quote:De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.
Duidelijker kan ik het niet maken
Waar ging dat ook alweer over?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:10 schreef Luna_Flv het volgende:
Ik wil nog even inhaken als dat kan, over die Ilona Boom. Moet zeggen dat ik er best van schrik, dat ze alles gefaked heeft bedoel ik want ik had het echt met haar te doen, heb haar nog een bericht geschreven onder 1 van haar vlogs en ik kreeg een super lief ( achteraf kuchkuch ) berichtje van haar terug. Maar als ze echt zo psychisch ziek is in hoeverre kunnen we het haar dan persoonlijk afrekenen? Dat ze goed koekoek in haar kop is is wel duidelijk maar ik kan haar dit niet te kwalijk nemen omdat ik weet hoe fokked up je brein kan doen als het niet helemaal 100% naar behoren werkt in je bovenkamer. De facebook pagina over Ilona Boom - De waarheid is weg, ook zijn al haar vlogs weg en is haar eigen facebook op non actief met nog maar 23 vrienden. Heb het met haar te doen en hoop oprecht dat het goed met haar komt.
Dit schreef ze mij nadat ik haar een hart onder de riem had gestoken:
Ilona Boom1: maand geleden Lieverd, héél erg bedankt voor dit mooie en lieve bericht. Dit betekent zovéél voor mij en geeft mij de kracht en positiviteit om ieder gevecht aan te kunnen. Voor ik ziek werd heb ik nooit geweten dat juist de kleine dingen het meest voor je kunnen betekenen. Héél erg véél liefs van mij en nogmaals ontzettend bedankt voor jouw lieve bericht
Die vrouw die terminale kanker zei te hebben en veel bijval kreeg, ze bleek gewoon gezond en is in het gekkenhuis opgenomen. (Correct me if I'm wrong)quote:
dat klopt als een zwerende vinger. maar ook qua uiterlijk zag ze er behoorlijk verrot uit om het zo maar te zeggen, graatmager en gewoon heel erg ongezond. als je foto's voor en tijdens haar ''kanker periode'' ziet zie je een heel groot verschil, kan ook een kwestie van make up en gebrek aan make up zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 08:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
Bij die Ilona denk ik toch héél sterk aan het gezegde: je kunt iemand wel vóór het hoofd kijken, maar niet erin. Erg triest dat dit kan.
Klopt, en mevrouw is nog in het programma van Nance ''op goed geluk'' geweest, die Brace heeft voor haar gezongen en ze hebben haar tuin gedaan met wat bloemetjes en plantjes om haar wat op te vrolijken in deze vreselijke donkere periode uhuh. Sick! Ze heeft bewust of onbewust tegen iedereen keihard lopen liegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die vrouw die terminale kanker zei te hebben en veel bijval kreeg, ze bleek gewoon gezond en is in het gekkenhuis opgenomen. (Correct me if I'm wrong)
Het eerste wat ik denk nu ik lees dat ze in het programma van Nance is geweest en Brace voor haar heeft gezongen: had haar man dan helemaal níets door!? Of het is een autist of een ontzettende randdebiel.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:37 schreef Luna_Flv het volgende:
[..]
Klopt, en mevrouw is nog in het programma van Nance ''op goed geluk'' geweest, die Brace heeft voor haar gezongen en ze hebben haar tuin gedaan met wat bloemetjes en plantjes om haar wat op te vrolijken in deze vreselijke donkere periode uhuh. Sick! Ze heeft bewust of onbewust tegen iedereen keihard lopen liegen.
Of hij ging erin mee omdat er het 1 en ander te halen viel? Kan mij ook echt niet voorstellen dat hij van niets weet, ziekenhuisbezoeken, wekelijkse of maandelijkse controle ehhmm? Ze zou euthanasie plegen, niet echt dus maar ik neem aan dat dan die vent er bij zou zijn geweest om alles door te nemen. Ook lijkt het mij te sterk dat hij geen enkele arts/oncoloog of wat dan ook heeft gesproken. ( terminale )kanker vraagt om veel afspraken en controles ( mijn moeder moet maandelijks heen te bloedprikken ) maar hij is nooit mee geweest naar een afspraak omdat er geen afspraak was dus zeg maar, of zouden er ook bepaalde artsen in haar complot hebben gezeten?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Het eerste wat ik denk nu ik lees dat ze in het programma van Nance is geweest en Brace voor haar heeft gezongen: had haar man dan helemaal níets door!? Of het is een autist of een ontzettende randdebiel.
Ah, dankje!quote:Op maandag 16 mei 2016 11:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die vrouw die terminale kanker zei te hebben en veel bijval kreeg, ze bleek gewoon gezond en is in het gekkenhuis opgenomen. (Correct me if I'm wrong)
Hij had ook de ballen kunnen hebben om haar aan te spreken op haar gedrag. Je maakt mij niet wijs dat er, als hij het al geloofde, niet ergens een enorme bel is gaan rinkelen. Vooral bij dat verhaal over euthanasie idd. En als hij er al die tijd in mee is gegaan, dan had hij toch absoluut het inzicht moeten hebben dat dit eens uit zou komen. Dan maakt dat een en ander te halen ook niets meer uit, omdat mensen hem ook hierop gaan aankijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:14 schreef Luna_Flv het volgende:
[..]
Of hij ging erin mee omdat er het 1 en ander te halen viel? Kan mij ook echt niet voorstellen dat hij van niets weet, ziekenhuisbezoeken, wekelijkse of maandelijkse controle ehhmm? Ze zou euthanasie plegen, niet echt dus maar ik neem aan dat dan die vent er bij zou zijn geweest om alles door te nemen. Ook lijkt het mij te sterk dat hij geen enkele arts/oncoloog of wat dan ook heeft gesproken. ( terminale )kanker vraagt om veel afspraken en controles ( mijn moeder moet maandelijks heen te bloedprikken ) maar hij is nooit mee geweest naar een afspraak omdat er geen afspraak was dus zeg maar, of zouden er ook bepaalde artsen in haar complot hebben gezeten?nah. raar verhaal.
Stomme autocorrect mensen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennis van me is overleden, bizar hoeveel mensen op zijn profiel met 'gecontroleerd' reageren, stomme autocorrect
Oh boy ....quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:53 schreef Ole het volgende:
Ook een popcornverhaal
https://www.facebook.com/AD.NL/posts/1189951584357264
The Woman Who Wasn't There (2012) - IMDb dus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:11 schreef SjefCock het volgende:
Over die Ilona, het kan erger nog.
Jullie moeten maar eens de film kijken 'The Woman who Wasn't There', gaat over een vrouw die het overleven van 9/11 volledig heeft gefaked. Inclusief super heftige gesprekken met echte survivors, die echt een rots in de branding aan deze vrouw hadden. Achteraf natuurlijk een gigantische klap in het gezicht.
Ja idd. Ook hier heb ik met een mengeling van verbazing en nieuwsgierigheid naar de docu gekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:11 schreef SjefCock het volgende:
Over die Ilona, het kan erger nog.
Jullie moeten maar eens de film kijken 'The Woman who Wasn't There', gaat over een vrouw die het overleven van 9/11 volledig heeft gefaked. Inclusief super heftige gesprekken met echte survivors, die echt een rots in de branding aan deze vrouw hadden. Achteraf natuurlijk een gigantische klap in het gezicht.
jaloers?quote:
Ja enorm, ik wil ook heel graag dik en prettig gestoord zijn en er dan trots op zijn...quote:
Wat is het toch met mensen die denken dat "prettig gestoord' een positief iets is?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja enorm, ik wil ook heel graag dik en prettig gestoord zijn en er dan trots op zijn...
Ik weet nog steeds niet wat 'prettig gestoord'' nu eigenlijk is. gezien ik alleen moekes het woord zie gebruiken die zichzelf al badass vinden wanneer ze plukken paars in hun kort pittig kapsel hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat is het toch met mensen die denken dat "prettig gestoord' een positief iets is?
Iets als "lekker gek" denk ik, om daarmee aan te geven dat iemand die 24/7 huismoedert, meeknutselt, luizenmoeder is, helpt met boeken kaften, schoonmaakrondje in de klas en elke avond een Knorr Wereldgerecht vernaggelt heus niet suf en saai is heeuuurrr...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat 'prettig gestoord'' nu eigenlijk is. gezien ik alleen moekes het woord zie gebruiken die zichzelf al badass vinden wanneer ze plukken paars in hun kort pittig kapsel hebben.
Je vergeet het: " Gezellie " 😐quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iets als "lekker gek" denk ik, om daarmee aan te geven dat iemand die 24/7 huismoedert, meeknutselt, luizenmoeder is, helpt met boeken kaften, schoonmaakrondje in de klas en elke avond een Knorr Wereldgerecht vernaggelt heus niet suf en saai is heeuuurrr...
Ik denk dat een groot deel te wijten is aan tekort aan erkenning en aandacht. Met een 'CV' van zo'n overleving heb je ineens de volle aandacht in een gebroken Amerika. Misschien als ze wat meer liefde in d'r leven had gehad dat ze dit niet deed. Wie weet..quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
maar gewoon meer om het hoe en waarom
Een vrouw heeft dat een knuppeltje in een hoenderhkje gegood door te zeggen dat dikheid lelijk is en dat je er iets aan doet als je wat zelfrespect hebt (tenzij je er niets aan kunt doen). En dan komen er allemaal van die suffe reacties.quote:Facebook heeft een advertentie geweigerd waarin onderstaande foto gebruikt werd. Het lichaam zou op een "ongewenste manier" zijn afgebeeld. De zaak wordt momenteel uitgezocht.
Ik moet zeggen dat ik het ook achterlijk vind dat die foto geweigerd is, je ziet niks, is gewoon een bikini voor dikke vrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijke discussie momenteel op de pagina van nu.nl. Gaat om een foto van een vrouw met overgewicht die door Facebook geweigerd is. Dit staat erbij:
[..]
Een vrouw heeft dat een knuppeltje in een hoenderhkje gegood door te zeggen dat dikheid lelijk is en dat je er iets aan doet als je wat zelfrespect hebt (tenzij je er niets aan kunt doen). En dan komen er allemaal van die suffe reacties.
Nja, gaat meer om de vrouw die aangeeft dat ze dikheid lelijk vindt. Die zwaar emiotionele reacties die daar allemaal op volgen. Wat een onbeschrijflijk dom volk zeg. Alsof het enige alternatief voor obesitas is dat je graatmager bent.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook achterlijk vind dat die foto geweigerd is, je ziet niks, is gewoon een bikini voor dikke vrouwen.
[ afbeelding ]
Dat is altijd inderdaad, op fb heb je maar twee maten, anorexia of obese.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, gaat meer om de vrouw die aangeeft dat ze dikheid lelijk vindt. Die zwaar emiotionele reacties die daar allemaal op volgen. Wat een onbeschrijflijk dom volk zeg. Alsof het enige alternatief voor obesitas is dat je graatmager bent.
Hoe komen er toch bij dat vrijwel alle mensen die dik zijn daar zelf niets aan kunnen doen in plaats van dat het juist de ruime meerderheid is bij wie gebrek aan discipline het probleem is.
Haha. Maar wat me ook opvalt, is hoe mensen niet gewoon zeggen 'Ik vind het een kortzichtige opmerking', maar dat ze ook nog even moeten zeggen dat zij zelf lelijk, dom, autistisch, gevoeloos is, een slecht karakter heeft, etc.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is altijd inderdaad, op fb heb je maar twee maten, anorexia of obese.
Waarschijnlijk mensen die zelf overgewicht hebben en zich dus beledigd voelen. Nog geen excuus natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha. Maar wat me ook opvalt, is hoe mensen niet gewoon zeggen 'Ik vind het een kortzichtige opmerking', maar dat ze ook nog even moeten zeggen dat zij zelf lelijk, dom, autistisch, gevoeloos is, een slecht karakter heeft, etc.
Zeker wel een toffe damequote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook achterlijk vind dat die foto geweigerd is, je ziet niks, is gewoon een bikini voor dikke vrouwen.
[ afbeelding ]
Ja, precies. Dan denk ik 'Zeg dan gewoon "wat een kwetsende opmerking."'quote:Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mensen die zelf overgewicht hebben en zich dus beledigd voelen. Nog geen excuus natuurlijk.
Wat vind je er tof aan?quote:
Dit is ongezond. Niks tofs aan.quote:
Zeg dat maar niet op de nu.nl-Facebookpagina, tenzij je verbaal gelyncht wilt worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ongezond. Niks tofs aan.
[...]
Welja het is complete kolder om daarom deze foto te verbieden - een foto van een hamburger is ook gewoon toegestaan. Maar lichamelijk is dit niet gezond. Obesitas is een 'ziekte' en moet als zodanig gezien worden, net als anorexia of PTSS. Dat neemt niet weg dat je zo iemand direct moet afmaken omdat diegene daaraan lijdt, maar het is wel iets wat tegengegaan zou moeten worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet op de nu.nl-Facebookpagina, tenzij je verbaal gelyncht wilt worden.
Precies, jammer dat er tegenwoordig wordt gedaan of dikke mensen mooi zijn en slanke mensen lelijk. Mensen die tegenwoordig slank (positieve term) werden genoemd worden tegenwoordig vaak mager (negatieve term als het om mensen gaat) genoemd.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welja het is complete kolder om daarom deze foto te verbieden - een foto van een hamburger is ook gewoon toegestaan. Maar lichamelijk is dit niet gezond. Obesitas is een 'ziekte' en moet als zodanig gezien worden, net als anorexia of PTSS. Dat neemt niet weg dat je zo iemand direct moet afmaken omdat diegene daaraan lijdt, maar het is wel iets wat tegengegaan zou moeten worden.
De ironie dat dat soort huismoeders lopen te bitchen op anorexiamodellen en zelf een net zo slechte levensstijl erop nahouden. En dat volk loopt facebook natuurlijk vol mee
Dit plaatje stond bij een nichtje van me die rete mager isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:29 schreef Opoefiets het volgende:
Vreselijk. Het zijn ook altijd dezelfden die dat soort onzin posten. En dezelfde vriendinnen die dat herposten. Ook altijd dezelfde types die deze posten:
[ afbeelding ]
En klagen dat ze dingen niet kunnen eten en dat er bij slanke mensen gerust nog een paar pondjes bij kan
Gelukkig zoiets nog niet op mijn TL tegengekomen. Weerzinwekkend gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:37 schreef Ireth het volgende:
En nog iets verderop blijkt dat Pa hetzelfde fotootje en hetzelfde filmpje ook op zijn fb had gezet!
Omdat het ons niet boeit. Vrouwen blijkbaar wel, want ondanks al die mooie posts dat ze heel mooi zijn en echte vrouwen zijn en blablabla, weten ze dat het niet gezond is en moeten ze elkaar gewoon blijven vertellen dat ze mooi zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt trouwens dat vrouwen met overgewicht vaak zo geprezen worden terwijl dat bij mannen met overgewicht eigenlijk nooit gebeurt?
Als je tegenwoordig slank bent, eet je te weinig (wat natuurlijk je reinste kolder is). En bij dit soort FB-discussies wordt het tien keer erger, want dan denken mensen die je profielfoto al hebben gezien dat ze alles van je wetenquote:Op maandag 23 mei 2016 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, jammer dat er tegenwoordig wordt gedaan of dikke mensen mooi zijn en slanke mensen lelijk. Mensen die tegenwoordig slank (positieve term) werden genoemd worden tegenwoordig vaak mager (negatieve term als het om mensen gaat) genoemd.
Net is er weer een reactie gepost die denk ik kan rekenen op wat reacties: "Gadverdamme, inderdaad een foto om misselijk van te worden. Gewoonweg irritant mensen die zichzelf helemaal vetmesten en dan pretenderen dat er niks mis mee is en dat ze trots zijn op hun zwijnenlichaam. Nee het is ongezond en je gaat eerder dood(gelukkig maar). Aandoeningen zijn een ander verhaal natuurlijk."
Ja, en hoor je ooit iemand met overgewicht een andere vrouw 'slank' noemen? Ze noemen het mager, waarmee ze suggereren dat overgewicht de standaard is of zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:28 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig slank bent, eet je te weinig (wat natuurlijk je reinste kolder is).
Sterker nog, gister schreef iemand over een ander 'Jij hebt geen profielfoto dus dan weet ik al genoeg'. En dan twee minuten later andere mensen kortzichtig noemen.quote:En bij dit soort FB-discussies wordt het tien keer erger, want dan denken mensen die je profielfoto al hebben gezien dat ze alles van je weten
Ja, precies, het gaat niet om wat je zegt. Het gaat niet eens om hoe je het zegt. Het gaat om de strekking en die is dus volgens hen fout.quote:Ik heb me er overigens niet in gemengd, want dan weet ik dat mijn inbox vol gaat zitten met haatberichtjes. Ook als ik het subtiel breng.
Ik heb overgewicht, val qua bmi ook wel onder obees. Nu ben ik vrij lang en is het redelijk gepropotioneerd, dus ik word nooit zo zwaar ingeschat als dat ik ben maar ik weet het maar al te goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en hoor je ooit iemand met overgewicht een andere vrouw 'slank' noemen? Ze noemen het mager, waarmee ze suggereren dat overgewicht de standaard is of zou moeten zijn.
Klinkt goed. In die zin dat wat je over jezelf zegt suggereert dat je denkt dat je het zelf in de hand hebt. Veel mensen beschouwen zichzelf als een soort lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht, val qua bmi ook wel onder obees. Nu ben ik vrij lang en is het redelijk gepropotioneerd, dus ik word nooit zo zwaar ingeschat als dat ik ben maar ik weet het maar al te goed.
Net zoals ik dondersgoed het verschil tussen slank en mager zie. Ik zal een slanke vrouw dan ook nooit mager noemen of overgewicht verheerlijken. Ik probeer mezelf te accepteren zoals ik ben omdat ik blijkbaar de ruimte nog niet heb om op de juiste wijze voor mezelf te zorgen, maar ik veracht mezelf om het feit dat ik het zover heb laten komen en vind mezelf zo'n beetje de grootste slappeling die ik ken.
Dat kan dus ook.
Ik heb het er allemaal zelf aangegetenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt goed. In die zin dat wat je over jezelf zegt suggereert dat je denkt dat je het zelf in de hand hebt. Veel mensen beschouwen zichzelf als een soort lijdend voorwerp.
Ik ken het probleem. Ook voor mij is het gewoon elke dag een gevecht. Heb geen overgewicht maar ik weeg mezelf elke dag om te zorgen dat het een beetje binnen de perken blijft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb het er allemaal zelf aangegeten
Kan ongetwijfeld, als je het met kleine stapjes doet.quote:En dat kwam wel door omstandigheden en ik denk ook wel dat ik verslaafd ben (denk nou niet dat ik de godganse dag eten naar binnen zit te proppen, want dat is nou ook weer niet zo), maar ik denk ook nog steeds wel dat ik het er ooit zelf weer af moet kunnen krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
https://twitter.com/OverdoseModelnltwitter:
Haar hele Twitter, ik ga kapot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen FB, toch errug grappig.
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekthttps://twitter.com/OverdoseModelnltwitter:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekthttps://twitter.com/OverdoseModelnltwitter:
Weet ik ook weer wat ik ga bekijken als ik niks meer te doen hebquote:
Zo'n zwakbegaafde moet toch tegen zichzelf in bescherming worden genomen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat roepen we hier op FOK! al jarenquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zo'n zwakbegaafde moet toch tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:52 schreef Ireth het volgende:
Ik kan dus ook gewoon eten wat ik wil. Ik ben nu net een maand op een gezond gewicht. Gelukkig woon ik met iemand samen die hetzelfde probleem heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar eerste single komt binnenkort uit!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Gothiccynthiaaa heeft google translate ontdekthttps://twitter.com/OverdoseModelnltwitter:![]()
Maar even serieus, wie beschermt haar tegen zichzelf? Het zou gezond zijn als zij vrij was van social media.
Doe leefgemeenschap waar zij in zit zou idd bescherming moeten bieden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:57 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Ik kan dus ook gewoon eten wat ik wil. Ik ben nu net een maand op een gezond gewicht. Gelukkig woon ik met iemand samen die hetzelfde probleem heeft
[..]
Haar eerste single komt binnenkort uit!![]()
Maar even serieus, wie beschermt haar tegen zichzelf? Het zou gezond zijn als zij vrij was van social media.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Say what, Cynthia?
https://m.facebook.com/st(...)91922328&__tn__=%2As
(Excuus, ik kan geen teksten vanaf fb knippen en plakken met mijn smartphone)
quote:Dear followers,
And then this post to my Dutch followers!
I think you are very sweet and would like to with you in the picture,But there were few days back couple at that have gone too far...
It is not intended that you go against me please and angry are going to be, Like to go on the picture but it must be fun especially if I go down the street in my daily life!
Fortunately, most will understand this , But unfortunately there are people between those for others messing up!
I want to say that I also have a life outside of my models work and my music and photography... Remember this word for me and angry because I want to go with where am working..
I find a lot of fun to be on the picture to go, But speak just to me!
You may just answers in Dutch...
Love
Overdose Modelnl
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Say what, Cynthia?
https://m.facebook.com/st(...)91922328&__tn__=%2As
(Excuus, ik kan geen teksten vanaf fb knippen en plakken met mijn smartphone)
Thanks!quote:
In ieder geval dat je alleen in het Nederlands op die post mag reagerenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Thanks!
Snapt iemand wat ze met die tekst probeert te zeggen? Of zou ze dit topic hebben gelezen
Dacht eerst dat ze gewoon een vervelende opmerking of een steek onder water had gekregen, maar wat blijkt: ze werkt in een winkel en klanten hadden bij de baas geklaagd dat ze wel erg veel décolleté liet zien...quote:Waarom, als je je na 23 jaar eindelijk goed voelt in je lichaam, er eindelijk tevreden mee bent en jezelf eindelijk "mooi" en "sexy" kunt voelen moeten mensen het verpesten door te gaan klagen... 😢'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie je toch zelf voor je hem plaatst????Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
vreemd,.. ik zie dat ik er gewoon één kan versturen (als ik zou willen). Ze kunnen je alsnog geblokkeerd hebben natuurlijk, maar dat zou wel heel raar zijn als ze willekeurig mensen gaan blokkeren. Alhoewel de sneuheid van die pagina geen grenzen lijkt te kennenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:38 schreef goh het volgende:
Ik heb nog nooit een bericht naar de beheerder(s) gestuurd, en ook niet gereageerd op de berichten die geplaatst worden. Dan kan ik toch niet door hun geblokkeerd zijn?
Of misschien ben ik geblokkeerd vanwege een reactie van mij op een andere pagina.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
vreemd,.. ik zie dat ik er gewoon één kan versturen (als ik zou willen). Ze kunnen je alsnog geblokkeerd hebben natuurlijk, maar dat zou wel heel raar zijn als ze willekeurig mensen gaan blokkeren. Alhoewel de sneuheid van die pagina geen grenzen lijkt te kennen
Zoeken op "klantenservice" en daar je beklag doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:23 schreef goh het volgende:
[..]
Of misschien ben ik geblokkeerd vanwege een reactie van mij op een andere pagina.
Klinkt misschien vergezocht, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.
Maar goed, ik kan dus niet op die pagina reageren.
En ik wil wel actie ondernemen, dus rapporteren.
Maar ik weet dus niet zo goed hoe ik mijn klacht aan Facebook(medewerkers)
duidelijk kan maken.
Ik sta zelf niet op een foto, en ook niet iemand die ken.
Volgens mij valt het niet onder auteursrecht of handelsmerkrecht.
Overige wettelijke rechten kan misschien wel. Valt bronvermelding daar ook onder?
Alleen gaat het dus niet over mij of een bekende van mij, dus dan werkt het misschien niet?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Zoeken op "klantenservice" en daar je beklag doen.
Tijdje niet gehad, nu schieten ze weer als paddestoelen uit de grond.quote:OOK IK HEB/WIL GEEN 2E ACCOUNT!!!!!!!
Blijkbaar is bijna iedereen's account gehackt.
Jouw profielfoto en jouw naam worden gebruikt voor het aanmaken van een nieuw facebook account. En dan willen ze jouw vrienden toe voegen. Jouw vrienden denken dat jij het bent en accepteren jouw vriendschapsverzoek. Vanaf dit moment kunnen de hackers schrijven wat ze willen onder jouw naam!! ..... Ik wil dat je dit weet, want ik was niet van plan om een nieuwe account te openen, dus alsjeblieft niet akkoord gaan met een 2e uitnodiging van mij!!
Kopieer dit bericht op jouw account, zodat al jouw vrienden zijn gewaarschuwd!
Niet delen. Maak een kopie & plak
quote:Vanmorgen even bij me schoonzusje langs geweest net was nummer 2 aan gezet en me droogtrommel staat ook weer aan d.... der bedje verschoont en straks het bed van d.... opmaken weer schonen kleedjes op de bank gelegd da ruikt altijd zo lekker ons prinsesje slaapt al lekker en d..... slaapt ook bijna lekker kan mama was in de kast leggen
Fijne dag nog mensen 😘💋
Het woordje 'hacker' is aardig gedevalueerd sinds Facebookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Tijdje niet gehad, nu schieten ze weer als paddestoelen uit de grond.
Die klantenservice pagina op facebook gaat over opvallende/vreemde/quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Zoeken op "klantenservice" en daar je beklag doen.
Het bericht is weggehaaldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef goh het volgende:
Deze pagina weer:
https://facebook.com/1522(...)76/?type=3&source=48
Gebruikt foto + naam van Typhoon.
Zet er een tekst bij. Geen bronvermelding.
Dus hoe weet iemand die dat leest of het wel of niet waar is?
Die zanger staat nu al te janken geloof ik ......quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef amaranta het volgende:
Voor medicijnen! En huilende moeders!
Met zangers!
https://www.facebook.com/Bling-It-On-1091141824280529/?fref=ts
De moeder huilt. (Wel terecht overigens. Maar omdat nu steeds aan te halen...)quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Die zanger staat nu al te janken geloof ik ......
Augustes he!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Die zanger staat nu al te janken geloof ik ......
En kleine Kyano heeft DRINGEND medicijnen nodig .... dan plannen ze op 7 augustus een evenement .... jaja ....
Je kunt alleen naar binnen met een pasje? En dan kun je met korting naar binnen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:13 schreef amaranta het volgende:
Hoe word u lid ?❓DELEN MAG ‼‼
En waar van ❓Lees goed ❗aub🎁🎁🎁
Wij zijn een vereniging en alles wat wij doen is gezamenlijk voor en met onze leden ! ✅Uw lidmaatschap dient u bij te hebben op onze evenementen feesten want wij zijn verplicht en verantwoordelijk voor elk besloten evenement of feest dat wij als vereniging en wij behoren te weten hoeveel leden er aanwezig zijn en wie ✅
Stel er gebeurd wat ....... Bv slaat brand uit
Wij moeten de brandweer kunnen zeggen hoeveel leden er binnen zijn !
