Voor één minuutje; hoe kan je dat controleren?!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:21 schreef IDkaart het volgende:
Hallo allemaal,
Eventjes iets duidelijk maken... hier gaan we dan. Aan iedereen in mijn vriendenlijst, ik geniet ervan om van jullie en je familie te horen, het goede nieuws en de steun tijdens donkere tijden. Ik houd van jullie foto's en al. Of je het nu mocht weten of niet, ik breng jullie geregeld een bezoekje (op FB), wensend dat ik het in het echt kon doen. Hartstikke bedankt dat je een deel van mijn leven bent. Of we nu geregeld praten of niet, je bent altijd in mijn gedachten. Laten we eens zien wie hier aandacht aan besteed. Als je deze post leuk vindt, kopiëer hem dan als je status voor maar één minuutje. Ik zal kijken om te zien wie hier echt om familie en vriendschap geeft ❤
LikeShow more reactionsCommentShare
* het meestequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen posten discrimineren het ergste van allemaal
Ik ben Brabander, dan mag datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:50 schreef IDkaart het volgende:
[..]
* het meeste
Maar wat jij zegt klopt wel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef IDkaart het volgende:
Iemand heeft mij nu echt gedelete.Eerste keer dat ik zie dat iemand de daad daadwerkelijk uitvoert.
250 waarvan 15 gemeenschappelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:14 schreef MMunkun het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af hoeveel vrienden die persoon nu nog over heeft
LOLquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:09 schreef Elvi het volgende:
Ik had iemand die zei "verwijder me maar van facebook als je het niet met me eens bent!" ik dacht 'goed plan' en heb dr verwijderd
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef SSJKliko het volgende:
Ik ben ook ontvriend door mijn nicht en haar vriend omdat ik niet genoeg "likes gaf"flikker op, ze postten iedere dag "goedemorgen" "goedemiddag" "goedenavond" en ondertussen allerlei onzin over piemels en seks en over allerlei andere mensen die "superkut waren en karma zou ze wel krijgen", van dat soort plaatjes en zo..
Ik ben bevriend met iemand met een hondenuitlaatservice. Je kunt je bedenken hoe vaak zij getagd wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 05:39 schreef vipergts het volgende:
De nieuwste Facebookactie? tag en deel als je een trotse hondenbezitter bent
gedeeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 05:39 schreef vipergts het volgende:
De nieuwste Facebookactie? tag en deel als je een trotse hondenbezitter bent
standaard met onenightstand of gaybar reageren, hilarischquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vond het ook een leuk idee.. En ik ga eraan meedoen. Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopieren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar.je kunt schrijven. Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles.
Hihi xquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:50 schreef Gehenna het volgende:
https://www.facebook.com/fritsderodekater
Waar haal je de tijd vandaan
Ook altijd waar je elkaar hebt ontmoet, in één woord. Je kunt er net zo goed een ander woord neerzetten, alhoewel gaybar wel een goeie is ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vond het ook een leuk idee.. En ik ga eraan meedoen. Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopieren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar.je kunt schrijven. Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles.
Een van mijn facebookvrienden volgt ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:50 schreef Gehenna het volgende:
https://www.facebook.com/fritsderodekater
Waar haal je de tijd vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |