Ontvolgen een optie?quote:Op maandag 20 juni 2016 12:49 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik haar zoon op facebook verwijderde kwam ze naar me toe met een heel verhaal waarom ik haar kroost eraf had gekickt. Dus nee dankje.
Dat had ik juist geprobeerd, nadat het ontvrienden niet had geholpen. Ging ze naar mn moeder via facebook, echt man doe eens normaal.quote:
Nou sterkte dan maar ...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat had ik juist geprobeerd, nadat het ontvrienden niet had geholpen. Ging ze naar mn moeder.
Yep, en het is echt waarvan ik zit van, Joh als je me tegenkomt lul je ook niet tegen me.quote:
Eigenlijk moet jij nou ontzettende shit op je tijdlijn zetten zodat hij jou eraf pleurtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Yep, en het is echt waarvan ik zit van, Joh als je me tegenkomt lul je ook niet tegen me.
Dat was ook raar dat ik echt zat van: joh ik rot je juist eraf omdat je dit soort shit doet.
Oh ja, heerlijk was dat. Alleen het doet ze niks verdomme das het kutte.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef maily het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij nou ontzettende shit op je tijdlijn zetten zodat hij jou eraf pleurt
Begin met de keizersnede van de drieling van Freek Vonk!
https://www.facebook.com/freek.vonk.1/posts/1136506433073514
Ik wil alleen maar heel hard huilen als ik dit zie. Oh wacht, natuurlijk wel met een dikkequote:Op maandag 27 juni 2016 13:12 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Voor iedereen die wil genieten van een schitterend gevecht tussen hoog- en laagopgeleiden raad ik vooral aan om dit te lezen:
https://www.facebook.com/(...)_id=1755983294683610
Het viel me ook al op hoe ineens alle laagopgeleiden beweren dat ze ondanks hun gebrek aan diploma's toch héél erg slim zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar heel hard huilen als ik dit zie. Oh wacht, natuurlijk wel met een dikkex1000 om alle laagopgeleiden die beweren dat ze hoog opgeleid zijn, en waar alleen al de spelfouten al pijn aan mijn ogen doen. En de laagopgeleiden die beweren dat IQ er niet toe doet. Want alles is immers de schuld van migranten
Ik zag hem ook al voorbij komen, maar ik meng me expres niet in dat soort discussies. Zelf ben ik ook niet hoogopgeleid, maar ik weet wel dat de discussie niet bepaald van hoog niveau is. Wat een treurnis!quote:Op maandag 27 juni 2016 13:12 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Voor iedereen die wil genieten van een schitterend gevecht tussen hoog- en laagopgeleiden raad ik vooral aan om dit te lezen:
https://www.facebook.com/(...)_id=1755983294683610
Oja, die zag ik ook voorbijkomen, en ik heb die mevrouw een berichtje gestuurd. Vorig jaar was het een hoax over sinaasappels.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:53 schreef Maanvis het volgende:
Geen idee of ie al hier gepost was.
[ afbeelding ]
Ik zit nu dus als een gekke eppo aan mijn wimpers te frutten en mezelf af te vragen hoe je daar in hemelsnaam een permanent in kan krijgen???quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:15 schreef Syntos het volgende:
Iemand met een eigen zaak is een pakje kwijt en gooit haar verhaal twee maanden (!) later op Facebook op een lokale pagina, om degene die haar pakketje heeft aangenomen een kans te geven om het alsnog terug te brengen voor ze een onderzoek laat doen.![]()
En uiteraard agressief reageren tegen degenen die haar te moeilijke vragen stellen zoals waarom ze geen contact met de vervoerder op heeft genomen...Zo maak je wel een goede naam voor je zaak.
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen. Nuf said.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu dus als een gekke eppo aan mijn wimpers te frutten en mezelf af te vragen hoe je daar in hemelsnaam een permanent in kan krijgen???
quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:53 schreef Maanvis het volgende:
Geen idee of ie al hier gepost was.
[ afbeelding ]
Oh die krijg ik ook vaak op LinkedInquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk gewoon een facebook reclame maar desalwelteplus.
[ afbeelding ]
NSB-en voor geld.
Ik ben overigens niet het nichtje...quote:Hoi nicht wat ben je hart aan het werk. Maar ik zie iets dat je verkeerd doe je moet die verf op de grond doen want dan heb je eerst het grond verf er in zitten in plaats van het muur verf hihihi hahaha. En is het plafon ook al gedaan dan moet je op de kop gaan staan haha hihihi grapje he nich.
quote:Ik hou van:
Zwarte Piet
Sinterklaas
De Efteling
Negerzoenen
Zigeunerschnitzel
Een wit voetje
Jodekoeken
Jip en Janneke
Moorkoppen
Antivries
Oranjetompoucen
Blanke vla
Rood fruit
Wit brood
Zwarte zaterdag
Gele zon
Blauwe luchten
Witte wolken
Zwart zaad
Gescheiden glasinzameling
Hagelwitte sneeuw
Kabouters
Bruin brood
Wit brood
Groene elfjes
Kerstman
Sjimmie (van Sjors en..)
Drop... Alle kleuren
Pipi Langkous
Moriaantje zo......
Donker bier
Blond bier
Wit bier
Zwarte koffie
Straten die blank staan
Bessie Turf
.....
Ben ik dan een racist? Nee.
Ik ben een TROTSE NEDERLANDER!
Sodemieter op en laat ons en onze tradities en wat dan ook met rust!
Kopier deze tekst niet delen als je het hier mee eens bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |