stellen dat ik gefascineerd ben door zulke situaties, niet dat ik dat zelf doe, maar gewoon meer om het hoe en waarom dus.
With love :*
pi_162318409
Facebook op non-actief gezet, nu 36 uur zonder Facebook. Wat een genot _O_ Geen kattenfilmpjes meer, geen fake 'kijk hoe chille avond ik heb'-foto's, geen eindeloze stroom van foto's van kind/kleinkind, geen 'tag iemand die zo slaapt'-Posts meer... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Merk je dat normaliter gewoon uit automatisme op FB wilde kijken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162330038


Iemand uit mijn lijst die tegen de dertig aanloopt en kennismaakt met wasabi.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:20:33 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162344520
:')

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:25:32 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162344628
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:20 schreef snakelady het volgende:
:')

[ afbeelding ]
jaloers?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:35:24 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162344824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jaloers?
Ja enorm, ik wil ook heel graag dik en prettig gestoord zijn en er dan trots op zijn... ;(
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:44:07 #28
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162344991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja enorm, ik wil ook heel graag dik en prettig gestoord zijn en er dan trots op zijn... ;(
Wat is het toch met mensen die denken dat "prettig gestoord' een positief iets is?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162345219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:20 schreef snakelady het volgende:
:')

[ afbeelding ]
cognitieve dissonantie
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:53:45 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162345238
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:44 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wat is het toch met mensen die denken dat "prettig gestoord' een positief iets is?
Ik weet nog steeds niet wat 'prettig gestoord'' nu eigenlijk is. gezien ik alleen moekes het woord zie gebruiken die zichzelf al badass vinden wanneer ze plukken paars in hun kort pittig kapsel hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:57:00 #31
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162345301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat 'prettig gestoord'' nu eigenlijk is. gezien ik alleen moekes het woord zie gebruiken die zichzelf al badass vinden wanneer ze plukken paars in hun kort pittig kapsel hebben.
Iets als "lekker gek" denk ik, om daarmee aan te geven dat iemand die 24/7 huismoedert, meeknutselt, luizenmoeder is, helpt met boeken kaften, schoonmaakrondje in de klas en elke avond een Knorr Wereldgerecht vernaggelt heus niet suf en saai is heeuuurrr...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162351630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:57 schreef Bugno het volgende:

[..]

Iets als "lekker gek" denk ik, om daarmee aan te geven dat iemand die 24/7 huismoedert, meeknutselt, luizenmoeder is, helpt met boeken kaften, schoonmaakrondje in de klas en elke avond een Knorr Wereldgerecht vernaggelt heus niet suf en saai is heeuuurrr...
Je vergeet het: " Gezellie " 😐
Nog steeds niks.....
pi_162366995
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
maar gewoon meer om het hoe en waarom
Ik denk dat een groot deel te wijten is aan tekort aan erkenning en aandacht. Met een 'CV' van zo'n overleving heb je ineens de volle aandacht in een gebroken Amerika. Misschien als ze wat meer liefde in d'r leven had gehad dat ze dit niet deed. Wie weet..
pi_162377700
Vreselijk. Het zijn ook altijd dezelfden die dat soort onzin posten. En dezelfde vriendinnen die dat herposten. Ook altijd dezelfde types die deze posten:



En klagen dat ze dingen niet kunnen eten en dat er bij slanke mensen gerust nog een paar pondjes bij kan :')
  maandag 23 mei 2016 @ 16:09:39 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162437483
Heerlijke discussie momenteel op de pagina van nu.nl. Gaat om een foto van een vrouw met overgewicht die door Facebook geweigerd is. Dit staat erbij:

quote:
Facebook heeft een advertentie geweigerd waarin onderstaande foto gebruikt werd. Het lichaam zou op een "ongewenste manier" zijn afgebeeld. De zaak wordt momenteel uitgezocht.
Een vrouw heeft dat een knuppeltje in een hoenderhkje gegood door te zeggen dat dikheid lelijk is en dat je er iets aan doet als je wat zelfrespect hebt (tenzij je er niets aan kunt doen). En dan komen er allemaal van die suffe reacties. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 mei 2016 @ 16:31:44 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162438020
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijke discussie momenteel op de pagina van nu.nl. Gaat om een foto van een vrouw met overgewicht die door Facebook geweigerd is. Dit staat erbij:

[..]

Een vrouw heeft dat een knuppeltje in een hoenderhkje gegood door te zeggen dat dikheid lelijk is en dat je er iets aan doet als je wat zelfrespect hebt (tenzij je er niets aan kunt doen). En dan komen er allemaal van die suffe reacties. _O-
Ik moet zeggen dat ik het ook achterlijk vind dat die foto geweigerd is, je ziet niks, is gewoon een bikini voor dikke vrouwen.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 23 mei 2016 @ 16:34:03 #37
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162438084
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het ook achterlijk vind dat die foto geweigerd is, je ziet niks, is gewoon een bikini voor dikke vrouwen.

[ afbeelding ]
Nja, gaat meer om de vrouw die aangeeft dat ze dikheid lelijk vindt. Die zwaar emiotionele reacties die daar allemaal op volgen. Wat een onbeschrijflijk dom volk zeg. Alsof het enige alternatief voor obesitas is dat je graatmager bent.

Hoe komen er toch bij dat vrijwel alle mensen die dik zijn daar zelf niets aan kunnen doen in plaats van dat het juist de ruime meerderheid is bij wie gebrek aan discipline het probleem is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 mei 2016 @ 16:36:18 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162438136
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nja, gaat meer om de vrouw die aangeeft dat ze dikheid lelijk vindt. Die zwaar emiotionele reacties die daar allemaal op volgen. Wat een onbeschrijflijk dom volk zeg. Alsof het enige alternatief voor obesitas is dat je graatmager bent.

Hoe komen er toch bij dat vrijwel alle mensen die dik zijn daar zelf niets aan kunnen doen in plaats van dat het juist de ruime meerderheid is bij wie gebrek aan discipline het probleem is.
Dat is altijd inderdaad, op fb heb je maar twee maten, anorexia of obese. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 23 mei 2016 @ 16:38:21 #39
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162438174
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is altijd inderdaad, op fb heb je maar twee maten, anorexia of obese. :P
Haha. Maar wat me ook opvalt, is hoe mensen niet gewoon zeggen 'Ik vind het een kortzichtige opmerking', maar dat ze ook nog even moeten zeggen dat zij zelf lelijk, dom, autistisch, gevoeloos is, een slecht karakter heeft, etc.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 mei 2016 @ 16:41:21 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162438245
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Haha. Maar wat me ook opvalt, is hoe mensen niet gewoon zeggen 'Ik vind het een kortzichtige opmerking', maar dat ze ook nog even moeten zeggen dat zij zelf lelijk, dom, autistisch, gevoeloos is, een slecht karakter heeft, etc.
Waarschijnlijk mensen die zelf overgewicht hebben en zich dus beledigd voelen. Nog geen excuus natuurlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_162438247
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het ook achterlijk vind dat die foto geweigerd is, je ziet niks, is gewoon een bikini voor dikke vrouwen.

[ afbeelding ]
Zeker wel een toffe dame :s)
  maandag 23 mei 2016 @ 16:45:30 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162438355
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarschijnlijk mensen die zelf overgewicht hebben en zich dus beledigd voelen. Nog geen excuus natuurlijk.
Ja, precies. Dan denk ik 'Zeg dan gewoon "wat een kwetsende opmerking."'
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Zeker wel een toffe dame :s)
Wat vind je er tof aan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Redactie Sport maandag 23 mei 2016 @ 17:17:23 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162439258
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Zeker wel een toffe dame :s)
Dit is ongezond. Niks tofs aan.
En dat komt uit de mond van iemand die niet graag een plank heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 mei 2016 @ 17:26:07 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162439482
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is ongezond. Niks tofs aan.
[...]
Zeg dat maar niet op de nu.nl-Facebookpagina, tenzij je verbaal gelyncht wilt worden. ~O>
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Redactie Sport maandag 23 mei 2016 @ 17:30:21 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162439586
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet op de nu.nl-Facebookpagina, tenzij je verbaal gelyncht wilt worden. ~O>
Welja het is complete kolder om daarom deze foto te verbieden - een foto van een hamburger is ook gewoon toegestaan. Maar lichamelijk is dit niet gezond. Obesitas is een 'ziekte' en moet als zodanig gezien worden, net als anorexia of PTSS. Dat neemt niet weg dat je zo iemand direct moet afmaken omdat diegene daaraan lijdt, maar het is wel iets wat tegengegaan zou moeten worden.

De ironie dat dat soort huismoeders lopen te bitchen op anorexiamodellen en zelf een net zo slechte levensstijl erop nahouden. En dat volk loopt facebook natuurlijk vol mee :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 mei 2016 @ 17:45:17 #46
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162439922
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Welja het is complete kolder om daarom deze foto te verbieden - een foto van een hamburger is ook gewoon toegestaan. Maar lichamelijk is dit niet gezond. Obesitas is een 'ziekte' en moet als zodanig gezien worden, net als anorexia of PTSS. Dat neemt niet weg dat je zo iemand direct moet afmaken omdat diegene daaraan lijdt, maar het is wel iets wat tegengegaan zou moeten worden.

De ironie dat dat soort huismoeders lopen te bitchen op anorexiamodellen en zelf een net zo slechte levensstijl erop nahouden. En dat volk loopt facebook natuurlijk vol mee :')
Precies, jammer dat er tegenwoordig wordt gedaan of dikke mensen mooi zijn en slanke mensen lelijk. Mensen die tegenwoordig slank (positieve term) werden genoemd worden tegenwoordig vaak mager (negatieve term als het om mensen gaat) genoemd.

Net is er weer een reactie gepost die denk ik kan rekenen op wat reacties: "Gadverdamme, inderdaad een foto om misselijk van te worden. Gewoonweg irritant mensen die zichzelf helemaal vetmesten en dan pretenderen dat er niks mis mee is en dat ze trots zijn op hun zwijnenlichaam. Nee het is ongezond en je gaat eerder dood(gelukkig maar). Aandoeningen zijn een ander verhaal natuurlijk."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 mei 2016 @ 18:06:22 #47
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162440421
Wat maakt trouwens dat vrouwen met overgewicht vaak zo geprezen worden terwijl dat bij mannen met overgewicht eigenlijk nooit gebeurt?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_162441087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 13:29 schreef Opoefiets het volgende:
Vreselijk. Het zijn ook altijd dezelfden die dat soort onzin posten. En dezelfde vriendinnen die dat herposten. Ook altijd dezelfde types die deze posten:

[ afbeelding ]

En klagen dat ze dingen niet kunnen eten en dat er bij slanke mensen gerust nog een paar pondjes bij kan :')
Dit plaatje stond bij een nichtje van me die rete mager is ;(
Alles voor aandacht
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 23 mei 2016 @ 19:35:56 #49
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_162442738
Ik kom net tijdens het scrollen op mijn tijdlijn langs een foto van een gifgroen 'potje' met daarin het eerste plasje van de koter....

Ze zijn trots....

:{
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 23 mei 2016 @ 19:36:28 #50
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_162442752
Even verderop ook nog een filmpje van hetzelfde potje... Ik heb niet geklikt.. :{
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 23 mei 2016 @ 19:37:14 #51
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_162442772
En nog iets verderop blijkt dat Pa hetzelfde fotootje en hetzelfde filmpje ook op zijn fb had gezet! :X
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 23 mei 2016 @ 21:20:10 #52
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_162445988
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:37 schreef Ireth het volgende:
En nog iets verderop blijkt dat Pa hetzelfde fotootje en hetzelfde filmpje ook op zijn fb had gezet! :X
Gelukkig zoiets nog niet op mijn TL tegengekomen. Weerzinwekkend gewoon. :r
  maandag 23 mei 2016 @ 22:43:46 #53
177940 Tunafish
met staart
pi_162448823
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt trouwens dat vrouwen met overgewicht vaak zo geprezen worden terwijl dat bij mannen met overgewicht eigenlijk nooit gebeurt?
Omdat het ons niet boeit. Vrouwen blijkbaar wel, want ondanks al die mooie posts dat ze heel mooi zijn en echte vrouwen zijn en blablabla, weten ze dat het niet gezond is en moeten ze elkaar gewoon blijven vertellen dat ze mooi zijn.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162455792
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Precies, jammer dat er tegenwoordig wordt gedaan of dikke mensen mooi zijn en slanke mensen lelijk. Mensen die tegenwoordig slank (positieve term) werden genoemd worden tegenwoordig vaak mager (negatieve term als het om mensen gaat) genoemd.

Net is er weer een reactie gepost die denk ik kan rekenen op wat reacties: "Gadverdamme, inderdaad een foto om misselijk van te worden. Gewoonweg irritant mensen die zichzelf helemaal vetmesten en dan pretenderen dat er niks mis mee is en dat ze trots zijn op hun zwijnenlichaam. Nee het is ongezond en je gaat eerder dood(gelukkig maar). Aandoeningen zijn een ander verhaal natuurlijk."
Als je tegenwoordig slank bent, eet je te weinig (wat natuurlijk je reinste kolder is). En bij dit soort FB-discussies wordt het tien keer erger, want dan denken mensen die je profielfoto al hebben gezien dat ze alles van je weten :')

Ik heb me er overigens niet in gemengd, want dan weet ik dat mijn inbox vol gaat zitten met haatberichtjes. Ook als ik het subtiel breng.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:29:38 #55
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162457184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:28 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Als je tegenwoordig slank bent, eet je te weinig (wat natuurlijk je reinste kolder is).
Ja, en hoor je ooit iemand met overgewicht een andere vrouw 'slank' noemen? Ze noemen het mager, waarmee ze suggereren dat overgewicht de standaard is of zou moeten zijn.
quote:
En bij dit soort FB-discussies wordt het tien keer erger, want dan denken mensen die je profielfoto al hebben gezien dat ze alles van je weten :')
Sterker nog, gister schreef iemand over een ander 'Jij hebt geen profielfoto dus dan weet ik al genoeg'. En dan twee minuten later andere mensen kortzichtig noemen. _O-
quote:
Ik heb me er overigens niet in gemengd, want dan weet ik dat mijn inbox vol gaat zitten met haatberichtjes. Ook als ik het subtiel breng.
Ja, precies, het gaat niet om wat je zegt. Het gaat niet eens om hoe je het zegt. Het gaat om de strekking en die is dus volgens hen fout.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_162461573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, en hoor je ooit iemand met overgewicht een andere vrouw 'slank' noemen? Ze noemen het mager, waarmee ze suggereren dat overgewicht de standaard is of zou moeten zijn.
Ik heb overgewicht, val qua bmi ook wel onder obees. Nu ben ik vrij lang en is het redelijk gepropotioneerd, dus ik word nooit zo zwaar ingeschat als dat ik ben maar ik weet het maar al te goed.
Net zoals ik dondersgoed het verschil tussen slank en mager zie. Ik zal een slanke vrouw dan ook nooit mager noemen of overgewicht verheerlijken. Ik probeer mezelf te accepteren zoals ik ben omdat ik blijkbaar de ruimte nog niet heb om op de juiste wijze voor mezelf te zorgen, maar ik veracht mezelf om het feit dat ik het zover heb laten komen en vind mezelf zo'n beetje de grootste slappeling die ik ken.

Dat kan dus ook.
Don't you love her madly?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:12:32 #57
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162461661
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik heb overgewicht, val qua bmi ook wel onder obees. Nu ben ik vrij lang en is het redelijk gepropotioneerd, dus ik word nooit zo zwaar ingeschat als dat ik ben maar ik weet het maar al te goed.
Net zoals ik dondersgoed het verschil tussen slank en mager zie. Ik zal een slanke vrouw dan ook nooit mager noemen of overgewicht verheerlijken. Ik probeer mezelf te accepteren zoals ik ben omdat ik blijkbaar de ruimte nog niet heb om op de juiste wijze voor mezelf te zorgen, maar ik veracht mezelf om het feit dat ik het zover heb laten komen en vind mezelf zo'n beetje de grootste slappeling die ik ken.

Dat kan dus ook.
Klinkt goed. In die zin dat wat je over jezelf zegt suggereert dat je denkt dat je het zelf in de hand hebt. Veel mensen beschouwen zichzelf als een soort lijdend voorwerp.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_162461771
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Klinkt goed. In die zin dat wat je over jezelf zegt suggereert dat je denkt dat je het zelf in de hand hebt. Veel mensen beschouwen zichzelf als een soort lijdend voorwerp.
Ik heb het er allemaal zelf aangegeten :@
En dat kwam wel door omstandigheden en ik denk ook wel dat ik verslaafd ben (denk nou niet dat ik de godganse dag eten naar binnen zit te proppen, want dat is nou ook weer niet zo :D), maar ik denk ook nog steeds wel dat ik het er ooit zelf weer af moet kunnen krijgen.
Don't you love her madly?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:18:20 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_162461819
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik heb het er allemaal zelf aangegeten :@
Ik ken het probleem. Ook voor mij is het gewoon elke dag een gevecht. Heb geen overgewicht maar ik weeg mezelf elke dag om te zorgen dat het een beetje binnen de perken blijft.
quote:
En dat kwam wel door omstandigheden en ik denk ook wel dat ik verslaafd ben (denk nou niet dat ik de godganse dag eten naar binnen zit te proppen, want dat is nou ook weer niet zo :D), maar ik denk ook nog steeds wel dat ik het er ooit zelf weer af moet kunnen krijgen.
Kan ongetwijfeld, als je het met kleine stapjes doet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_162464945
Kleine stapjes inderdaad. En veeeeel geduld ;)
Don't you love her madly?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:52:24 #61
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_162474663
:(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_162498058
Geen FB, toch errug grappig.
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekt _O-

https://twitter.com/OverdoseModelnl

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2016 20:42:24 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:44:46 #64
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162502466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen FB, toch errug grappig.
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekt _O-

https://twitter.com/OverdoseModelnl
Haar hele Twitter, ik ga kapot. _O-
Flesje bier
  Spellchecker woensdag 25 mei 2016 @ 22:47:30 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162502563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen FB, toch errug grappig.
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekt _O-

https://twitter.com/OverdoseModelnl
quote:
9s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Haar hele Twitter, ik ga kapot. _O-
Weet ik ook weer wat ik ga bekijken als ik niks meer te doen heb :D :D :D
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:51:13 #66
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162502686
De zus van een oud-collega van mij is gescheiden. Haar man is vreemdgegaan terwijl zij zwanger was van hun tweede kind, dat is best lullig. Alleen zit ze nu constant van die 'power'plaatjes te posten met teksten á la dat het haar geen fuck boeit dat haar ex vreemd is gegaan, en dat de sterkste mensen alleenstaande moeders zijn etc. . Ik denk dan: dat ze zoveel bevestiging moet halen via facebook bewijst het tegenovergestelde, daarnaast: you say it best when you say nothing at all. Leuk voor die oudste ook om dat straks terug te lezen.

Die oud-collega liked dat steeds en ik zie die shit steeds op mijn timeline. Heb de oud-collega er dus maar af gehaald.

Ergernis: mensen die na een lullige situatie heel obsessed vragen om aandacht/bevestiging via fucking facebook. Stilte siert juist.
With love :*
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:52:24 #67
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162502732
quote:
9s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Haar hele Twitter, ik ga kapot. _O-
Ze post ook om de minuut ofzo :')
With love :*
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:15:53 #68
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_162503718
quote:
9s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Haar hele Twitter, ik ga kapot. _O-
Mijn god... geef dat kind een dagboek??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:20:34 #69
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162503896
Die foto's op haar Twitter ook, "Sneakers by Schoenenreus" :D
Flesje bier
pi_162509087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen FB, toch errug grappig.
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekt _O-

https://twitter.com/OverdoseModelnl
Zo'n zwakbegaafde moet toch tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_162509542
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:43 schreef exile79 het volgende:

[..]

Zo'n zwakbegaafde moet toch tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
Dat roepen we hier op FOK! al jaren ;(
pi_162510563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:52 schreef Ireth het volgende:
:(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dus ook gewoon eten wat ik wil. Ik ben nu net een maand op een gezond gewicht. Gelukkig woon ik met iemand samen die hetzelfde probleem heeft :D

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen FB, toch errug grappig.
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekt _O-

https://twitter.com/OverdoseModelnl
Haar eerste single komt binnenkort uit! *O*
Maar even serieus, wie beschermt haar tegen zichzelf? Het zou gezond zijn als zij vrij was van social media.
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:54:12 #73
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162513463
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:57 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ik kan dus ook gewoon eten wat ik wil. Ik ben nu net een maand op een gezond gewicht. Gelukkig woon ik met iemand samen die hetzelfde probleem heeft :D

[..]

Haar eerste single komt binnenkort uit! *O*
Maar even serieus, wie beschermt haar tegen zichzelf? Het zou gezond zijn als zij vrij was van social media.
Doe leefgemeenschap waar zij in zit zou idd bescherming moeten bieden.
With love :*
  Spellchecker donderdag 26 mei 2016 @ 14:06:13 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162515245
Bij bevallingverhalen:

"de verloskundige dacht dat mijn bekken te smal waren .... "
  donderdag 26 mei 2016 @ 18:07:03 #75
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162521271
Say what, Cynthia?

https://m.facebook.com/st(...)91922328&__tn__=%2As

(Excuus, ik kan geen teksten vanaf fb knippen en plakken met mijn smartphone)
With love :*
  donderdag 26 mei 2016 @ 18:13:20 #76
403253 Meke
after all this time? always.
pi_162521386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Say what, Cynthia?

https://m.facebook.com/st(...)91922328&__tn__=%2As

(Excuus, ik kan geen teksten vanaf fb knippen en plakken met mijn smartphone)
quote:
Dear followers,

And then this post to my Dutch followers!
I think you are very sweet and would like to with you in the picture,But there were few days back couple at that have gone too far...
It is not intended that you go against me please and angry are going to be, Like to go on the picture but it must be fun especially if I go down the street in my daily life!
Fortunately, most will understand this , But unfortunately there are people between those for others messing up!
I want to say that I also have a life outside of my models work and my music and photography... Remember this word for me and angry because I want to go with where am working..

I find a lot of fun to be on the picture to go, But speak just to me!
You may just answers in Dutch...

Love
Overdose Modelnl
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_162521396
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Say what, Cynthia?

https://m.facebook.com/st(...)91922328&__tn__=%2As

(Excuus, ik kan geen teksten vanaf fb knippen en plakken met mijn smartphone)
_O-
  donderdag 26 mei 2016 @ 18:53:15 #78
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162522321
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:13 schreef Meke het volgende:

[..]


[..]

Thanks!

Snapt iemand wat ze met die tekst probeert te zeggen? Of zou ze dit topic hebben gelezen :')
With love :*
pi_162522580
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Thanks!

Snapt iemand wat ze met die tekst probeert te zeggen? Of zou ze dit topic hebben gelezen :')
In ieder geval dat je alleen in het Nederlands op die post mag reageren :') Had dan die post ook in het NL geschreven denk ik dan ;(
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:59:45 #80
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_162525489
Iemand op facebook:
quote:
Waarom, als je je na 23 jaar eindelijk goed voelt in je lichaam, er eindelijk tevreden mee bent en jezelf eindelijk "mooi" en "sexy" kunt voelen moeten mensen het verpesten door te gaan klagen... 😢'
Dacht eerst dat ze gewoon een vervelende opmerking of een steek onder water had gekregen, maar wat blijkt: ze werkt in een winkel en klanten hadden bij de baas geklaagd dat ze wel erg veel décolleté liet zien...
Leuk voor jou dat je je eindelijk 'sexy' voelt, maar op je werk moet je je gewoon netjes kleden.

En de reacties zijn natuurlijk allemaal 'trek je er niks van aan, het is gewoon jaloezie' :X
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:31:11 #81
370431 drakin
vurig typje
pi_162541616
Iemand heeft een nieuwe profielfoto (persoon is niet herkenbaar onder spoiler, maar klik op eigen risico)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je toch zelf voor je hem plaatst????
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_162563059
Deze pagina https://facebook.com/profile.php?id=1522596438060791
(Zwarte Piet moet blijven)
blijft maar berichten plaatsen zonder bronvermelding, waarin bekende personen uitspraken doen.

Iemand tips voor mij hoe ik dit kan rapporteren bij Facebook?

Het lastige is namelijk dat het niet over mijzelf gaat of over iemand die ik ken.

Dat maakt rapporteren heel moeilijk.

Even voor de duidelijkheid, het doel van de pagina vind ik prima.
Het gaat mij om de middelen waarmee ze dat doel willen bereiken.

Ik wil graag dat ze hun werkwijze veranderen.

Daarvoor zou ik natuurlijk contact kunnen opnemen met de beheerder(s).
Maar ik kan geen berichten naar ze sturen, en ik kan ook niet reageren op de berichten die ze plaatsen.

Ik heb nog nooit een bericht naar de beheerder(s) gestuurd, en ook niet gereageerd op de berichten die geplaatst worden. Dan kan ik toch niet door hun geblokkeerd zijn?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 17:41:59 #83
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_162568628
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:38 schreef goh het volgende:
Ik heb nog nooit een bericht naar de beheerder(s) gestuurd, en ook niet gereageerd op de berichten die geplaatst worden. Dan kan ik toch niet door hun geblokkeerd zijn?
vreemd,.. ik zie dat ik er gewoon één kan versturen (als ik zou willen). Ze kunnen je alsnog geblokkeerd hebben natuurlijk, maar dat zou wel heel raar zijn als ze willekeurig mensen gaan blokkeren. Alhoewel de sneuheid van die pagina geen grenzen lijkt te kennen :P
nee, jij dan!
pi_162574642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Gehenna het volgende:

[..]

vreemd,.. ik zie dat ik er gewoon één kan versturen (als ik zou willen). Ze kunnen je alsnog geblokkeerd hebben natuurlijk, maar dat zou wel heel raar zijn als ze willekeurig mensen gaan blokkeren. Alhoewel de sneuheid van die pagina geen grenzen lijkt te kennen :P
Of misschien ben ik geblokkeerd vanwege een reactie van mij op een andere pagina.
Klinkt misschien vergezocht, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.

Maar goed, ik kan dus niet op die pagina reageren.
En ik wil wel actie ondernemen, dus rapporteren.
Maar ik weet dus niet zo goed hoe ik mijn klacht aan Facebook(medewerkers)
duidelijk kan maken.

Ik sta zelf niet op een foto, en ook niet iemand die ken.
Volgens mij valt het niet onder auteursrecht of handelsmerkrecht.
Overige wettelijke rechten kan misschien wel. Valt bronvermelding daar ook onder?

Alleen gaat het dus niet over mij of een bekende van mij, dus dan werkt het misschien niet?
pi_162577333
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:23 schreef goh het volgende:

[..]

Of misschien ben ik geblokkeerd vanwege een reactie van mij op een andere pagina.
Klinkt misschien vergezocht, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.

Maar goed, ik kan dus niet op die pagina reageren.
En ik wil wel actie ondernemen, dus rapporteren.
Maar ik weet dus niet zo goed hoe ik mijn klacht aan Facebook(medewerkers)
duidelijk kan maken.

Ik sta zelf niet op een foto, en ook niet iemand die ken.
Volgens mij valt het niet onder auteursrecht of handelsmerkrecht.
Overige wettelijke rechten kan misschien wel. Valt bronvermelding daar ook onder?

Alleen gaat het dus niet over mij of een bekende van mij, dus dan werkt het misschien niet?
Zoeken op "klantenservice" en daar je beklag doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luukiemaster op 28-05-2016 22:36:36 (Typo) ]
Ja, hoi!
  zondag 29 mei 2016 @ 03:24:14 #86
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_162582794
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Zoeken op "klantenservice" en daar je beklag doen.
:')
nee, jij dan!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 07:25:58 #87
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162708778
quote:
OOK IK HEB/WIL GEEN 2E ACCOUNT!!!!!!!
Blijkbaar is bijna iedereen's account gehackt.
Jouw profielfoto en jouw naam worden gebruikt voor het aanmaken van een nieuw facebook account. En dan willen ze jouw vrienden toe voegen. Jouw vrienden denken dat jij het bent en accepteren jouw vriendschapsverzoek. Vanaf dit moment kunnen de hackers schrijven wat ze willen onder jouw naam!! ..... Ik wil dat je dit weet, want ik was niet van plan om een nieuwe account te openen, dus alsjeblieft niet akkoord gaan met een 2e uitnodiging van mij!!
Kopieer dit bericht op jouw account, zodat al jouw vrienden zijn gewaarschuwd!
Niet delen. Maak een kopie & plak
Tijdje niet gehad, nu schieten ze weer als paddestoelen uit de grond. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:03:09 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162717298
Ja nou, fijn om te weten natuurlijk....

quote:
Vanmorgen even bij me schoonzusje langs geweest net was nummer 2 aan gezet en me droogtrommel staat ook weer aan d.... der bedje verschoont en straks het bed van d.... opmaken weer schonen kleedjes op de bank gelegd da ruikt altijd zo lekker ons prinsesje slaapt al lekker en d..... slaapt ook bijna lekker kan mama was in de kast leggen
Fijne dag nog mensen 😘💋
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:06:55 #89
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_162717404
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 07:25 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Tijdje niet gehad, nu schieten ze weer als paddestoelen uit de grond. :')
Het woordje 'hacker' is aardig gedevalueerd sinds Facebook :P
nee, jij dan!
pi_162753222
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Zoeken op "klantenservice" en daar je beklag doen.
Die klantenservice pagina op facebook gaat over opvallende/vreemde/
onzinklachten toch?

Ik vind mijn klacht wel degelijk serieus.
Als een Facebookpagina een deel van de berichten zonder bronvermelding
plaatst, weten degenen die ze lezen niet
of het klopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door goh op 04-06-2016 23:34:15 (Typfout) ]
pi_162753318
Deze pagina weer:
https://facebook.com/1522(...)76/?type=3&source=48

Gebruikt foto + naam van Typhoon.
Zet er een tekst bij. Geen bronvermelding.
Dus hoe weet iemand die dat leest of het wel of niet waar is?
pi_162782485
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef goh het volgende:
Deze pagina weer:
https://facebook.com/1522(...)76/?type=3&source=48

Gebruikt foto + naam van Typhoon.
Zet er een tekst bij. Geen bronvermelding.
Dus hoe weet iemand die dat leest of het wel of niet waar is?
Het bericht is weggehaald ^O^ . En er zijn meer berichten weggehaald ^O^ .
Mijn klacht over die pagina komt hiermee te vervallen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:23:49 #93
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162868162
Wat ik altijd zeer irritant vind: als bijvoorbeeld de KLM een mooie foto van een vliegtuig post, dat er dan allemaal reacties onderstaan met vragen over vluchten die de mensen geboekt hebben en dat soort dingen. Bel dan gewoon de klantenservice ofzo.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:06:53 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162888253
Voor medicijnen! En huilende moeders!
Met zangers!

https://www.facebook.com/Bling-It-On-1091141824280529/?fref=ts
  Spellchecker vrijdag 10 juni 2016 @ 13:11:42 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162888354
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef amaranta het volgende:
Voor medicijnen! En huilende moeders!
Met zangers!

https://www.facebook.com/Bling-It-On-1091141824280529/?fref=ts
Die zanger staat nu al te janken geloof ik ......

En kleine Kyano heeft DRINGEND medicijnen nodig .... dan plannen ze op 7 augustus een evenement .... jaja ....
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:13:12 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162888385
Hoe word u lid ?❓DELEN MAG ‼‼
En waar van ❓Lees goed ❗aub🎁🎁🎁

Wij zijn een vereniging en alles wat wij doen is gezamenlijk voor en met onze leden ! ✅Uw lidmaatschap dient u bij te hebben op onze evenementen feesten want wij zijn verplicht en verantwoordelijk voor elk besloten evenement of feest dat wij als vereniging en wij behoren te weten hoeveel leden er aanwezig zijn en wie ✅
Stel er gebeurd wat ....... Bv slaat brand uit
Wij moeten de brandweer kunnen zeggen hoeveel leden er binnen zijn !
Dit maar een voorbeeld maar wel belangrijk punt .... Mocht er ooit wat zijn ! Kunnen wij vlugger reageren omdat wij exact weten wie er aanwezig zijn ! ✅
Dienen kinderen ook in te schrijven ?
Ja bij ons telt elk kind vanaf 4 jaar mee en dient eigen pasje te hebben gezamenlijk pas met ouders tot 12 jaar !
U krijgt dat 1 pas met u foto en uw kind daarop , indien meerdere kinderen , krijgt ieder eigen pasje ! Verschild dus per gezin ! ✅
aan lidmaatschap zitten verder geen verplichtingen enige plicht is dat u wanneer u komt op onze feesten of evenementen Een stralende lach mee brengt ! ✅💋U word lid van een vereniging wat op komt voor mensen die getraumatiseerd ✌zijn door omstandig heden of langdurig ziek ✌en zelf niet voor hun zelf op kunnen komen ✌dan wel voor kinderen die langer als jaar vermist zijn, 😇onze steun te geven door uw handtekening te plaatsen op de pagina ✅Fb Nederland Staat Op 🎀Wat u moet doen is like onze pagina s ✅Fb Bling It On 🎀 stuur u naam adres gegevens , ❗id nr of pasp nr naar onze male adres - uw ID nr word ook uw lidmaatschap nummer , mocht u ooit op een evenement of besloten feest van ons zijn en u heeft uw pasje vergeten , kunnen wij u toch gratis dag kaart uit printen ✅en daar staat dan ook foto weer op omdat deze in ons leden bestand zitten 🎀 wij geven nooit gegeven aan derden in of om welke reden dan ook niet ✌ deze is puur en alleen om u toegang te geven tot elk van ons BESLOTEN feesten, evenementen ! ✅Wij geven geen gewone feesten deze zullen altijd gaan dan wel bedoeld zijn voor goede doelen ! ✅Stuur twee pasfoto's of twee SELFIES mee via male ... Dan wel kleine foto's van u zelf waar u duidelijk op staat ! 1 komt in ons leden bestand 1 op uw pasje deze krijgt u gratis van ons ! ✅ tot 30 juni daarna betaald u administratie kosten en pasje eenmalig ¤15.- ✅ Met deze pas kunt u op vertoon van ,
en als toonbaar voor onze dankbaarheid voor uw steun 🎁 overal bij elke sponsor van evenementen 🎁een kassa korting krijgen van 10% bij een aankoop , 🎁bij elk van onze sponsors die mee doen aan opzet dit evenement zoals bij 🎁Bling Boutique - 🎁Sas-sy Fashion - 🎁Beauty Salon - 🎁tattoo Arir - herenkleding zaak 🎁Concept R - 🎁kapper - tot zelfs bij de bakker🎁 .... Het is dus een pasje wat u direct gelukkig maakt en 🎁geld bespaard 🎀 samen sta je sterk 👍 samen maak je dromen waar 😇 geef elkaar wat steun en geluk🍀 u krijgt er liefde voor terug 💖 en geluk ✌ inschrijven kan per male naar
E-mailadres

Graag duidelijk uw gegevens sturen
Controleer deze voor u zend
Wij zullen binnen 4 weken 😇
Uw gratis lidmaatschap pasje naar dat adres sturen ! 😇

Deze pas geeft u ook altijd recht op 💖flinke korting dan wel gratis toegang op de door ons gegeven besloten feesten & evenementen met live artiesten 😇🍀🎀

Groetjes en vast bedankt voor uw aanmelding
Bling It On

Lets shine Eindhoven for one day 😇
🎀Bling IT On 🎀
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:14:47 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162888412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

Die zanger staat nu al te janken geloof ik ......
De moeder huilt. (Wel terecht overigens. Maar omdat nu steeds aan te halen...)
En een ziek kind krijgt geen medicijnen van mevr Bussemaker.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:15:20 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162888420
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

Die zanger staat nu al te janken geloof ik ......

En kleine Kyano heeft DRINGEND medicijnen nodig .... dan plannen ze op 7 augustus een evenement .... jaja ....
Augustes he!
  Spellchecker vrijdag 10 juni 2016 @ 13:15:23 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162888422
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:13 schreef amaranta het volgende:
Hoe word u lid ?❓DELEN MAG ‼‼
En waar van ❓Lees goed ❗aub🎁🎁🎁

Wij zijn een vereniging en alles wat wij doen is gezamenlijk voor en met onze leden ! ✅Uw lidmaatschap dient u bij te hebben op onze evenementen feesten want wij zijn verplicht en verantwoordelijk voor elk besloten evenement of feest dat wij als vereniging en wij behoren te weten hoeveel leden er aanwezig zijn en wie ✅
Stel er gebeurd wat ....... Bv slaat brand uit
Wij moeten de brandweer kunnen zeggen hoeveel leden er binnen zijn !
Dit maar een voorbeeld maar wel belangrijk punt .... Mocht er ooit wat zijn ! Kunnen wij vlugger reageren omdat wij exact weten wie er aanwezig zijn ! ✅
Dienen kinderen ook in te schrijven ?
Ja bij ons telt elk kind vanaf 4 jaar mee en dient eigen pasje te hebben gezamenlijk pas met ouders tot 12 jaar !
U krijgt dat 1 pas met u foto en uw kind daarop , indien meerdere kinderen , krijgt ieder eigen pasje ! Verschild dus per gezin ! ✅
aan lidmaatschap zitten verder geen verplichtingen enige plicht is dat u wanneer u komt op onze feesten of evenementen Een stralende lach mee brengt ! ✅💋U word lid van een vereniging wat op komt voor mensen die getraumatiseerd ✌zijn door omstandig heden of langdurig ziek ✌en zelf niet voor hun zelf op kunnen komen ✌dan wel voor kinderen die langer als jaar vermist zijn, 😇onze steun te geven door uw handtekening te plaatsen op de pagina ✅Fb Nederland Staat Op 🎀Wat u moet doen is like onze pagina s ✅Fb Bling It On 🎀 stuur u naam adres gegevens , ❗id nr of pasp nr naar onze male adres - uw ID nr word ook uw lidmaatschap nummer , mocht u ooit op een evenement of besloten feest van ons zijn en u heeft uw pasje vergeten , kunnen wij u toch gratis dag kaart uit printen ✅en daar staat dan ook foto weer op omdat deze in ons leden bestand zitten 🎀 wij geven nooit gegeven aan derden in of om welke reden dan ook niet ✌ deze is puur en alleen om u toegang te geven tot elk van ons BESLOTEN feesten, evenementen ! ✅Wij geven geen gewone feesten deze zullen altijd gaan dan wel bedoeld zijn voor goede doelen ! ✅Stuur twee pasfoto's of twee SELFIES mee via male ... Dan wel kleine foto's van u zelf waar u duidelijk op staat ! 1 komt in ons leden bestand 1 op uw pasje deze krijgt u gratis van ons ! ✅ tot 30 juni daarna betaald u administratie kosten en pasje eenmalig ¤15.- ✅ Met deze pas kunt u op vertoon van ,
en als toonbaar voor onze dankbaarheid voor uw steun 🎁 overal bij elke sponsor van evenementen 🎁een kassa korting krijgen van 10% bij een aankoop , 🎁bij elk van onze sponsors die mee doen aan opzet dit evenement zoals bij 🎁Bling Boutique - 🎁Sas-sy Fashion - 🎁Beauty Salon - 🎁tattoo Arir - herenkleding zaak 🎁Concept R - 🎁kapper - tot zelfs bij de bakker🎁 .... Het is dus een pasje wat u direct gelukkig maakt en 🎁geld bespaard 🎀 samen sta je sterk 👍 samen maak je dromen waar 😇 geef elkaar wat steun en geluk🍀 u krijgt er liefde voor terug 💖 en geluk ✌ inschrijven kan per male naar
E-mailadres

Graag duidelijk uw gegevens sturen
Controleer deze voor u zend
Wij zullen binnen 4 weken 😇
Uw gratis lidmaatschap pasje naar dat adres sturen ! 😇

Deze pas geeft u ook altijd recht op 💖flinke korting dan wel gratis toegang op de door ons gegeven besloten feesten & evenementen met live artiesten 😇🍀🎀

Groetjes en vast bedankt voor uw aanmelding
Bling It On

Lets shine Eindhoven for one day 😇
🎀Bling IT On 🎀
Je kunt alleen naar binnen met een pasje? En dan kun je met korting naar binnen? :D Wie komt er niet met korting naar binnen dan? _O-
En de taalfouten ..... :X
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:18:52 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162888492
Pareltje, zeg ik je!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:53:11 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162910790
Zie onze Fb pagina Bling It On
En kijk op
Evenement 1 juli

‼‼ Scholen & Verenigingen‼🎀
❗❗❗ mega oproep ❗ ❗❗
elk kind in Eindhoven of Brabant ❗ elke basis school ❗ hoge school ! Vereniging of je favoriete sportclub of school ! Tag de beste leraar van Nederland en vertel ons waarom ❓❗delen van dit bericht ❗‼‼ ‼💖🍀moest eigenlijk plicht zijn voor elke bewoonster in ehv ❗ laat zien dat Eindhoven de gekste kan zijn ❗ maar ook de liefste stad van Europa ❗ met minder nemen de eindhovense kinderen en wij zeer zeker geen genieten ‼🎀🍀

💪👊💖✌💪👊💖🎀👊💪💖🎀👊💪💖❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓tag ! Deel ! Word gratis lid en doe mee !!✅
Oproep ‼ aan alle Kinderen van ... Elke basis school in Eindhoven ❗en uiteraard aan elke Basis School ❗ wie is het stoerste kind van de klas ❓ wie van jullie heeft echt lef ❓ ben jij de stoerste van de klas dan willen wij jou graag ontmoeten .... Want stoeren kinderen zoeken wij juist , die zo stoer zijn dat zij ons helpen bij ons evenement ! En elk stoerste kind van elke school zullen wij op 1 juli op het podium ontvangen en Aan jou dan alle stoere eer .... Want jij stond klaar voor de langdurig zieke kinderen die jou zo hard nodig hebben ! Als er geen stoer kind in de klas zit ... Zoeken wij de liefste die met het grootste ❤ uiteraard mag je ook beiden komen , want samen sta je sterker dan alleen ! En we plaatsen je niet alleen op het podium maar we hebben voor deze kinderen een mega verassing en ze komen ook in de krant daarbij uiteraard ook de school ! Juffrouwen & Meesters mogen ook mee doen .... Dus geef jij jou juffrouw op of meester ? Heeft hij of zij het ❤ van Eindhoven ! Laat het ons weten , wij zijn op zoek naar haar ... Hem... Maar we kunnen ze niet vinden ... Wie helpt ons zoeken .... Stuur foto v jou juf of meester onder dit bericht en laat ons weten waarom zij grootste ❤heeft of hij❤ dan gaat wij ze 1 juli in het zonnetje zetten en in de krant En zeer zeker wint hij of zij een mooi cadeau voor heel zijn of haar klas ! Maar dat blijft nog een verassing maar zeer zeker een grote verassing ! Alle scholen en klassen in Eindhoven mogen mee doen ‼ meld je hier onder aan en onze vrijwiligers komen persoonlijk bij jullie langs ! Bij iedere klas . Stoer kind, lief kind , juf of meester grootste ❤❤ welke school word de school met de groene gouden kikker hart 🍀 wat de grootste mooiste titel van Nederland is als je deze wint !!!!! Sta je direct op 1 top v Nederland !!!!! Succes gegarandeerd ! Wij wachten op jullie ‼👍‼ vereniging 🎀BLING IT ON 🎀 en Stichting OPKIKKER 🍀 samen Eindhoven overal groen 1 juli zetten we samen ehv in het groen 🍀✅✅✅en jullie waren erbij & hielpen mee ❗❗❗✌✌✌✅✅✅🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁dat word dik dik superrrrrrrr dik beloond 🎁🎁🎁🎁🎁voor alle kinderen scholen die mee doen ‼ camera s staan klaar BN ers v Nederland staan klaar ‼wij zetten Eindhoven groen op de kaart 🍀 we zijn dat ❌❌❌ "licht in Eindhoven Beu ! Samen sterk samen kunnen we alles aan ‼‼ iedereen mag zich hier opgeven wij reageren op elke bericht ‼‼✌🎁🍀😉✳❗Deel dit met je school en klaus genoten ✌je juf met ❤ of meester ❤ plaats foto v school hier onder of jezelf of alles mag ! Mee doen en samen opkomen voor zieke dat is waar het om gaat ‼ kinderen voor kinderen Eindhoven laat zien dat t Makkelijk kan 💯❌💯❌💯❌💯❌💯❌💯❌💯beter dan welke stad Eindhoven groen en op de 1 e plaats komt koningin maxima ? Naar jou school of is ze er 1 juli bij ???? 🎁🎁🎁🎁🎁🎁 blijft nog even geheim laat maxima trots op jullie zijn ❗ steun onze koning voorzitter mede van stichting opkikker !!!! We gaan voor groots goen en Eindhoven wil de grote groene kikker met gouden ❤meer en hogere eer en trots is er in Nederland niet te halen dit zijn de beste sterren van ons land en ze kleuren ✳✳✳✳✳✌🎀groen ❗ grtz Sascia Denis bestuurslid verenging bling iT on !opkomt voor mensen in Eindhoven die echt in nood zitten en geen levensvreugde meer hebben waar dromen nachtmerries zijn ! Engelen bestaan misschien niet maar sascia Denis bestaat wel en heeft. Er laatste 25 jaar al veel uit laten komen !!! Dakloze vrouwen in het blijf van me lijf ! Schonk zij tassen vol kleding ! Kinderen die geen kleding hadden op school schonk zij mooiste , verenigingen in nood sponsort zij hele club met kleding , nieuwe artiesten kleed zij uniek met haar eigen ontwerpen Sas-sy Fashion ! Koop je t shirt zwart met groen & of wit met Groen ! Of zwart met Roze of wit met Roze ! Daarmee doneer je bij elk t shirt ¤5,- aan stitching Opkikker en dat mag je met Volle Eer Dragen 🍀 stoere kinderen 🎀voor de liefste en zwart met rood of wit met rood ❤ voor alle juffrouw en meesters van de klas !!! En allemaal welkom mega evenement 1 juli 2016 ! Spektakel gaat worden de Tv camera mannen staan klaar om jullie te filmen !!!! Dus kom doe stoer 🍀lief 🎀pak je school juf meester bij arm ❤❤ en ga voor de ✳✳✳✳✳ sterre voor jou klas ‼ en misschien winnen jullie ook grote groene kikker met gouden hart ❗uniek in Nederland en wie deze , uit komt reiken deze dag avond zal vele kinderhartjes breken van geluk !!! want ze is niet een klein beetje beroemd ! Maar WERELDS BEROEMD 💝💕💖💗💓💞 en 💯% voor jullie kinderen aanwezig ✌✌✌🍀❤🍀✌👍💖💯%
Doe mee en laat stoer echt stoer zijn
En laat lieve ook lief tonen !
Sascia s motto !
Little dreams making Treu ! Now i Am stil a Life ...... Vanuit de hemel toe kijken is te laat !steun sascia ga naar haar prive pagina waar alleen serieuze aanmeldingen op mogen komen te staan !!! Onzin word niet in dank af genomen !! Hopelijk zie ik elke klas in Eindhoven deze vier weken en zijn we 1 juli klaar voor mega feest ! Voor braderie om vier uur voor kinderen ! Achter braderie mega tuin Ibiza ! Kinderen mogen ook zelf wat maken met de klas en die dag verkopen voor goede doel! Want er word in Eindhoven al 1,5 jaar een kind vermist !!!deze mama mist haar zoon en de liefde van een kind ! Bij jij het kind uit jou klas of samen die haar groots cadeau komt brengen ! Want haar leven in nu somber en super zwaar .... Maar wij gaan haar niet 1 avond plezier geven !! We schenken haar na 1 januarie een dragelijker leven ..... Want samen kunnen wij dat en jij mag haar op de VIP die avond Life geven ! Knuffel van je hele klas en school en uiteraard kom je hiermee in de krant en op tv !!succes Eindhoven
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:17:56 #102
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_162911225
"Little dreams making Treu ! Now i Am stil a Life ..."

Spiek se treuth , joe are a life
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 16:16:33 #103
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162918028
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:53 schreef amaranta het volgende:
Zie onze Fb pagina Bling It On
En kijk op
Evenement 1 juli

‼‼ Scholen & Verenigingen‼🎀
❗❗❗ mega oproep ❗ ❗❗
elk kind in Eindhoven of Brabant ❗ elke basis school ❗ hoge school ! Vereniging of je favoriete sportclub of school ! Tag de beste leraar van Nederland en vertel ons waarom ❓❗delen van dit bericht ❗‼‼ ‼💖🍀moest eigenlijk plicht zijn voor elke bewoonster in ehv ❗ laat zien dat Eindhoven de gekste kan zijn ❗ maar ook de liefste stad van Europa ❗ met minder nemen de eindhovense kinderen en wij zeer zeker geen genieten ‼🎀🍀

💪👊💖✌💪👊💖🎀👊💪💖🎀👊💪💖❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓tag ! Deel ! Word gratis lid en doe mee !!✅
Oproep ‼ aan alle Kinderen van ... Elke basis school in Eindhoven ❗en uiteraard aan elke Basis School ❗ wie is het stoerste kind van de klas ❓ wie van jullie heeft echt lef ❓ ben jij de stoerste van de klas dan willen wij jou graag ontmoeten .... Want stoeren kinderen zoeken wij juist , die zo stoer zijn dat zij ons helpen bij ons evenement ! En elk stoerste kind van elke school zullen wij op 1 juli op het podium ontvangen en Aan jou dan alle stoere eer .... Want jij stond klaar voor de langdurig zieke kinderen die jou zo hard nodig hebben ! Als er geen stoer kind in de klas zit ... Zoeken wij de liefste die met het grootste ❤ uiteraard mag je ook beiden komen , want samen sta je sterker dan alleen ! En we plaatsen je niet alleen op het podium maar we hebben voor deze kinderen een mega verassing en ze komen ook in de krant daarbij uiteraard ook de school ! Juffrouwen & Meesters mogen ook mee doen .... Dus geef jij jou juffrouw op of meester ? Heeft hij of zij het ❤ van Eindhoven ! Laat het ons weten , wij zijn op zoek naar haar ... Hem... Maar we kunnen ze niet vinden ... Wie helpt ons zoeken .... Stuur foto v jou juf of meester onder dit bericht en laat ons weten waarom zij grootste ❤heeft of hij❤ dan gaat wij ze 1 juli in het zonnetje zetten en in de krant En zeer zeker wint hij of zij een mooi cadeau voor heel zijn of haar klas ! Maar dat blijft nog een verassing maar zeer zeker een grote verassing ! Alle scholen en klassen in Eindhoven mogen mee doen ‼ meld je hier onder aan en onze vrijwiligers komen persoonlijk bij jullie langs ! Bij iedere klas . Stoer kind, lief kind , juf of meester grootste ❤❤ welke school word de school met de groene gouden kikker hart 🍀 wat de grootste mooiste titel van Nederland is als je deze wint !!!!! Sta je direct op 1 top v Nederland !!!!! Succes gegarandeerd ! Wij wachten op jullie ‼👍‼ vereniging 🎀BLING IT ON 🎀 en Stichting OPKIKKER 🍀 samen Eindhoven overal groen 1 juli zetten we samen ehv in het groen 🍀✅✅✅en jullie waren erbij & hielpen mee ❗❗❗✌✌✌✅✅✅🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁dat word dik dik superrrrrrrr dik beloond 🎁🎁🎁🎁🎁voor alle kinderen scholen die mee doen ‼ camera s staan klaar BN ers v Nederland staan klaar ‼wij zetten Eindhoven groen op de kaart 🍀 we zijn dat ❌❌❌ "licht in Eindhoven Beu ! Samen sterk samen kunnen we alles aan ‼‼ iedereen mag zich hier opgeven wij reageren op elke bericht ‼‼✌🎁🍀😉✳❗Deel dit met je school en klaus genoten ✌je juf met ❤ of meester ❤ plaats foto v school hier onder of jezelf of alles mag ! Mee doen en samen opkomen voor zieke dat is waar het om gaat ‼ kinderen voor kinderen Eindhoven laat zien dat t Makkelijk kan 💯❌💯❌💯❌💯❌💯❌💯❌💯beter dan welke stad Eindhoven groen en op de 1 e plaats komt koningin maxima ? Naar jou school of is ze er 1 juli bij ???? 🎁🎁🎁🎁🎁🎁 blijft nog even geheim laat maxima trots op jullie zijn ❗ steun onze koning voorzitter mede van stichting opkikker !!!! We gaan voor groots goen en Eindhoven wil de grote groene kikker met gouden ❤meer en hogere eer en trots is er in Nederland niet te halen dit zijn de beste sterren van ons land en ze kleuren ✳✳✳✳✳✌🎀groen ❗ grtz Sascia Denis bestuurslid verenging bling iT on !opkomt voor mensen in Eindhoven die echt in nood zitten en geen levensvreugde meer hebben waar dromen nachtmerries zijn ! Engelen bestaan misschien niet maar sascia Denis bestaat wel en heeft. Er laatste 25 jaar al veel uit laten komen !!! Dakloze vrouwen in het blijf van me lijf ! Schonk zij tassen vol kleding ! Kinderen die geen kleding hadden op school schonk zij mooiste , verenigingen in nood sponsort zij hele club met kleding , nieuwe artiesten kleed zij uniek met haar eigen ontwerpen Sas-sy Fashion ! Koop je t shirt zwart met groen & of wit met Groen ! Of zwart met Roze of wit met Roze ! Daarmee doneer je bij elk t shirt ¤5,- aan stitching Opkikker en dat mag je met Volle Eer Dragen 🍀 stoere kinderen 🎀voor de liefste en zwart met rood of wit met rood ❤ voor alle juffrouw en meesters van de klas !!! En allemaal welkom mega evenement 1 juli 2016 ! Spektakel gaat worden de Tv camera mannen staan klaar om jullie te filmen !!!! Dus kom doe stoer 🍀lief 🎀pak je school juf meester bij arm ❤❤ en ga voor de ✳✳✳✳✳ sterre voor jou klas ‼ en misschien winnen jullie ook grote groene kikker met gouden hart ❗uniek in Nederland en wie deze , uit komt reiken deze dag avond zal vele kinderhartjes breken van geluk !!! want ze is niet een klein beetje beroemd ! Maar WERELDS BEROEMD 💝💕💖💗💓💞 en 💯% voor jullie kinderen aanwezig ✌✌✌🍀❤🍀✌👍💖💯%
Doe mee en laat stoer echt stoer zijn
En laat lieve ook lief tonen !
Sascia s motto !
Little dreams making Treu ! Now i Am stil a Life ...... Vanuit de hemel toe kijken is te laat !steun sascia ga naar haar prive pagina waar alleen serieuze aanmeldingen op mogen komen te staan !!! Onzin word niet in dank af genomen !! Hopelijk zie ik elke klas in Eindhoven deze vier weken en zijn we 1 juli klaar voor mega feest ! Voor braderie om vier uur voor kinderen ! Achter braderie mega tuin Ibiza ! Kinderen mogen ook zelf wat maken met de klas en die dag verkopen voor goede doel! Want er word in Eindhoven al 1,5 jaar een kind vermist !!!deze mama mist haar zoon en de liefde van een kind ! Bij jij het kind uit jou klas of samen die haar groots cadeau komt brengen ! Want haar leven in nu somber en super zwaar .... Maar wij gaan haar niet 1 avond plezier geven !! We schenken haar na 1 januarie een dragelijker leven ..... Want samen kunnen wij dat en jij mag haar op de VIP die avond Life geven ! Knuffel van je hele klas en school en uiteraard kom je hiermee in de krant en op tv !!succes Eindhoven
TL;DR en wat een icoontjes-aids.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Spellchecker maandag 13 juni 2016 @ 13:09:54 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_162973662
quote:
Er is een nieuwe hack op Facebook. Er wordt een negatief, beledigend commentaar geplaatst tussen commentaren van jouw contacts/vrienden op hun berichten.
Ze zijn erg lelijk en lijken van jou afkomstig, jij kunt ze niet zien maar je vrienden wel. Dit kan tot nare misverstanden lijden. Ook kan er uit jouw naam porno geplaatst worden.
Als jullie als mijn vrienden /contacten zoiets walgelijks of beledigends van mij tegenkomen op Facebook, weet dan dat IK dat niet heb geplaatst.
Kopiëer deze tekst en plaats hem op je fb pagina als waarschuwing. svp niet delen, maar kopiëren.dus ik ben het absoluut niet.
pi_163037381
Een laatst ontstane ergernis. Ik verbaasde me over hoe sommige mensen duizenden vrienden kunnen hebben op Facebook. Blijkt dus dat er gewoon sites zijn (om te bewijzen wat ik zeg, zoals hieronder) waarmee je kunt inloggen en gewoon kunt zeggen hoeveel vrienden je erbij wil. Tot vijfduizend.
Zo kan ik ook sociaal zijn :P

https://apps.facebook.com(...)cat=1&pid=3&i=270799
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 juni 2016 @ 17:55:05 #106
22592 crew  Ole
pi_163037515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:09 schreef maily het volgende:

[..]

Lijden nog wel.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_163038137
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:49 schreef Haaientand het volgende:
Een laatst ontstane ergernis. Ik verbaasde me over hoe sommige mensen duizenden vrienden kunnen hebben op Facebook. Blijkt dus dat er gewoon sites zijn (om te bewijzen wat ik zeg, zoals hieronder) waarmee je kunt inloggen en gewoon kunt zeggen hoeveel vrienden je erbij wil. Tot vijfduizend.
Zo kan ik ook sociaal zijn :P

https://apps.facebook.com(...)cat=1&pid=3&i=270799
ik heb gewoon veel fans :7
pi_163046257
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:09 schreef maily het volgende:

[..]

dat op je tijdlijn zetten en dan lekker mensen uitschelden :P
pi_163099107
Ik heb eer eentje op mijn Facebook, huismoeder haar zoon van 16 heeft een vriendin een tijdje en ze noemt dr schoondochter, praat alsof die twee getrouwd zijn. Ze doen ook samen aan een opleiding, nou ja meer een hobby. Nagelstyling. :r

Kom op zeg wil je nu al kleinkinderen. :')
  vrijdag 17 juni 2016 @ 22:48:11 #110
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_163100569
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:03 schreef MotherFoker het volgende:
Ik heb eer eentje op mijn Facebook, huismoeder haar zoon van 16 heeft een vriendin een tijdje en ze noemt dr schoondochter, praat alsof die twee getrouwd zijn. Ze doen ook samen aan een opleiding, nou ja meer een hobby. Nagelstyling. :r

Kom op zeg wil je nu al kleinkinderen. :')
Als je 16 jarige zoon een opleiding volgt voor nagelstylist hoef je je geen zorgen te maken over kleinkinderen hoor _O-
  vrijdag 17 juni 2016 @ 22:48:44 #111
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_163100583

Waarom? Hoe kun je nou zo slecht Nederlands schrijven? Ik heb echt de grootste problemen met d's en t's, echt kansloos. Maar dit? 8)7

[ Bericht 37% gewijzigd door Vlinder op 17-06-2016 23:11:06 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_163101027
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als je 16 jarige zoon een opleiding volgt voor nagelstylist hoef je je geen zorgen te maken over kleinkinderen hoor _O-
Nee schoondochter doet het hahaha :P
pi_163105800
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:48 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Hoe kun je nou zo slecht Nederlands schrijven? Ik heb echt de grootste problemen met d's en t's, echt kansloos. Maar dit? 8)7
Het zal je nog verbazen dat er ruim 1,3 miljoen mensen zijn in Nederland die moeite hebben met lezen en schrijven.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 juni 2016 @ 11:37:52 #114
22592 crew  Ole
pi_163106791
Zeker als Nederlands niet je moedertaal is.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 18 juni 2016 @ 18:12:54 #115
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_163116088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:37 schreef Ole het volgende:
Zeker als Nederlands niet je moedertaal is.
Dit is 100% Hollands. Anders zou je mij er ook echt niet over horen, maar ik heb haar pagina nagekeken :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:01:37 #116
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163117459
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als je 16 jarige zoon een opleiding volgt voor nagelstylist hoef je je geen zorgen te maken over kleinkinderen hoor _O-
:D
nee, jij dan!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:01:13 #117
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163153351
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:03 schreef MotherFoker het volgende:
Ik heb eer eentje op mijn Facebook, huismoeder haar zoon van 16 heeft een vriendin een tijdje en ze noemt dr schoondochter, praat alsof die twee getrouwd zijn. Ze doen ook samen aan een opleiding, nou ja meer een hobby. Nagelstyling. :r

Kom op zeg wil je nu al kleinkinderen. :')
Hoezo zou je je hier aan ergeren? Kom zeg, neem een leven ofzo. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 20 juni 2016 @ 09:40:16 #118
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163156395
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:01 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoezo zou je je hier aan ergeren? Kom zeg, neem een leven ofzo. :')
Ook weer zo, daarom is er ook de 'laat mij deze bullshit niet meer zien, maar ligt die ander daar niet over in'-knop oftwel: stop met volgen :D
nee, jij dan!
  Spellchecker maandag 20 juni 2016 @ 10:50:04 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163160354
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:01 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoezo zou je je hier aan ergeren? Kom zeg, neem een leven ofzo. :')
De vorige keer dat ik haar zoon op facebook verwijderde kwam ze naar me toe met een heel verhaal waarom ik haar kroost eraf had gekickt. Dus nee dankje.
  maandag 20 juni 2016 @ 13:46:49 #121
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_163161821
Hieronder een leuke die ik vond op de Facebook pagina van Arriva Nederland.
Iemand die de weg goed kwijt is volgens mij :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_163180488
De vriendin van m'n pa zet dus elke week van die plaatjes met 'fijn weekend' enzo erop. Ook deelt ze kattenfilmpjes en van die 'hyvesplaatjes'...

Ook zo iemand in mijn vriendenlijst is ALTIJD aan het zeuren dat ze zo moe is, en niks kan. Ze zit de hele dag thuis te gamen en te facebooken (volwassen vrouw met kind), en dan ergens rond 22:00 een berichtje met/zonder plaatje 'welterusten vriendjes' :')
heroes always get remembered but you know legends never die.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:49:38 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163181337
Lekker andermans bucketlist afstrepen :'(

quote:
Bucket list! Doe je mee? Zet een 💖 achter die dingen die jij al gedaan hebt, maar wees eerlijk

Getrouwd 💖
Verloofd geweest 💖
Verliefd geweest 💖
Een blind date gehad
Gespijbeld 💖
Iemand live zien bevallen
Iemand zien sterven 💖
Samen gewoond 💖
Alleen gewoond 💖
Binnen Europa op vakantie geweest 💖
In een ambulance meegereden 💖
Naar de VS geweest
Naar Azië geweest
Naar Afrika geweest. 💖
Naar Zuid-Amerika geweest (Noord of zuid Amerika)💖
Het noorderlicht gezien
Naar Disneyland Parijs/Orlando/LA geweest 💖
Naar Legoland geweest
De Grand Canyon gezien
In een helikopter gevlogen 💖
Een cruise gemaakt
Ge-bungeejumped
Naar Amsterdam geweest 💖
Naar Den Haag geweest 💖
In een band gespeeld
Karaoke gezongen 💖
Moeten huilen van het lachen 💖
Een sneeuwvlokje opgevangen me je tong 💖
Bevallen 💖
Een huisdier gehad 💖
Van een grote heuvel af gesleed 💖
Gaan skieen 💖
Op een jetski gezeten 💖
Op een motor gereden
In een bus en een trein gereisd 💖
Uit een vliegtuig gesprongen
Op een kameel gereden 💖
Op een ezel gereden 💖
Een slang vastgehouden 💖
Op TV geweest 💖
In de krant gestaan 💖
In het ziekenhuis moeten blijven 💖
Bloed gedoneerd
Een piercing gehad 💖
Een tattoo laten zetten 💖
Sneller dan 130 km/u gereden 💖
Gaan duiken
Gaan snorkelen 💖
Achter in een politieauto gezeten
Een snelheidsboete gehad
Iets gebroken
Hechtingen gehad
Alleen gereisd

Hou je vinger erop en kopieer... Plak het daarna bij je status. Doe maar! 😛
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:52:14 #124
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_163181358
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:49 schreef amaranta het volgende:
Lekker andermans bucketlist afstrepen :'(

[..]

Sommige punten van die lijst ook _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:26:07 #125
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163183450
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:49 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

De vorige keer dat ik haar zoon op facebook verwijderde kwam ze naar me toe met een heel verhaal waarom ik haar kroost eraf had gekickt. Dus nee dankje.
Zijn jullie tokkies ofzo?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Spellchecker dinsdag 21 juni 2016 @ 13:18:01 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163185623
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:49 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

De vorige keer dat ik haar zoon op facebook verwijderde kwam ze naar me toe met een heel verhaal waarom ik haar kroost eraf had gekickt. Dus nee dankje.
Ontvolgen een optie?
pi_163186318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef maily het volgende:

[..]

Ontvolgen een optie?
Dat had ik juist geprobeerd, nadat het ontvrienden niet had geholpen. Ging ze naar mn moeder via facebook, echt man doe eens normaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door MotherFoker op 21-06-2016 14:10:52 ]
  Spellchecker dinsdag 21 juni 2016 @ 14:06:18 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163186519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Dat had ik juist geprobeerd, nadat het ontvrienden niet had geholpen. Ging ze naar mn moeder.
Nou sterkte dan maar ... :{
pi_163186609
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:06 schreef maily het volgende:

[..]

Nou sterkte dan maar ... :{
Yep, en het is echt waarvan ik zit van, Joh als je me tegenkomt lul je ook niet tegen me.
Dat was ook raar dat ik echt zat van: joh ik rot je juist eraf omdat je dit soort shit doet.
  Spellchecker dinsdag 21 juni 2016 @ 14:17:15 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163186729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:10 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Yep, en het is echt waarvan ik zit van, Joh als je me tegenkomt lul je ook niet tegen me.
Dat was ook raar dat ik echt zat van: joh ik rot je juist eraf omdat je dit soort shit doet.
Eigenlijk moet jij nou ontzettende shit op je tijdlijn zetten zodat hij jou eraf pleurt :D
Begin met de keizersnede van de drieling van Freek Vonk!
https://www.facebook.com/freek.vonk.1/posts/1136506433073514
pi_163187969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef maily het volgende:

[..]

Eigenlijk moet jij nou ontzettende shit op je tijdlijn zetten zodat hij jou eraf pleurt :D
Begin met de keizersnede van de drieling van Freek Vonk!
https://www.facebook.com/freek.vonk.1/posts/1136506433073514
Oh ja, heerlijk was dat. Alleen het doet ze niks verdomme das het kutte.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:30:26 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163191246
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:52 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Sommige punten van die lijst ook _O-
Hij is nou al een paar keer voorbij gekomen op m'n timeline 😂
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:54:03 #133
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_163242546
Aaargh ik kwam net een plus size model [naam] tegen :r
Echt zo'n kortpittige vrouw met een gezellig postuur en zelfgemaakte kleding. Jammer dat je hier geen linkjes mag delen :') Of mag het wel als het een openbare pagina betreft?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_163338106
Voor iedereen die wil genieten van een schitterend gevecht tussen hoog- en laagopgeleiden raad ik vooral aan om dit te lezen:
https://www.facebook.com/(...)_id=1755983294683610

:')
  maandag 27 juni 2016 @ 22:34:54 #135
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163355643
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:12 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Voor iedereen die wil genieten van een schitterend gevecht tussen hoog- en laagopgeleiden raad ik vooral aan om dit te lezen:
https://www.facebook.com/(...)_id=1755983294683610

:')
Ik wil alleen maar heel hard huilen als ik dit zie. Oh wacht, natuurlijk wel met een dikke :')x1000 om alle laagopgeleiden die beweren dat ze hoog opgeleid zijn, en waar alleen al de spelfouten al pijn aan mijn ogen doen. En de laagopgeleiden die beweren dat IQ er niet toe doet. Want alles is immers de schuld van migranten :')
With love :*
pi_163357149
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar heel hard huilen als ik dit zie. Oh wacht, natuurlijk wel met een dikke :')x1000 om alle laagopgeleiden die beweren dat ze hoog opgeleid zijn, en waar alleen al de spelfouten al pijn aan mijn ogen doen. En de laagopgeleiden die beweren dat IQ er niet toe doet. Want alles is immers de schuld van migranten :')
Het viel me ook al op hoe ineens alle laagopgeleiden beweren dat ze ondanks hun gebrek aan diploma's toch héél erg slim zijn.

En misschien nog wel slimmer dan hoogopgeleiden want zij trappen in de EU en Brussel!!!!11111
pi_163357821
Voor de EU waren we wel een stel 3e-wereldlanden natuurlijk ;(

Keek uit nieuwsgierigheid weer eens bij een een neef van me die ik ontvolgd heb al heel lang geleden. Zag een post op vaderdag van een vieze poepluier met een briefje erbij van 'fijne vaderdag van je zoon' :') :r

Nu weet ik weer waarom ik hem ontvolgd heb :')
pi_163386618
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:12 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Voor iedereen die wil genieten van een schitterend gevecht tussen hoog- en laagopgeleiden raad ik vooral aan om dit te lezen:
https://www.facebook.com/(...)_id=1755983294683610

:')
Ik zag hem ook al voorbij komen, maar ik meng me expres niet in dat soort discussies. Zelf ben ik ook niet hoogopgeleid, maar ik weet wel dat de discussie niet bepaald van hoog niveau is. Wat een treurnis!
  donderdag 30 juni 2016 @ 14:53:11 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163412104
Geen idee of ie al hier gepost was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163436461
Iemand met een eigen zaak is een pakje kwijt en gooit haar verhaal twee maanden (!) later op Facebook op een lokale pagina, om degene die haar pakketje heeft aangenomen een kans te geven om het alsnog terug te brengen voor ze een onderzoek laat doen. :')
En uiteraard agressief reageren tegen degenen die haar te moeilijke vragen stellen zoals waarom ze geen contact met de vervoerder op heeft genomen...Zo maak je wel een goede naam voor je zaak.
  Spellchecker vrijdag 1 juli 2016 @ 16:31:28 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163438298
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:53 schreef Maanvis het volgende:
Geen idee of ie al hier gepost was.
[ afbeelding ]
Oja, die zag ik ook voorbijkomen, en ik heb die mevrouw een berichtje gestuurd. Vorig jaar was het een hoax over sinaasappels.
En iemand besmetten met HIV POSITIEF????
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:54:15 #142
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_163438660
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 15:15 schreef Syntos het volgende:
Iemand met een eigen zaak is een pakje kwijt en gooit haar verhaal twee maanden (!) later op Facebook op een lokale pagina, om degene die haar pakketje heeft aangenomen een kans te geven om het alsnog terug te brengen voor ze een onderzoek laat doen. :')
En uiteraard agressief reageren tegen degenen die haar te moeilijke vragen stellen zoals waarom ze geen contact met de vervoerder op heeft genomen...Zo maak je wel een goede naam voor je zaak.
[ afbeelding ]
Ik zit nu dus als een gekke eppo aan mijn wimpers te frutten en mezelf af te vragen hoe je daar in hemelsnaam een permanent in kan krijgen???
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_163451908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:54 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zit nu dus als een gekke eppo aan mijn wimpers te frutten en mezelf af te vragen hoe je daar in hemelsnaam een permanent in kan krijgen???
Sommige vrouwen. Nuf said. ;)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:59:20 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163454289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:53 schreef Maanvis het volgende:
Geen idee of ie al hier gepost was.
[ afbeelding ]
:')
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:21:16 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163564124
Eigenlijk gewoon een facebook reclame maar desalwelteplus.

NSB-en voor geld. :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:22:33 #146
47102 Elvi
miemkwien
pi_163564159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk gewoon een facebook reclame maar desalwelteplus.
[ afbeelding ]
NSB-en voor geld. :')
Oh die krijg ik ook vaak op LinkedIn :D Bizar eigenlijk.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:48:12 #147
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163564865
Ik heb iemand in mijn lijst die constant alles liked van een of ander ziek kind. Nu vind ik die likes nog niet eens zo erg, maar wat wel irritant is, is dat die ouders dat kind op Facebook als één of ander product neerzetten, zo van: kijk eens hoe zielig ons kind is. Daarbij val ik ook steeds over het aantal spellingsfouten in die berichten. Niet het verschil tussen 'na' en 'naar' kennen, en totaal geen interpunctie. Het lijkt wel of de moeder van dat kind hyperventilerend die berichten typt.

Anyway, ik wijk te veel af. Tuurlijk is het erg als je kind een of andere heftige ziekte heeft, maak er gewoon geen product van. De enige die hierin meegaan zijn ook de kortpittige huismoedertjes die mee liggen janken bij de comments onder die foto's :')
With love :*
  donderdag 7 juli 2016 @ 19:46:29 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_163586269
Nou, wat een humor zeg!! :{

quote:
Hoi nicht wat ben je hart aan het werk. Maar ik zie iets dat je verkeerd doe je moet die verf op de grond doen want dan heb je eerst het grond verf er in zitten in plaats van het muur verf hihihi hahaha. En is het plafon ook al gedaan dan moet je op de kop gaan staan haha hihihi grapje he nich.
Ik ben overigens niet het nichtje...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 9 juli 2016 @ 09:50:50 #149
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_163617455
quote:
Ik hou van:
Zwarte Piet
Sinterklaas
De Efteling
Negerzoenen
Zigeunerschnitzel
Een wit voetje
Jodekoeken
Jip en Janneke
Moorkoppen
Antivries
Oranjetompoucen
Blanke vla
Rood fruit
Wit brood
Zwarte zaterdag
Gele zon
Blauwe luchten
Witte wolken
Zwart zaad
Gescheiden glasinzameling
Hagelwitte sneeuw
Kabouters
Bruin brood
Wit brood
Groene elfjes
Kerstman
Sjimmie (van Sjors en..)
Drop... Alle kleuren
Pipi Langkous
Moriaantje zo......
Donker bier
Blond bier
Wit bier
Zwarte koffie
Straten die blank staan
Bessie Turf
.....
Ben ik dan een racist? Nee.
Ik ben een TROTSE NEDERLANDER!
Sodemieter op en laat ons en onze tradities en wat dan ook met rust!

Kopier deze tekst niet delen als je het hier mee eens bent.
:')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 10:31:23 #150
370431 drakin
vurig typje
pi_163617728
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:50 schreef KaBuf het volgende:

[..]

:')
wat???? antivries en straten blank een traditie noemen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:43:14 #151
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_163626353
Pipi langkous zou ik ook niet echt een nederlandse traditie noemen w/
pi_163628488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef Ceviche het volgende:
Pipi langkous zou ik ook niet echt een nederlandse traditie noemen w/
Of Bessie Turf en Sjors en Sjimmie, allemaal aangepast naar het Nederlands :')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:40:38 #153
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_163629644
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:50 schreef KaBuf het volgende:

[..]

:')
Jup, mijn tante had hem ook ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!fotograaf donderdag 14 juli 2016 @ 14:49:06 #154
842 Zorro
Z
pi_163732828
quote:
Alles wat u ooit heb gepost wordt vanaf morgen openbaar. Zelfs berichten die zijn verwijderd of de foto's die niet toegestaan zijn. Het kost niets voor het eenvoudig kopiëren en plakken, beter veilig dan spijtig.
Nieuws kanaal 13 sprak over de verandering in Facebook's privacybeleid.
Ik geef Facebook of alle andere entiteiten die banden hebben met Facebook geen toestemming voor het gebruik van mijn foto's, informatie of berichten, zowel verleden als in de toekomst. Met deze status verklaar ik aan Facebook dat het strikt verboden is te onthullen, kopiëren, distribueren, of om stappen te ondernemen tegen mij op basis van dit profiel en/of de inhoud ervan. De inhoud van dit profiel is privé met vertrouwelijke informatie. De schending van de privacy kan worden gestraft door de wet (UCC 1-308-1 1 308-103 en het statuut van Rome). Opmerking: Facebook is nu een publieke instelling. Alle leden moeten een soortgelijke verklaring als dit posten. Indien gewenst, kunt u deze versie kopiëren en plakken. Als u deze verklaring niet ten minste eenmaal publiceert, zal er gebruik worden gemaakt van al uw foto's, evenals de gegevens in uw profiel statusupdates. DEEL NIET. Kopieer en plak dan bent u veilig
:')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_163783555
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:09 schreef maily het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing, klootzak.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:55:53 #156
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_163856558
Nederland mijn vaderland is offline gehaald :'( ik zal de zwakzinnige plaatjes missen

Edit: ook weer terug online, nvm
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:44:23 #157
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163887770
Cynthia verkoopt inmiddels merchandising van zichzelf :')

Eén ding moeten we haar nageven: ze geeft niet zomaar op. Helaas wel in de meest negatieve zin.
With love :*
pi_163891505
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Cynthia verkoopt inmiddels merchandising van zichzelf :')

Eén ding moeten we haar nageven: ze geeft niet zomaar op. Helaas wel in de meest negatieve zin.
Geniaal _O_
Ik volg haar nog altijd met veel plezier :D
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:15:04 #159
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163894224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geniaal _O_
Ik volg haar nog altijd met veel plezier :D
That makes two of us :D
With love :*
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:13:27 #160
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_163901204
Ik probeer haar te volgen maar ze heeft gewoon teveel sites ;(
pi_163902041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:13 schreef Ceviche het volgende:
Ik probeer haar te volgen maar ze heeft gewoon teveel sites ;(
Gewoon op FB al haar pagina's liken :D
Ze post toch overal hetzelfde _O-
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:53:15 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163902122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Cynthia verkoopt inmiddels merchandising van zichzelf :')

Eén ding moeten we haar nageven: ze geeft niet zomaar op. Helaas wel in de meest negatieve zin.
Cynthia is de vrouwelijke braddie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163902171
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Cynthia is de vrouwelijke braddie
Braddie is de vrouwelijke Cynthia.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:00:20 #164
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163903675
zou een mooi koppeltje zijn in vlogland 😂
With love :*
pi_163971521
Die "killerbody" foto's van Queen Cynthia ;(
  zondag 24 juli 2016 @ 12:22:46 #166
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_163971530
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:22 schreef MMunkun het volgende:
Die "killerbody" foto's van Queen Cynthia ;(
Heb je 'n link?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_163971562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Cynthia verkoopt inmiddels merchandising van zichzelf :')

Eén ding moeten we haar nageven: ze geeft niet zomaar op. Helaas wel in de meest negatieve zin.
Hebben jullie het nu over gothiccynthia? Of is dat iemand anders?
pi_163971580
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:22 schreef zeefje het volgende:
Heb je 'n link?
https://www.facebook.com/(...)5336/?type=3&theater

quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:24 schreef IDkaart het volgende:
Hebben jullie het nu over gothiccynthia? Of is dat iemand anders?
Dezelfde persoon, met nieuwe obsessies :P
pi_163971606
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Cynthia is de vrouwelijke braddie
Volgens mij kennen ze elkaar wel, en dat is geen grap. Er staan op een van de twee persoonlijke pagina's op Facebook berichten van de andere persoon. :|
pi_163977818
pi_163980435
Oke ik zei in het R&P topic over de maatschappij dat ik me nooit echt irriteer aan de mensen die ik als vriend heb. Pasgeleden de lijst opgeschoond en dat scheelt een hoop. Maar helaas: een vrouw die vorige week moeder is geworden heeft haar profielfoto bijgewerkt naar een foto van haar slapende kind. :') Ik heb maar niet gevraagd of ze is gekrompen en haar haren er af zijn gevallen maar wtf. Dat je zoiets als omslagfoto ofzo doet, dat snap ik nog wel. Maar als profielfoto? Tering zeg, doe ff gewoon. :{ :|W
  Moderator / Miss SHO zondag 24 juli 2016 @ 18:44:35 #172
22592 crew  Ole
pi_163980742
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef DoubleDip het volgende:
Oke ik zei in het R&P topic over de maatschappij dat ik me nooit echt irriteer aan de mensen die ik als vriend heb. Pasgeleden de lijst opgeschoond en dat scheelt een hoop. Maar helaas: een vrouw die vorige week moeder is geworden heeft haar profielfoto bijgewerkt naar een foto van haar slapende kind. :') Ik heb maar niet gevraagd of ze is gekrompen en haar haren er af zijn gevallen maar wtf. Dat je zoiets als omslagfoto ofzo doet, dat snap ik nog wel. Maar als profielfoto? Tering zeg, doe ff gewoon. :{ :|W
Zijn vast de hormonen ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_163981618
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Zijn vast de hormonen ;)
Ik hoop dat het tijdelijk is, en dat dit niet het begin is van een reeks updates/foto's over poepende, kotsende mormels.
  zondag 24 juli 2016 @ 23:32:20 #174
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_163988566
:?

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_163997729
Waarom schrijft niemand meer met interpunctie?
pi_163999423
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:42 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Waarom schrijft niemand meer met interpunctie?
omdat ze van slag is pff
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 25 juli 2016 @ 16:24:24 #177
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_164001324
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef DoubleDip het volgende:
Oke ik zei in het R&P topic over de maatschappij dat ik me nooit echt irriteer aan de mensen die ik als vriend heb. Pasgeleden de lijst opgeschoond en dat scheelt een hoop. Maar helaas: een vrouw die vorige week moeder is geworden heeft haar profielfoto bijgewerkt naar een foto van haar slapende kind. :') Ik heb maar niet gevraagd of ze is gekrompen en haar haren er af zijn gevallen maar wtf. Dat je zoiets als omslagfoto ofzo doet, dat snap ik nog wel. Maar als profielfoto? Tering zeg, doe ff gewoon. :{ :|W
Je klacht is dat een moeder een foto van haar kind als avatar heeft?

Waarom heb jij dan een foto van een varken als avatar?

Met andere woorden: stel je niet zo gruwelijk aan zeg. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_164002422
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:25 schreef MMunkun het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/(...)5336/?type=3&theater

[..]

Dezelfde persoon, met nieuwe obsessies :P
Ik ken haar niet, maar die is niet helemaal wijs ofzo? Moet die niet tegen zichzelf beschermd worden? Mag die zomaar van alles online gooien?
  maandag 25 juli 2016 @ 17:46:00 #179
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_164002745
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:25 schreef Mieshka het volgende:

[..]

Ik ken haar niet, maar die is niet helemaal wijs ofzo? Moet die niet tegen zichzelf beschermd worden? Mag die zomaar van alles online gooien?
Ja, die is niet helemaal wijs. Ja, die moet tegen zichzelf beschermd worden. Ja, die mag zomaar van alles online gooien.
pi_164006658
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:24 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je klacht is dat een moeder een foto van haar kind als avatar heeft?

Waarom heb jij dan een foto van een varken als avatar?

Met andere woorden: stel je niet zo gruwelijk aan zeg. :')
Omdat dit niet FB is.
En omdat een foto van je kind als profielfoto een voorbode is van iedere poepluier op FB zetten.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 juli 2016 @ 22:06:08 #181
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164009010
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Spellchecker maandag 25 juli 2016 @ 22:36:01 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 26 juli 2016 @ 00:07:19 #183
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_164012388
Ik heb weer een pareltje... maar vanaf de telefoon geen mogelijkheid om het online te zetten. Iemand die ik het mag/kan toesturen via fb? Ff pm sturen voor fbaccount dan :)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 00:41:54 #184
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164013016
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:07 schreef Ireth het volgende:
Ik heb weer een pareltje... maar vanaf de telefoon geen mogelijkheid om het online te zetten. Iemand die ik het mag/kan toesturen via fb? Ff pm sturen voor fbaccount dan :)
Pareltje van Ireth:

  dinsdag 26 juli 2016 @ 00:43:20 #185
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_164013040
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:41 schreef maily het volgende:

[..]

Pareltje van Ireth:

[ afbeelding ]
Thanks!!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 00:45:28 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 26 juli 2016 @ 00:54:43 #187
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_164013171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:41 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Omdat dit niet FB is.
Nou en? Alsof dat ook maar enig relevant verschil maakt. Avatar is avatar.

quote:
En omdat een foto van je kind als profielfoto een voorbode is van iedere poepluier op FB zetten.
Waarom zouden mensen poepluiers op FB zetten? Zijn jouw vrienden en familieleden niet helemaal 100%?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 26 juli 2016 @ 00:55:22 #188
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_164013177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:45 schreef maily het volgende:

[..]

25 Euro ?! 8)7
Heb je wel een mooie vuin!! :Y
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_164013213
pi_164013250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:58 schreef IDkaart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat je dik was :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_164013332
Dit is geschreven door een vrouw van begin 1993...

pi_164013455


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 01:27:21 ]
  Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 08:48:22 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164014880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:10 schreef IDkaart het volgende:
Dit is geschreven door een vrouw van begin 1993...

[ afbeelding ]
Die maakt reclame voor een reisbureau? :D
  Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 08:49:25 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164017716
Dit is iemand die sinds 1 oktober 2013 is verhuisd naar Delft, Den Hoorn, Den Haag, Leiderdorp en nu Alphen. Best wel knap eigenlijk.

De interpunctie is ook om te huilen. :')

pi_164018056
Behalve de interpunctie is ook de inhoud... Heel erg slecht.

pi_164018085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:54 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nou en? Alsof dat ook maar enig relevant verschil maakt. Avatar is avatar.

[..]

Waarom zouden mensen poepluiers op FB zetten? Zijn jouw vrienden en familieleden niet helemaal 100%?
Ik studeer aan de universiteit en ik heb studiegenoten die dat doen...
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:17:15 #198
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_164018466
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik studeer aan de universiteit en ik heb studiegenoten die dat doen...
Ja en? Studeren aan de universiteit wil nog niet zeggen dat je dan per definitie 100% bent. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_164022186
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:17 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja en? Studeren aan de universiteit wil nog niet zeggen dat je dan per definitie 100% bent. :')
Ik zal details achterwege laten maar bij de lichting EUR Rechten 2014-2017 zitten inderdaad veel mensen die niet 100% zijn. 😂

Vooral de moeders zijn een beetje raar... >.<

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 15:10:24 ]
  Spellchecker dinsdag 26 juli 2016 @ 19:55:58 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164028624
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef IDkaart het volgende:
Dit is iemand die sinds 1 oktober 2013 is verhuisd naar Delft, Den Hoorn, Den Haag, Leiderdorp en nu Alphen. Best wel knap eigenlijk.

De interpunctie is ook om te huilen. :')

[ afbeelding ]
Zo iemand gun je toch een Fanta :D
pi_164029821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef maily het volgende:

[..]

Zo iemand gun je toch een Fanta :D
Wauw ik zie echt geen details totdat iemand het zegt. _O-
pi_164094461
heb je ooit al gevoelens gehad voor iemand me de letter
P=ja helaas wel...
D= ja..
V= nee..
rea en geef 3 letters
pi_164159266
De poes van Team Rocket.

pi_164159454
Gênant gewoon...

pi_164159580


Dit is geschreven door een cum laude afgestudeerde rechtenstudente... Best beschamend. :') Ze heeft haar "review" niet eens in goed Nederlands geschreven en het taalgebruik is om te huilen. _O-
  Spellchecker dinsdag 2 augustus 2016 @ 19:05:48 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164183435
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 19:05 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Bah! :r
pi_164184429
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:17 schreef IDkaart het volgende:
De poes van Team Rocket.

[ afbeelding ]
Ik lachte iets té hard :D
De poes van Team Rocket O+
pi_164197880
Stelletje schapen, iedereen maar liken en amen roepen.

Ik zit nou niet echt te wachten op zulke foto's op mijn tijdlijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164197903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Stelletje schapen, iedereen maar liken en amen roepen.

Ik zit nou niet echt te wachten op zulke foto's op mijn tijdlijn.

[ afbeelding ]
Helaas werkt hij niet. :(
pi_164197917
Laat maar nu doet hij het ineens wel en het is belachelijk.
pi_164197925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Stelletje schapen, iedereen maar liken en amen roepen.

Ik zit nou niet echt te wachten op zulke foto's op mijn tijdlijn.

[ afbeelding ]
Ramen.

:D
pi_164197929
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:20 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Helaas werkt hij niet. :(
? Bij mij wel...

Ik heb hem mobiel gepost, en bekijk hem nu op mijn pc.
  Spellchecker donderdag 4 augustus 2016 @ 17:07:21 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164225898
Bij suggesties voor groepen:

- gratis afhalen in ** woonplaats**
4 vrienden.
pi_164226117
Hallo allemaal,
Eventjes iets duidelijk maken... hier gaan we dan. Aan iedereen in mijn vriendenlijst, ik geniet ervan om van jullie en je familie te horen, het goede nieuws en de steun tijdens donkere tijden. Ik houd van jullie foto's en al. Of je het nu mocht weten of niet, ik breng jullie geregeld een bezoekje (op FB), wensend dat ik het in het echt kon doen. Hartstikke bedankt dat je een deel van mijn leven bent. Of we nu geregeld praten of niet, je bent altijd in mijn gedachten. Laten we eens zien wie hier aandacht aan besteed. Als je deze post leuk vindt, kopiëer hem dan als je status voor maar één minuutje. Ik zal kijken om te zien wie hier echt om familie en vriendschap geeft ❤
LikeShow more reactionsCommentShare
pi_164226124
Laten we eens kijken wie mijn status echt leest... jij en ik ontwaken in een politie-auto, we zijn met handboeien aan elkaar vastgeklonken. Je hebt drie woorden tot je beschikking, wat zou je tegen me zeggen? Let op: Als je antwoordt, moet je dit kopiëren en plakken in je status, zodat ik ook op de jouwe kan reageren.Wees een goede facebook-vriend en doe mee 😄
LikeShow more reactionsCommentShare
pi_164312721
Wow.. just wow..

https://www.facebook.com/bootje68/posts/1307262782659261

Tl;dr ; Twintigjarige gaat deuwd aan XTC, moeder verteld alles in geuren en kleuren op FB incl foto van vrouw in kist.

:X

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2016 22:27:13 ]
pi_164314164
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Wow.. just wow..

https://www.facebook.com/bootje68/posts/1307262782659261

Tl;dr ; Twintigjarige gaat deuwd aan XTC, moeder verteld alles in geuren en kleuren op FB incl foto van vrouw in kist.

:X
Ik vind het een mooi en oprecht statement over de gevaren van drugs en hoe fragiel het leven is.
En schept blijkbaar ook duidelijkheid naar een omgeving waarin mensen blijkbaar zaken aannamen en invulden over wat er was gebeurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164314256
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Wow.. just wow..

https://www.facebook.com/bootje68/posts/1307262782659261

Tl;dr ; Twintigjarige gaat deuwd aan XTC, moeder verteld alles in geuren en kleuren op FB incl foto van vrouw in kist.

:X
Triest idd. Wat een verhaal. Niemand begrijpt de kern denk ik zo.
pi_164314295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Cynthia verkoopt inmiddels merchandising van zichzelf :')

Eén ding moeten we haar nageven: ze geeft niet zomaar op. Helaas wel in de meest negatieve zin.
Que?
Nouja, op Twitter en Instagram noemt ze zichzelf al QueenCynthia :')
pi_164322762
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Que?
Nouja, op Twitter en Instagram noemt ze zichzelf al QueenCynthia :')
Leuk toch, een veel te duur jurkje met Queen Cynthia als opdruk, of een mok van 15!!! euro met een schitterende fotoshoot-foto :')

De verkoop loopt heel goed, aldus Cynthia zelf in haar vlogs :')
pi_164322809
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi en oprecht statement over de gevaren van drugs en hoe fragiel het leven is.
En schept blijkbaar ook duidelijkheid naar een omgeving waarin mensen blijkbaar zaken aannamen en invulden over wat er was gebeurd.
Nee sorry, zo kan ik dat niet zien :N
Het is imo allemaal té. Té privé, té veel informatie, foto's van het opgebaarde meiske :N
pi_164323357
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:04 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Leuk toch, een veel te duur jurkje met Queen Cynthia als opdruk, of een mok van 15!!! euro met een schitterende fotoshoot-foto :')

De verkoop loopt heel goed, aldus Cynthia zelf in haar vlogs :')
Praat me niet van die prijzen :') ! Ik wou een vriend een kalender geven voor zijn verjaardag, maar met die winstmarge van haar (soms wel 50%) en verzendkosten, koop ik liever gewoon een kaart en een week boodschappen voor mezelf.
pi_164323689
pi_164324492
quote:
Blutut _O-
pi_164324503
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:04 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Leuk toch, een veel te duur jurkje met Queen Cynthia als opdruk, of een mok van 15!!! euro met een schitterende fotoshoot-foto :')

De verkoop loopt heel goed, aldus Cynthia zelf in haar vlogs :')
De tering, ze is geen spat veranderd :')
Zat laatst met haar te ouwehoeren en ze gaat binnenkort een single uitbrengen :') Wie heeft haar opgenomen? Met wat? En, waarom? :')
pi_164324995
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

De tering, ze is geen spat veranderd :')
Zat laatst met haar te ouwehoeren en ze gaat binnenkort een single uitbrengen :') Wie heeft haar opgenomen? Met wat? En, waarom? :')
De meeste covers en zeer waarschijnlijk ook haar single neemt ze op met de webcam van haar laptop :') . Dat gebeurt wel zeer professioneel, als je iets anders zegt, wordt je gecensureerd :') :') . Wel volgt ze echte zanglessen bij de alom bekende J.C. Wardenaar (blijkbaar een zangcoach van de voice, die graag geld krijgt van kansarme jongeren). Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen. :') :')
pi_164325019
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef QIXL het volgende:

[..]

De meeste covers en zeer waarschijnlijk ook haar single neemt ze op met de webcam van haar laptop :') . Dat gebeurt wel zeer professioneel, als je iets anders zegt, wordt je gecensureerd :') :') . Wel volgt ze echte zanglessen bij de alom bekende J.C. Wardenaar (blijkbaar een zangcoach van de voice, die graag geld krijgt van kansarme jongeren). Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen. :') :')
:') Ben heel erg benieuwd in ieder geval
pi_164325250
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef QIXL het volgende:
Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen.
Of er komt weer een crowdfunding-project, dat was ook succesvol toen ze geld inzamelde voor haar fotografie-cursus / 'opleiding'. Er werd toen privé massaal gedoneerd, maar op de website bleef het bedrag 'door problemen met de website' helaas steken op ¤0, we weten dus niet hoe rijk ze nu precies is geworden :') :') Maar succesvol was het zeker, want wie wil er nu niet investeren in de carrière van dit multitalent O+
pi_164326014
Ze heeft haar latexkledingontwerpen wel gestaakt. Net nu ik op zoek ben naar een kittig setje. :'(
pi_164329425
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

De tering, ze is geen spat veranderd :')
Zat laatst met haar te ouwehoeren en ze gaat binnenkort een single uitbrengen :') Wie heeft haar opgenomen? Met wat? En, waarom? :')
Rapper Sjors zeker
Cuore Sportivo
pi_164329507
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef QIXL het volgende:

[..]

De meeste covers en zeer waarschijnlijk ook haar single neemt ze op met de webcam van haar laptop :') . Dat gebeurt wel zeer professioneel, als je iets anders zegt, wordt je gecensureerd :') :') . Wel volgt ze echte zanglessen bij de alom bekende J.C. Wardenaar (blijkbaar een zangcoach van de voice, die graag geld krijgt van kansarme jongeren). Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen. :') :')
Ik wil die singles wel horen. :D
pi_164330223
Braddie, no offence, maar in hoeverre verschillen jij en Cynthia van elkaar?
Afgezien van het feit dat zij tig keer meer views en comments heeft?
pi_164330371
Het is echt gothicmuziek.


Nu ben ik wel benieuwd naar die Facebookpagina's.
pi_164333814
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Wow.. just wow..

https://www.facebook.com/bootje68/posts/1307262782659261

Tl;dr ; Twintigjarige gaat deuwd aan XTC, moeder verteld alles in geuren en kleuren op FB incl foto van vrouw in kist.

:X
Die foto's in kisten gaat mij altijd iets te ver. :{ verder inderdaad triest verhaal.
pi_164333959
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Braddie, no offence, maar in hoeverre verschillen jij en Cynthia van elkaar?
Afgezien van het feit dat zij tig keer meer views en comments heeft?
Toch best wel flink denk ik..
Cynthia leeft in de waan dat ze echt hordes fans heeft en dat ze het echt gaat maken met waar ze ook mee bezig is (En ze is verdomde narcistisch en arrogant)
En ik heb dat totaal niet, ben niet arrogant, en narcistisch wil ik mezelf ook niet echt noemen.

Heb ook geen fans (Waarom je zou denken van wel als Cynthia zijnde snap ik niet :') ) En ik denk ook nergens dat ik het ooit ga maken in de muziek branche of wat dan ook, ben behoorlijk dankbaar voor het feit dat ik in de positie sta om in een bandje muziek te maken en daar ook af en toe mee op te treden voor kleine zaaltjes, maar verder hoeft het van mij ook niet echt te komen, dit vind ik al leuk zat.

Cynthia heeft mensen die haar in de zeik nemen, die heb ik ook, maar ik heb daar over de loop van een x aantal jaar toch wel een beetje een neus voor gekregen en probeer dat grotendeels te negeren. Cynthia gaat overal nog op in, en dat houd het ook nog in stand denk ik, ze voed haar trollen enorm, en zo blijft het "Karakter" Gothiccynthia bestaan voor de mens, ondanks dat ze nu Christelijk is en zich focust op beauty vlogs en muziek opnemen blijkbaar.

(En het feit dat ze heeft gelogen over haar loverboy verleden, van de een op andere dag al haar gothic spullen naar de "Hel verwees" (Haar woorden) En opeens besloot een zwaar toegewijd Christen te worden... Oh, en dat er 10tallen naakt foto's en filmpjes van haar online staan..)

Ze doet het zelf, sure.. Ik heb ook echt geen normale persoonlijkheid en op FOK! Word ik ook vaak afgezeken, maar ik probeer daar een beetje boven te staan door niet te reageren en gewoon lekker mijn ding te doen en niet te veel te caren, Cynthia die cared nog meer dan dat ik deed en blijft op alles happen.

Heb wel respect voor wat ze nu doet though, en ondanks dat veel mensen haar totaal niet serieus kunnen nemen heeft ze ook wel echt ambities die ze probeert waar te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 16:53:14 ]
pi_164334010
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Toch best wel flink denk ik..
Cynthia leeft in de waan dat ze echt hordes fans heeft en dat ze het echt gaat maken met waar ze ook mee bezig is (En ze is verdomde narcistisch en arrogant)
En ik heb dat totaal niet, ben niet arrogant, en narcistisch wil ik mezelf ook niet echt noemen.

Heb ook geen fans (Waarom je zou denken van wel als Cynthia zijnde snap ik niet :') ) En ik denk ook nergens dat ik het ooit ga maken in de muziek branche of wat dan ook, ben behoorlijk dankbaar voor het feit dat ik in de positie sta om in een bandje muziek te maken en daar ook af en toe mee op te treden voor kleine zaaltjes, maar verder hoeft het van mij ook niet echt te komen, dit vind ik al leuk zat.

Cynthia heeft mensen die haar in de zeik nemen, die heb ik ook, maar ik heb daar over de loop van een x aantal jaar toch wel een beetje een neus voor gekregen en probeer dat grotendeels te negeren. Cynthia gaat overal nog op in, en dat houd het ook nog in stand denk ik, ze voed haar trollen enorm, en zo blijft het "Karakter" Gothiccynthia bestaan voor de mens, ondanks dat ze nu Christelijk is en zich focust op beauty vlogs en muziek opnemen blijkbaar.

(En het feit dat ze heeft gelogen over haar loverboy verleden, van de een op andere dag al haar gothic spullen naar de "Hel verwees" (Haar woorden) En opeens besloot een zwaar toegewijd Christen te worden... Oh, en dat er 10tallen naakt foto's en filmpjes van haar online staan..)
Ik quote dit even voor het nageslacht.
  maandag 8 augustus 2016 @ 17:06:51 #238
47102 Elvi
miemkwien
pi_164334574
Ik heb de hele Cynthia hype gemist geloof ik.
  maandag 8 augustus 2016 @ 17:11:26 #239
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_164334745
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 17:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb de hele Cynthia hype gemist geloof ik.
Je mist niet veel. :X
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 8 augustus 2016 @ 17:46:23 #240
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164335752
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Toch best wel flink denk ik..
Cynthia leeft in de waan dat ze echt hordes fans heeft en dat ze het echt gaat maken met waar ze ook mee bezig is (En ze is verdomde narcistisch en arrogant)
En ik heb dat totaal niet, ben niet arrogant, en narcistisch wil ik mezelf ook niet echt noemen.

Heb ook geen fans (Waarom je zou denken van wel als Cynthia zijnde snap ik niet :') ) En ik denk ook nergens dat ik het ooit ga maken in de muziek branche of wat dan ook, ben behoorlijk dankbaar voor het feit dat ik in de positie sta om in een bandje muziek te maken en daar ook af en toe mee op te treden voor kleine zaaltjes, maar verder hoeft het van mij ook niet echt te komen, dit vind ik al leuk zat.

Cynthia heeft mensen die haar in de zeik nemen, die heb ik ook, maar ik heb daar over de loop van een x aantal jaar toch wel een beetje een neus voor gekregen en probeer dat grotendeels te negeren. Cynthia gaat overal nog op in, en dat houd het ook nog in stand denk ik, ze voed haar trollen enorm, en zo blijft het "Karakter" Gothiccynthia bestaan voor de mens, ondanks dat ze nu Christelijk is en zich focust op beauty vlogs en muziek opnemen blijkbaar.

(En het feit dat ze heeft gelogen over haar loverboy verleden, van de een op andere dag al haar gothic spullen naar de "Hel verwees" (Haar woorden) En opeens besloot een zwaar toegewijd Christen te worden... Oh, en dat er 10tallen naakt foto's en filmpjes van haar online staan..)

Ze doet het zelf, sure.. Ik heb ook echt geen normale persoonlijkheid en op FOK! Word ik ook vaak afgezeken, maar ik probeer daar een beetje boven te staan door niet te reageren en gewoon lekker mijn ding te doen en niet te veel te caren, Cynthia die cared nog meer dan dat ik deed en blijft op alles happen.

Heb wel respect voor wat ze nu doet though, en ondanks dat veel mensen haar totaal niet serieus kunnen nemen heeft ze ook wel echt ambities die ze probeert waar te maken.
Je scoort pluspunten Braddie :)

Ik vind het zo jammer en ergerlijk om te zien dat er schijnbaar een zangcoach in het spel is bij Cynthia, die haar wijsmaakt dat ze goed kan zingen. Als professional moet je toch ook kunnen zeggen dat iemand niet goed genoeg is :| Daarnaast, hadden die mensen van die kerksekte niet gewoon kunnen zeggen dat ze eens wat moet matigen, ofzo? Sws vraag ik me af waar die omzwaai opeens vandaan kwam.
With love :*
pi_164337591
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Je scoort pluspunten Braddie :)

Ik vind het zo jammer en ergerlijk om te zien dat er schijnbaar een zangcoach in het spel is bij Cynthia, die haar wijsmaakt dat ze goed kan zingen. Als professional moet je toch ook kunnen zeggen dat iemand niet goed genoeg is :| Daarnaast, hadden die mensen van die kerksekte niet gewoon kunnen zeggen dat ze eens wat moet matigen, ofzo? Sws vraag ik me af waar die omzwaai opeens vandaan kwam.
Vraag het mij ook af m.b.t die kerk waar ze zit.
Eenderzijds verwees ze al die gothic spullen naar de hel, maar ze post nog steeds foto's van dat ze met van die cybergothic kleding aan staat, en ze post ook nog steeds foto's met leren kleding aan etc dus ik snap dat ook niet helemaal.

En het is diegene zijn/haar werk om Cynthia enigszins acceptabel te laten klinken (+ Aan shitfuck aan autotune) En als Cynthia die mensen betaald dan voeren die mensen hun werk gewoon uit, die gaan echt niet zeggen.. Meisje, het klinkt niet, ze zijn niet gek. (Ze zullen haar alleen achteraf tegen collega's wel echt afzeiken, en dat is sneu.)

Waar die omzwaai vandaan komt weet niemand, het was echt van de een op de andere dag. Ze stortte zich eerst helemaal uit het niets op fotografie (Was nog een discussie op een pagina geweest, ze had een onscherpe overbelichte foto gemaakt en gedeeld en zei achteraf dat het een mening was van de professionele fotografen dat die foto zo was :') )
Daarna besloot ze dat ze al haar gothic outfits en dergelijke ging verkopen en dat het de hel was etc.
Dáárna besloot ze dat ze gelovig was en zwaar christelijk en zei ze ook weer tegen jan en alleman dat ze met seks wilde wachten tot het huwelijk (Je hebt al geneukt hoezo wil je dan opeens wachten daarmee? :') )

En verder weet eigenlijk niemand hoe en wat, had laatst een gesprekje met haar en toen zei ze dat ze al haar pagina's tijdelijk offline had gehaald want:

haters moeten maar eens leren dat ik iets niet pik en als ze door blijven gaan dat ze dan maar moeten zien
en omdat ik me op moment niet wil focussen op haters en dagelijkse bezig wil zijn met blokkeren
mijn focus ligt nu ergens anders wat belangrijker is voor mij.

Dus dat is ook duidelijk..

Ik heb vaak rare uitspraken op FOK! en kom vaak ook over als een complete idioot, maar ik heb het (Zoals nu) ook gewoon door, Cynthia die heeft het totaal niet door hoe erg ze zichzelf voor lul zet, en houd het alleen maar tot stand door, wat ik al aangaf, constant die trollen te voeden en door constant maar zo serieus op alles en iedereen in te gaan m.b.t haar modellen/fotografie/zang/YouTube pagina.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 18:45:41 ]
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:09:37 #242
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164338397
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Vraag het mij ook af m.b.t die kerk waar ze zit.
Eenderzijds verwees ze al die gothic spullen naar de hel, maar ze post nog steeds foto's van dat ze met van die cybergothic kleding aan staat, en ze post ook nog steeds foto's met leren kleding aan etc dus ik snap dat ook niet helemaal.

En het is diegene zijn/haar werk om Cynthia enigszins acceptabel te laten klinken (+ Aan shitfuck aan autotune) En als Cynthia die mensen betaald dan voeren die mensen hun werk gewoon uit, die gaan echt niet zeggen.. Meisje, het klinkt niet, ze zijn niet gek. (Ze zullen haar alleen achteraf tegen collega's wel echt afzeiken, en dat is sneu.)

Waar die omzwaai vandaan komt weet niemand, het was echt van de een op de andere dag. Ze stortte zich eerst helemaal uit het niets op fotografie (Was nog een discussie op een pagina geweest, ze had een onscherpe overbelichte foto gemaakt en gedeeld en zei achteraf dat het een mening was van de professionele fotografen dat die foto zo was :') )
Daarna besloot ze dat ze al haar gothic outfits en dergelijke ging verkopen en dat het de hel was etc.
Dáárna besloot ze dat ze gelovig was en zwaar christelijk en zei ze ook weer tegen jan en alleman dat ze met seks wilde wachten tot het huwelijk (Je hebt al geneukt hoezo wil je dan opeens wachten daarmee? :') )

En verder weet eigenlijk niemand hoe en wat, had laatst een gesprekje met haar en toen zei ze dat ze al haar pagina's tijdelijk offline had gehaald want:

haters moeten maar eens leren dat ik iets niet pik en als ze door blijven gaan dat ze dan maar moeten zien
en omdat ik me op moment niet wil focussen op haters en dagelijkse bezig wil zijn met blokkeren
mijn focus ligt nu ergens anders wat belangrijker is voor mij.

Dus dat is ook duidelijk..

Ik heb vaak rare uitspraken op FOK! en kom vaak ook over als een complete idioot, maar ik heb het (Zoals nu) ook gewoon door, Cynthia die heeft het totaal niet door hoe erg ze zichzelf voor lul zet, en houd het alleen maar tot stand door, wat ik al aangaf, constant die trollen te voeden en door constant maar zo serieus op alles en iedereen in te gaan m.b.t haar modellen/fotografie/zang/YouTube pagina.

Die kerk was in Zeist geloof ik, was een hele leefgemeenschap. Heeft nooit iemand eraan gedacht om haar op haar plek te zetten? of blijft ze dan bij haar punt en ziet ze diegene als hater? Er moeten toch echt wel meerdere mensen zijn geweest die, subtiel of niet, hebben willen zeggen dat ze wellicht niet zo goed is in wat ze doet. Zoals die fotografen. Het is zonde dat er, bij het vele negatieve commentaar en het enkele positieve, geen belletje gaat rinkelen. Ze wilt het gewoon niet accepteren denk ik. Al te vaak afgewezen, te vaak belachelijk gemaakt. Als ik vanuit dat standpunt ga redeneren, kan ik ergens een klein beetje begrip voor haar gedrag opbrengen. Een heel klein beetje dan.

Wat betreft die zangcoach: ik blijf het een slechte zaak vinden als een zogenaamde zangcoach haar wijsmaakt dat ze kan zingen. Iemand als Anouk, een professioneel artiest dus, zou dat echt niet doen. Die zegt waar het op staat. En dat zeg ik terwijl ik totaal geen Anouk-fan ben.

Anywayz, ontopic: ik vroeg me al af waarom haar FB-page offline was ;)
With love :*
pi_164338735
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Die kerk was in Zeist geloof ik, was een hele leefgemeenschap. Heeft nooit iemand eraan gedacht om haar op haar plek te zetten? of blijft ze dan bij haar punt en ziet ze diegene als hater? Er moeten toch echt wel meerdere mensen zijn geweest die, subtiel of niet, hebben willen zeggen dat ze wellicht niet zo goed is in wat ze doet. Zoals die fotografen. Het is zonde dat er, bij het vele negatieve commentaar en het enkele positieve, geen belletje gaat rinkelen. Ze wilt het gewoon niet accepteren denk ik. Al te vaak afgewezen, te vaak belachelijk gemaakt. Als ik vanuit dat standpunt ga redeneren, kan ik ergens een klein beetje begrip voor haar gedrag opbrengen. Een heel klein beetje dan.

Wat betreft die zangcoach: ik blijf het een slechte zaak vinden als een zogenaamde zangcoach haar wijsmaakt dat ze kan zingen. Iemand als Anouk, een professioneel artiest dus, zou dat echt niet doen. Die zegt waar het op staat. En dat zeg ik terwijl ik totaal geen Anouk-fan ben.

Anywayz, ontopic: ik vroeg me al af waarom haar FB-page offline was ;)
Ze blijft gewoon constant bij haar punt en gaat diegene als hater zien, en dan is het overigens voor die hater ook maar een kwestie van je woorden goed kiezen en een paar minuten een betoog houden over dat je het écht niet zo bedoelde en dan ben je weer een "vriend" van haar :')

Er zijn echt een heleboel mensen geweest (en nog steeds) Die zeggen dat ze niks kan maar ze is er heilig van overtuigd dat ze alles gewoon goed kan en dat iemand die iets negatiefs zegt een hater is en niet moet oordelen want anders is het "MOET JE BLOCK?!"

Het is ook wel een slechte zaak, maar die zangcoach zal een stuk genuanceerder zijn, en Cynthia zal waarschijnlijk behoorlijk vastberaden zijn en zoiets hebben van JA MAAR IK KAN WEL SZSSZSSZINGGEUUNNN HOOWWRRR, en sja.. daar valt dan weinig aan te doen. Hoe zielig het ook is, maar dat soort mensen hebben inderdaad meer baat bij een Anouk die ze half de grond in trapt/eerlijk is.

Ik kan eigenlijk niet echt begrip opbrengen voor haar gedrag, merk het bij mezelf, ben ook heel vaak afgewezen/de grond in getrapt, belachelijk gemaakt ook, maar ik ben niet zo ongelofelijk in mij zelf gaan geloven dat het bijna narcistisch is geworden hier door, ik geloof de laatste paar maanden wel redelijk in mezelf, maar dat is zeker niet op het arrogante/narcistische af.

Cynthia heeft echt moeite met de realiteit, bij haar is het zelfs zo van, mijn wil is wet, wat ik zeg klopt, ik ik ik, mijn fans vinden mij geweldig en houden van mij, en haters moeten weten wanneer het genoeg is.

Terwijl de realiteit is dat, haar wil juist in twijfel getrokken word, wat ze zegt word door iedereen belachelijk gemaakt, ze heeft geen fans, heeft juist alleen maar mensen die er op geilen om haar weer wat te zien posten zodat ze daarop kunnen reageren en kunnen lachen op de manier waarop Cynthia loopt te happen zonder het door te hebben..
pi_164342207
Oh ja Brad, je kreeg nog een flinke burn van haar laatst.
Ze vroeg op FB welk nummer ze moest gaan coveren. Dus ik quasi grappig ''Mister Bradge - Dumpert Polko'' roepen. Zegt ze; ''Dat is geen echte muziek.''
:')
pi_164343087
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja Brad, je kreeg nog een flinke burn van haar laatst.
Ze vroeg op FB welk nummer ze moest gaan coveren. Dus ik quasi grappig ''Mister Bradge - Dumpert Polko'' roepen. Zegt ze; ''Dat is geen echte muziek.''
:')
LOL _O-
Ik vind hem wel droog van je bedacht.
pi_164344538
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ze blijft gewoon constant bij haar punt en gaat diegene als hater zien, en dan is het overigens voor die hater ook maar een kwestie van je woorden goed kiezen en een paar minuten een betoog houden over dat je het écht niet zo bedoelde en dan ben je weer een "vriend" van haar :')

Er zijn echt een heleboel mensen geweest (en nog steeds) Die zeggen dat ze niks kan maar ze is er heilig van overtuigd dat ze alles gewoon goed kan en dat iemand die iets negatiefs zegt een hater is en niet moet oordelen want anders is het "MOET JE BLOCK?!"

Het is ook wel een slechte zaak, maar die zangcoach zal een stuk genuanceerder zijn, en Cynthia zal waarschijnlijk behoorlijk vastberaden zijn en zoiets hebben van JA MAAR IK KAN WEL SZSSZSSZINGGEUUNNN HOOWWRRR, en sja.. daar valt dan weinig aan te doen. Hoe zielig het ook is, maar dat soort mensen hebben inderdaad meer baat bij een Anouk die ze half de grond in trapt/eerlijk is.

Ik kan eigenlijk niet echt begrip opbrengen voor haar gedrag, merk het bij mezelf, ben ook heel vaak afgewezen/de grond in getrapt, belachelijk gemaakt ook, maar ik ben niet zo ongelofelijk in mij zelf gaan geloven dat het bijna narcistisch is geworden hier door, ik geloof de laatste paar maanden wel redelijk in mezelf, maar dat is zeker niet op het arrogante/narcistische af.

Cynthia heeft echt moeite met de realiteit, bij haar is het zelfs zo van, mijn wil is wet, wat ik zeg klopt, ik ik ik, mijn fans vinden mij geweldig en houden van mij, en haters moeten weten wanneer het genoeg is.

Terwijl de realiteit is dat, haar wil juist in twijfel getrokken word, wat ze zegt word door iedereen belachelijk gemaakt, ze heeft geen fans, heeft juist alleen maar mensen die er op geilen om haar weer wat te zien posten zodat ze daarop kunnen reageren en kunnen lachen op de manier waarop Cynthia loopt te happen zonder het door te hebben..
Als iemand zulke ellenlange posts aan mij zou wijden,zou ik ook vermoeden dat ze fan waren. :7
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:46:13 #247
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164347382
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:47 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Als iemand zulke ellenlange posts aan mij zou wijden,zou ik ook vermoeden dat ze fan waren. :7
Ze is gewoon best.. apart :P
With love :*
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:33:25 #248
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_164349124
Ik was wel benieuwd hoe die latex-kleding eruit zou gaan zien maar daar hoor je niets meer over. Maar gelukkig is ze ook fotograaf, model, singer-songwriter, blogger...
Ik vind het wel sneu voor haar ouders, vond ze in die uitzending wel sympathiek overkomen maar hier valt niet tegenop te opvoeden.
pi_164367708
Oh, Cynthia... voor iemand die sommige dingen niet zo goed kan, vind ik haar wel zelfvertrouwen hebben. Hé, ze zingt ondanks dat velen zeggen dat ze de toonhoogte niet haalt (of bij haar laatste cover er minimaal een tel naast zit). Die zangcoach van haar ziet gewoon een goudmijntje :D

Ik denk dat niemand in haar omgeving haar in bescherming neemt, omdat ze de moed hebben opgegeven. Het is vrij moeilijk om bij iemand door te dringen als diegene een Chinese muur voor haar hoofd heeft. Het is sneu, daar blijf ik bij. Maar ik denk dat als iemand de waarheid zegt, diegene gelijk ruzie heeft.

@Ceviche: hier, haar latex handschoenen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 20:50:14 #250
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164407922
Wat ik aan dat christen-gedoe zo erg vind, is dat ze gewoon een zwakzinnige erin meetrekken. Lekker makkelijk, om iemand die niet zelf kan denken mee te trekken hierin.
With love :*
pi_164410828
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:21:32 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164410915
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker donderdag 11 augustus 2016 @ 16:34:14 #253
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164430623
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:21 schreef IDkaart het volgende:
Hallo allemaal,
Eventjes iets duidelijk maken... hier gaan we dan. Aan iedereen in mijn vriendenlijst, ik geniet ervan om van jullie en je familie te horen, het goede nieuws en de steun tijdens donkere tijden. Ik houd van jullie foto's en al. Of je het nu mocht weten of niet, ik breng jullie geregeld een bezoekje (op FB), wensend dat ik het in het echt kon doen. Hartstikke bedankt dat je een deel van mijn leven bent. Of we nu geregeld praten of niet, je bent altijd in mijn gedachten. Laten we eens zien wie hier aandacht aan besteed. Als je deze post leuk vindt, kopiëer hem dan als je status voor maar één minuutje. Ik zal kijken om te zien wie hier echt om familie en vriendschap geeft ❤
LikeShow more reactionsCommentShare
Voor één minuutje; hoe kan je dat controleren?! |:(
pi_164431210
Hier kan ik natuurlijk geen screen van maken... Iemand heeft een foto van z'n dode rat(?) in de kooi gemaakt en als omslagfoto gezet.

Het zal wel zijn manier van verwerken zijn, maar toch...
pi_164433030
quote:
Mensen die dat soort dingen posten discrimineren het ergste van allemaal :')
pi_164433105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mensen die dat soort dingen posten discrimineren het ergste van allemaal :')
* het meeste

Maar wat jij zegt klopt wel. :D
pi_164433154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:50 schreef IDkaart het volgende:

[..]

* het meeste

Maar wat jij zegt klopt wel. :D
Ik ben Brabander, dan mag dat :(
pi_164463047
Jullie kennen ze wel hè... Van die berichten die je moet liken omdat je anders geen (goede) Facebookvriend meer bent en gedelete wordt uit een vriendenlijst.

Iemand heeft mij nu echt gedelete. _O- Eerste keer dat ik zie dat iemand de daad daadwerkelijk uitvoert. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 15:13:28 ]
pi_164473023
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef IDkaart het volgende:
Iemand heeft mij nu echt gedelete. _O- Eerste keer dat ik zie dat iemand de daad daadwerkelijk uitvoert. :D
_O- _O- Ik vraag me af hoeveel vrienden die persoon nu nog over heeft 8)7
pi_164473492
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 20:14 schreef MMunkun het volgende:

[..]

_O- _O- Ik vraag me af hoeveel vrienden die persoon nu nog over heeft 8)7
250 waarvan 15 gemeenschappelijk :D
pi_164473541
Maar misschien ben ik wel verwijderd, omdat ik nooit steun betuig aan hem. :') Ik reageer nergens op.

(Tevens: tokkies die reageren met "goedzo" op zijn berichten dat hij iemand neer gaat steken als hij die tegen komt :') )
pi_164479567
Ik ben ook ontvriend door mijn nicht en haar vriend omdat ik niet genoeg "likes gaf" :') flikker op, ze postten iedere dag "goedemorgen" "goedemiddag" "goedenavond" en ondertussen allerlei onzin over piemels en seks en over allerlei andere mensen die "superkut waren en karma zou ze wel krijgen", van dat soort plaatjes en zo.. :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:09:02 #263
47102 Elvi
miemkwien
pi_164479763
Ik had iemand die zei "verwijder me maar van facebook als je het niet met me eens bent!" ik dacht 'goed plan' en heb dr verwijderd _O-
pi_164479778
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 23:09 schreef Elvi het volgende:
Ik had iemand die zei "verwijder me maar van facebook als je het niet met me eens bent!" ik dacht 'goed plan' en heb dr verwijderd _O-
LOL _O- Heb je er later nog wat over gehoord? :P
pi_164479837
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef SSJKliko het volgende:
Ik ben ook ontvriend door mijn nicht en haar vriend omdat ik niet genoeg "likes gaf" :') flikker op, ze postten iedere dag "goedemorgen" "goedemiddag" "goedenavond" en ondertussen allerlei onzin over piemels en seks en over allerlei andere mensen die "superkut waren en karma zou ze wel krijgen", van dat soort plaatjes en zo.. :')
:r Bij sommige mensen kan je écht niet normaal door hun timeline scrollen door die rotzooi, en ze houden ook jouw hele nieuwsoverzicht van Facebook bezet. :r
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:24:06 #266
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164480213
Als je leven om facebook-likes draait, is je leven toch wel heel triest :')
With love :*
pi_164485928
De nieuwste Facebookactie? tag en deel als je een trotse hondenbezitter bent
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_164486662
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 05:39 schreef vipergts het volgende:
De nieuwste Facebookactie? tag en deel als je een trotse hondenbezitter bent
Ik ben bevriend met iemand met een hondenuitlaatservice. Je kunt je bedenken hoe vaak zij getagd wordt.
Don't you love her madly?
pi_164488665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 05:39 schreef vipergts het volgende:
De nieuwste Facebookactie? tag en deel als je een trotse hondenbezitter bent
gedeeld
pi_164495815
Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vond het ook een leuk idee.. En ik ga eraan meedoen. Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopieren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar.je kunt schrijven. Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles.
pi_164506198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vond het ook een leuk idee.. En ik ga eraan meedoen. Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopieren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar.je kunt schrijven. Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles.
standaard met onenightstand of gaybar reageren, hilarisch ^O^
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:50:13 #272
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_164578170
https://www.facebook.com/fritsderodekater

Waar haal je de tijd vandaan :P
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:27:15 #273
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_164578780
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:50 schreef Gehenna het volgende:
https://www.facebook.com/fritsderodekater

Waar haal je de tijd vandaan :P
Hihi x

Jezus wat een aids :|W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_164581713
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vond het ook een leuk idee.. En ik ga eraan meedoen. Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopieren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar.je kunt schrijven. Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles.
Ook altijd waar je elkaar hebt ontmoet, in één woord. Je kunt er net zo goed een ander woord neerzetten, alhoewel gaybar wel een goeie is ja.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:06:08 #275
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164582201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:50 schreef Gehenna het volgende:
https://www.facebook.com/fritsderodekater

Waar haal je de tijd vandaan :P
Een van mijn facebookvrienden volgt dit :')

Maar serieus. Welke uitkeringstrekmer zit hier achter? elke dag een paar uploads ook :')
With love :*
pi_164583117
Je bent een geweldige persoon met een uitzonderlijke persoonlijkheid! De mensen om je heen weten dat ze altijd op je kunnen rekenen en je bent voor hen de schouder om op te leunen in moeilijke tijden. Je zet anderen vaak op de eerste plaats en zet je eigen wensen en verlangens op een lager pitje. Dit is je ware kracht! Je zorgt goed voor de mensen die belangrijk voor je zijn! Deel je resultaat zodat je vrienden ook kunnen ontdekken wat hun probleem is!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:03:22 #277
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_164583749
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:39 schreef IDkaart het volgende:
Je bent een geweldige persoon met een uitzonderlijke persoonlijkheid! De mensen om je heen weten dat ze altijd op je kunnen rekenen en je bent voor hen de schouder om op te leunen in moeilijke tijden. Je zet anderen vaak op de eerste plaats en zet je eigen wensen en verlangens op een lager pitje. Dit is je ware kracht! Je zorgt goed voor de mensen die belangrijk voor je zijn! Deel je resultaat zodat je vrienden ook kunnen ontdekken wat hun probleem is!
je ware kracht is ook je probleem?
  Spellchecker woensdag 17 augustus 2016 @ 10:44:38 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164616093
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:44 schreef maily het volgende:

[..]

Is hij ook jeweetwel?
Ook het eerste waar ik aan moest denken :P

Maar grote kans, hij mist ook een achterpoot namelijk..
nee, jij dan!
  Spellchecker woensdag 17 augustus 2016 @ 11:27:14 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164616106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:26 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ook het eerste waar ik aan moest denken :P

Maar grote kans, hij mist ook een achterpoot namelijk..
_O-
pi_164631262
_O_ Ik kom er net achter dat ik door een familielid ben verwijderd als Facebookvriend. :D
Wat zou het zijn, te weinig onzin posten? :P

Edit: toch niet, maar met een ander familielid heb ik 1 connectie minder, omdat zij dus ruzie heeft met dat ene familielid en haar van fb heeft gegooid. _O-

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 15:50:02 ]
pi_164650278
Ik ben genomineerd om 1 foto te plaatsen die mij een trotse hondenbezitter maakt. Je mag maar 1 foto plaatsen.
Ik ga een paar mensen taggen, waarvan ik denk dat ze fantastische hondeneigenaren zijn en meedoen aan de uitdaging om een foto van haar/zijn eigen hond te plaatsen.
Wanneer ik je heb getagd als een geweldige hondeneigenaar, kopiëer dit bericht en plak hem op je tijdlijn met een foto en tag zoveel mogelijk personen
  Spellchecker vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:20:31 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164676967
https://www.facebook.com/(...)200179741511/?type=3

Mensen die berichten op deze pagina "leuk" vinden ....
Brand verwoest woningen bv. .... 8)7
pi_164724317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:20 schreef maily het volgende:
https://www.facebook.com/(...)200179741511/?type=3

Mensen die berichten op deze pagina "leuk" vinden ....
Brand verwoest woningen bv. .... 8)7
Spannend toch?

( :') )
  zondag 21 augustus 2016 @ 01:33:52 #285
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164724402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:20 schreef maily het volgende:
https://www.facebook.com/(...)200179741511/?type=3

Mensen die berichten op deze pagina "leuk" vinden ....
Brand verwoest woningen bv. .... 8)7
:D :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:40:02 #286
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_164924435
Kent iemand hier Karin nog? Was een tijd geleden veelbesproken hier. Was al boven de vijftig (ze zei 37) maar dacht model te zijn (vooral teveel naakt). En ze had het steeds over een ongeluk.
Gaat schijnbaar niet zo goed met haar, ziekenhuis, schulden, scheiding, etcetera.
Maar blijkbaar al terug bij haar man, maar ook iemand die waarschuwt dat ze een oplichtster is met zielige verhalen enzo.
Wellicht interessant voor mensen die haar toen 'volgden'.
  Spellchecker zondag 28 augustus 2016 @ 22:26:23 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164926391
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef Ceviche het volgende:
Kent iemand hier Karin nog? Was een tijd geleden veelbesproken hier. Was al boven de vijftig (ze zei 37) maar dacht model te zijn (vooral teveel naakt). En ze had het steeds over een ongeluk.
Gaat schijnbaar niet zo goed met haar, ziekenhuis, schulden, scheiding, etcetera.
Maar blijkbaar al terug bij haar man, maar ook iemand die waarschuwt dat ze een oplichtster is met zielige verhalen enzo.
Wellicht interessant voor mensen die haar toen 'volgden'.
Oja; ""fotomodel"" :D
  maandag 29 augustus 2016 @ 00:29:15 #288
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164930101
Wat was haar facebook ook alweer?
With love :*
  maandag 29 augustus 2016 @ 09:34:53 #289
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_164932749
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 00:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat was haar facebook ook alweer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is niet zo spannend, alleen kattenfoto's en om de paar dagen dezelfde modellenfoto's waar mensen haar complimenten over geven.
  Spellchecker maandag 29 augustus 2016 @ 10:22:50 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164933395
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:34 schreef Ceviche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is niet zo spannend, alleen kattenfoto's en om de paar dagen dezelfde modellenfoto's waar mensen haar complimenten over geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Affijn, ze staat echt overal :D
En die ene vriendin van haar .... J.ohanna?
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:02:33 #291
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164936393
Wat is dat toch met al die mensen, die menen model te zijn :') Serieus..
With love :*
pi_164936406
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen, die menen model te zijn :') Serieus..
Bedoel je die foto's van poseren op vakantie?
Moeten zij weten
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:43:02 #293
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_165224741
Mijn manager is de FB-user from hell. Die deelt werkelijk enkel onnozel geblaat en volstrekt pathetische doordeelmeuk. Oh, en ze deelt haar FB-pagina met haar echtgenoot. :'( Waarom heb ik haar ooit toegevoegd? ;(

Vandaag zo'n plaatje met 'een knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft' en daar dan 20 mensen in taggen...

En ja, ik weet dat je kunt muten. Maar ja, ik wil wel een beetje op de hoogte blijven. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 10 september 2016 @ 18:37:33 #294
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165228455
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:03 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Bedoel je die foto's van poseren op vakantie?
Nee, ik bedoel van die serieuze studioshoots.

Wat idd wel die strandposeer-foto's tot gevolg heeft :')
With love :*
pi_165228855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:43 schreef Isegrim het volgende:
Mijn manager is de FB-user from hell. Die deelt werkelijk enkel onnozel geblaat en volstrekt pathetische doordeelmeuk. Oh, en ze deelt haar FB-pagina met haar echtgenoot. :'( Waarom heb ik haar ooit toegevoegd? ;(

Vandaag zo'n plaatje met 'een knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft' en daar dan 20 mensen in taggen...

En ja, ik weet dat je kunt muten. Maar ja, ik wil wel een beetje op de hoogte blijven. :')
Mijn manager heeft mij ingehuurd om hem (en alle andere collega's) te ondersteunen met de sociale media O:)
  zaterdag 10 september 2016 @ 19:10:42 #296
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_165229101
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mijn manager heeft mij ingehuurd om hem (en alle andere collega's) te ondersteunen met de sociale media O:)
Ik weet niet of ze dat als tip kan waarderen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_165447675
IK BEN HET ZAT!
Ik ben er klaar mee en ik schaam me hier niet voor, ik ben een 19 jarig meisje en op het moment 33 weken zwanger. Mijn moeder is 2 maanden geleden overleden waardoor ik nu uit huis ben. In de afgelopen 2 maanden ben ik alleen maar bezig met dingen regelen voor mij en mijn kleine gezinnetje. Instanties gevraagd om te helpen, gemeente ingeschakeld maar niemand die kan/wil helpen. Urgentie voor een woning aangevraagd op 13 augustus en vandaag (15 september) krijg ik een brief thuis dat het niet is toegekend (met nog 7 weken zwangerschap te gaan) ik ben het zat! In de brief word letterlijk gezegd dat ik niet urgent genoeg ben voor een woning omdat ze de schaarse woningen eerlijk moeten verdelen en ik als 19 jarig- zwangermeisje hoor ik daar dus niet tussen. Het is toch te triest voor woorden?! Ik sta straks op straat MET een pas geboren kind! Net een moeder verloren, een vader die alleen maar aan zich zelf denkt en ik moet maar voor mezelf zorgen in een kleine 2/3maanden tijd (vanaf toen). Minimum inkomsten aangezien ze me daar ook niet mee willen helpen en andere voor trekken. Ik als inwoner van Almere sta op tegen de gemeente/overheid die hier over gaat. Dit mag niet!! Ik wil geholpen worden en ik heb daar recht op! Ik vertel mijn verhaal in de hoop dat vele mensen dit zien, dat de inwoners van Almere/Nederland niet meer over zich heen laten lopen en een keer opstaan tegen deze mensen die ons dit aan doen. Ik ben werkelijk waar boos op de manier waarop het gaat, waarop je van het kastje naar het muurtje word gestuurd, waarop er hoop word in gesproken en vervolgens je een dikke vette klap in je bek krijgt.

Deel als jullie blieft mijn bericht in de hoop dat het bij de juiste mensen terecht komen en dit bericht lezen en zich DIEP schamen voor hoe ze de inwoners behandelen.

Screenen en op jullie fb plaatsen mag natuurlijk ook! Zolang het maar door gestuurd word❤


Dit wordt echt massaal gedeeld in mijn omgeving. 8)7
Misschien eerst je shit regelen voordat je kinderen maakt. :W
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:30:06 #298
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165449457
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:55 schreef sibella2 het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik ben er klaar mee en ik schaam me hier niet voor, ik ben een 19 jarig meisje en op het moment 33 weken zwanger. Mijn moeder is 2 maanden geleden overleden waardoor ik nu uit huis ben. In de afgelopen 2 maanden ben ik alleen maar bezig met dingen regelen voor mij en mijn kleine gezinnetje. Instanties gevraagd om te helpen, gemeente ingeschakeld maar niemand die kan/wil helpen. Urgentie voor een woning aangevraagd op 13 augustus en vandaag (15 september) krijg ik een brief thuis dat het niet is toegekend (met nog 7 weken zwangerschap te gaan) ik ben het zat! In de brief word letterlijk gezegd dat ik niet urgent genoeg ben voor een woning omdat ze de schaarse woningen eerlijk moeten verdelen en ik als 19 jarig- zwangermeisje hoor ik daar dus niet tussen. Het is toch te triest voor woorden?! Ik sta straks op straat MET een pas geboren kind! Net een moeder verloren, een vader die alleen maar aan zich zelf denkt en ik moet maar voor mezelf zorgen in een kleine 2/3maanden tijd (vanaf toen). Minimum inkomsten aangezien ze me daar ook niet mee willen helpen en andere voor trekken. Ik als inwoner van Almere sta op tegen de gemeente/overheid die hier over gaat. Dit mag niet!! Ik wil geholpen worden en ik heb daar recht op! Ik vertel mijn verhaal in de hoop dat vele mensen dit zien, dat de inwoners van Almere/Nederland niet meer over zich heen laten lopen en een keer opstaan tegen deze mensen die ons dit aan doen. Ik ben werkelijk waar boos op de manier waarop het gaat, waarop je van het kastje naar het muurtje word gestuurd, waarop er hoop word in gesproken en vervolgens je een dikke vette klap in je bek krijgt.

Deel als jullie blieft mijn bericht in de hoop dat het bij de juiste mensen terecht komen en dit bericht lezen en zich DIEP schamen voor hoe ze de inwoners behandelen.

Screenen en op jullie fb plaatsen mag natuurlijk ook! Zolang het maar door gestuurd word❤


Dit wordt echt massaal gedeeld in mijn omgeving. 8)7
Misschien eerst je shit regelen voordat je kinderen maakt. :W
Helemaal met je eens. Laat me raden, dit is weer zo'n tokkie-figuur, afgaande op haar vroege zwangerschap en mening dat de instanties voor dr kind moeten zorgen?
With love :*
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:39:31 #299
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165449626
Kind naar een liefdevol en verstandig pleeggezin en dat tokkiesnolletje een Euro voor het slaaphuis. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 september 2016 @ 14:07:19 #300
22592 crew  Ole
pi_165450075
Ze schijnt gewoon bij haar schoonouders te wonen. Maar had beter moeten opletten en haar pil netjes moeten slikken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_165458829
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:30 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Laat me raden, dit is weer zo'n tokkie-figuur, afgaande op haar vroege zwangerschap en mening dat de instanties voor dr kind moeten zorgen?
Geen idee, ken haar gelukkig niet, maar echt, ik vraag me af of mensen die dit delen wel kunnen lezen?! Geen huis en geen baan hebben en WOEST zijn dat je dat niet krijgt, omdat je vindt dat je daar recht op hebt. Koekoek! o|O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')