Dit maar een voorbeeld maar wel belangrijk punt .... Mocht er ooit wat zijn ! Kunnen wij vlugger reageren omdat wij exact weten wie er aanwezig zijn ! ✅
Dienen kinderen ook in te schrijven ?
Ja bij ons telt elk kind vanaf 4 jaar mee en dient eigen pasje te hebben gezamenlijk pas met ouders tot 12 jaar !
U krijgt dat 1 pas met u foto en uw kind daarop , indien meerdere kinderen , krijgt ieder eigen pasje ! Verschild dus per gezin ! ✅
aan lidmaatschap zitten verder geen verplichtingen enige plicht is dat u wanneer u komt op onze feesten of evenementen Een stralende lach mee brengt ! ✅💋U word lid van een vereniging wat op komt voor mensen die getraumatiseerd ✌zijn door omstandig heden of langdurig ziek ✌en zelf niet voor hun zelf op kunnen komen ✌dan wel voor kinderen die langer als jaar vermist zijn, 😇onze steun te geven door uw handtekening te plaatsen op de pagina ✅Fb Nederland Staat Op 🎀Wat u moet doen is like onze pagina s ✅Fb Bling It On 🎀 stuur u naam adres gegevens , ❗id nr of pasp nr naar onze male adres - uw ID nr word ook uw lidmaatschap nummer , mocht u ooit op een evenement of besloten feest van ons zijn en u heeft uw pasje vergeten , kunnen wij u toch gratis dag kaart uit printen ✅en daar staat dan ook foto weer op omdat deze in ons leden bestand zitten 🎀 wij geven nooit gegeven aan derden in of om welke reden dan ook niet ✌ deze is puur en alleen om u toegang te geven tot elk van ons BESLOTEN feesten, evenementen ! ✅Wij geven geen gewone feesten deze zullen altijd gaan dan wel bedoeld zijn voor goede doelen ! ✅Stuur twee pasfoto's of twee SELFIES mee via male ... Dan wel kleine foto's van u zelf waar u duidelijk op staat ! 1 komt in ons leden bestand 1 op uw pasje deze krijgt u gratis van ons ! ✅ tot 30 juni daarna betaald u administratie kosten en pasje eenmalig ¤15.- ✅ Met deze pas kunt u op vertoon van ,
en als toonbaar voor onze dankbaarheid voor uw steun 🎁 overal bij elke sponsor van evenementen 🎁een kassa korting krijgen van 10% bij een aankoop , 🎁bij elk van onze sponsors die mee doen aan opzet dit evenement zoals bij 🎁Bling Boutique - 🎁Sas-sy Fashion - 🎁Beauty Salon - 🎁tattoo Arir - herenkleding zaak 🎁Concept R - 🎁kapper - tot zelfs bij de bakker🎁 .... Het is dus een pasje wat u direct gelukkig maakt en 🎁geld bespaard 🎀 samen sta je sterk 👍 samen maak je dromen waar 😇 geef elkaar wat steun en geluk🍀 u krijgt er liefde voor terug 💖 en geluk ✌ inschrijven kan per male naar
E-mailadres
Graag duidelijk uw gegevens sturen
Controleer deze voor u zend
Wij zullen binnen 4 weken 😇
Uw gratis lidmaatschap pasje naar dat adres sturen ! 😇
Deze pas geeft u ook altijd recht op 💖flinke korting dan wel gratis toegang op de door ons gegeven besloten feesten & evenementen met live artiesten 😇🍀🎀
Groetjes en vast bedankt voor uw aanmelding
Bling It On
Lets shine Eindhoven for one day 😇
🎀Bling IT On 🎀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |