abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164197917
Laat maar nu doet hij het ineens wel en het is belachelijk.
pi_164197925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Stelletje schapen, iedereen maar liken en amen roepen.

Ik zit nou niet echt te wachten op zulke foto's op mijn tijdlijn.

[ afbeelding ]
Ramen.

:D
pi_164197929
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:20 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Helaas werkt hij niet. :(
? Bij mij wel...

Ik heb hem mobiel gepost, en bekijk hem nu op mijn pc.
  Spellchecker donderdag 4 augustus 2016 @ 17:07:21 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_164225898
Bij suggesties voor groepen:

- gratis afhalen in ** woonplaats**
4 vrienden.
pi_164226117
Hallo allemaal,
Eventjes iets duidelijk maken... hier gaan we dan. Aan iedereen in mijn vriendenlijst, ik geniet ervan om van jullie en je familie te horen, het goede nieuws en de steun tijdens donkere tijden. Ik houd van jullie foto's en al. Of je het nu mocht weten of niet, ik breng jullie geregeld een bezoekje (op FB), wensend dat ik het in het echt kon doen. Hartstikke bedankt dat je een deel van mijn leven bent. Of we nu geregeld praten of niet, je bent altijd in mijn gedachten. Laten we eens zien wie hier aandacht aan besteed. Als je deze post leuk vindt, kopiëer hem dan als je status voor maar één minuutje. Ik zal kijken om te zien wie hier echt om familie en vriendschap geeft ❤
LikeShow more reactionsCommentShare
pi_164226124
Laten we eens kijken wie mijn status echt leest... jij en ik ontwaken in een politie-auto, we zijn met handboeien aan elkaar vastgeklonken. Je hebt drie woorden tot je beschikking, wat zou je tegen me zeggen? Let op: Als je antwoordt, moet je dit kopiëren en plakken in je status, zodat ik ook op de jouwe kan reageren.Wees een goede facebook-vriend en doe mee 😄
LikeShow more reactionsCommentShare
pi_164312721
Wow.. just wow..

https://www.facebook.com/bootje68/posts/1307262782659261

Tl;dr ; Twintigjarige gaat deuwd aan XTC, moeder verteld alles in geuren en kleuren op FB incl foto van vrouw in kist.

:X

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2016 22:27:13 ]
pi_164314164
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Wow.. just wow..

Tl;dr ; Twintigjarige gaat deuwd aan XTC, moeder verteld alles in geuren en kleuren op FB incl foto van vrouw in kist.

Ik vind het een mooi en oprecht statement over de gevaren van drugs en hoe fragiel het leven is.
En schept blijkbaar ook duidelijkheid naar een omgeving waarin mensen blijkbaar zaken aannamen en invulden over wat er was gebeurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164314256
quote:
Wow.. just wow..

Triest idd. Wat een verhaal. Niemand begrijpt de kern denk ik zo.
pi_164314295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Cynthia verkoopt inmiddels merchandising van zichzelf :')

Eén ding moeten we haar nageven: ze geeft niet zomaar op. Helaas wel in de meest negatieve zin.
Que?
Nouja, op Twitter en Instagram noemt ze zichzelf al QueenCynthia :')
pi_164322762
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Que?
Nouja, op Twitter en Instagram noemt ze zichzelf al QueenCynthia :')
Leuk toch, een veel te duur jurkje met Queen Cynthia als opdruk, of een mok van 15!!! euro met een schitterende fotoshoot-foto :')

De verkoop loopt heel goed, aldus Cynthia zelf in haar vlogs :')
pi_164322809
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi en oprecht statement over de gevaren van drugs en hoe fragiel het leven is.
En schept blijkbaar ook duidelijkheid naar een omgeving waarin mensen blijkbaar zaken aannamen en invulden over wat er was gebeurd.
Nee sorry, zo kan ik dat niet zien :N
Het is imo allemaal té. Té privé, té veel informatie, foto's van het opgebaarde meiske :N
pi_164323357
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:04 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Leuk toch, een veel te duur jurkje met Queen Cynthia als opdruk, of een mok van 15!!! euro met een schitterende fotoshoot-foto :')

Praat me niet van die prijzen :') ! Ik wou een vriend een kalender geven voor zijn verjaardag, maar met die winstmarge van haar (soms wel 50%) en verzendkosten, koop ik liever gewoon een kaart en een week boodschappen voor mezelf.
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
pi_164323689
pi_164324492
quote:
Blutut _O-
pi_164324503
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:04 schreef MMunkun het volgende:

[..]

De tering, ze is geen spat veranderd :')
Zat laatst met haar te ouwehoeren en ze gaat binnenkort een single uitbrengen :') Wie heeft haar opgenomen? Met wat? En, waarom? :')
pi_164324995
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zat laatst met haar te ouwehoeren en ze gaat binnenkort een single uitbrengen :') Wie heeft haar opgenomen? Met wat? En, waarom? :')
De meeste covers en zeer waarschijnlijk ook haar single neemt ze op met de webcam van haar laptop :') . Dat gebeurt wel zeer professioneel, als je iets anders zegt, wordt je gecensureerd :') :') . Wel volgt ze echte zanglessen bij de alom bekende J.C. Wardenaar (blijkbaar een zangcoach van de voice, die graag geld krijgt van kansarme jongeren). Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen. :') :')
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
pi_164325019
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef QIXL het volgende:

[..]

De meeste covers en zeer waarschijnlijk ook haar single neemt ze op met de webcam van haar laptop :') . Dat gebeurt wel zeer professioneel, als je iets anders zegt, wordt je gecensureerd :') :') . Wel volgt ze echte zanglessen bij de alom bekende J.C. Wardenaar (blijkbaar een zangcoach van de voice, die graag geld krijgt van kansarme jongeren). Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen. :') :')
:') Ben heel erg benieuwd in ieder geval
pi_164325250
quote:
Mss als ze genoeg geld van haar uitkering erheen gooit, dat ze het in een studio opnemen.
Of er komt weer een crowdfunding-project, dat was ook succesvol toen ze geld inzamelde voor haar fotografie-cursus / 'opleiding'. Er werd toen privé massaal gedoneerd, maar op de website bleef het bedrag 'door problemen met de website' helaas steken op ¤0, we weten dus niet hoe rijk ze nu precies is geworden :') :') Maar succesvol was het zeker, want wie wil er nu niet investeren in de carrière van dit multitalent O+
pi_164326014
Ze heeft haar latexkledingontwerpen wel gestaakt. Net nu ik op zoek ben naar een kittig setje. :'(
pi_164329425
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Rapper Sjors zeker
Cuore Sportivo
pi_164329507
quote:

[..]

Ik wil die singles wel horen. :D
pi_164330223
Braddie, no offence, maar in hoeverre verschillen jij en Cynthia van elkaar?
Afgezien van het feit dat zij tig keer meer views en comments heeft?
pi_164330371
Het is echt gothicmuziek.

Nu ben ik wel benieuwd naar die Facebookpagina's.
pi_164333814
quote:
Wow.. just wow..

Die foto's in kisten gaat mij altijd iets te ver. :{ verder inderdaad triest verhaal.
pi_164333959
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Braddie, no offence, maar in hoeverre verschillen jij en Cynthia van elkaar?
Afgezien van het feit dat zij tig keer meer views en comments heeft?
Toch best wel flink denk ik..
Cynthia leeft in de waan dat ze echt hordes fans heeft en dat ze het echt gaat maken met waar ze ook mee bezig is (En ze is verdomde narcistisch en arrogant)
En ik heb dat totaal niet, ben niet arrogant, en narcistisch wil ik mezelf ook niet echt noemen.

Heb ook geen fans (Waarom je zou denken van wel als Cynthia zijnde snap ik niet :') ) En ik denk ook nergens dat ik het ooit ga maken in de muziek branche of wat dan ook, ben behoorlijk dankbaar voor het feit dat ik in de positie sta om in een bandje muziek te maken en daar ook af en toe mee op te treden voor kleine zaaltjes, maar verder hoeft het van mij ook niet echt te komen, dit vind ik al leuk zat.

Cynthia heeft mensen die haar in de zeik nemen, die heb ik ook, maar ik heb daar over de loop van een x aantal jaar toch wel een beetje een neus voor gekregen en probeer dat grotendeels te negeren. Cynthia gaat overal nog op in, en dat houd het ook nog in stand denk ik, ze voed haar trollen enorm, en zo blijft het "Karakter" Gothiccynthia bestaan voor de mens, ondanks dat ze nu Christelijk is en zich focust op beauty vlogs en muziek opnemen blijkbaar.

(En het feit dat ze heeft gelogen over haar loverboy verleden, van de een op andere dag al haar gothic spullen naar de "Hel verwees" (Haar woorden) En opeens besloot een zwaar toegewijd Christen te worden... Oh, en dat er 10tallen naakt foto's en filmpjes van haar online staan..)

Ze doet het zelf, sure.. Ik heb ook echt geen normale persoonlijkheid en op FOK! Word ik ook vaak afgezeken, maar ik probeer daar een beetje boven te staan door niet te reageren en gewoon lekker mijn ding te doen en niet te veel te caren, Cynthia die cared nog meer dan dat ik deed en blijft op alles happen.

Heb wel respect voor wat ze nu doet though, en ondanks dat veel mensen haar totaal niet serieus kunnen nemen heeft ze ook wel echt ambities die ze probeert waar te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 16:53:14 ]
pi_164334010
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Cynthia leeft in de waan dat ze echt hordes fans heeft en dat ze het echt gaat maken met waar ze ook mee bezig is (En ze is verdomde narcistisch en arrogant)
En ik heb dat totaal niet, ben niet arrogant, en narcistisch wil ik mezelf ook niet echt noemen.

Heb ook geen fans (Waarom je zou denken van wel als Cynthia zijnde snap ik niet :') ) En ik denk ook nergens dat ik het ooit ga maken in de muziek branche of wat dan ook, ben behoorlijk dankbaar voor het feit dat ik in de positie sta om in een bandje muziek te maken en daar ook af en toe mee op te treden voor kleine zaaltjes, maar verder hoeft het van mij ook niet echt te komen, dit vind ik al leuk zat.

Cynthia heeft mensen die haar in de zeik nemen, die heb ik ook, maar ik heb daar over de loop van een x aantal jaar toch wel een beetje een neus voor gekregen en probeer dat grotendeels te negeren. Cynthia gaat overal nog op in, en dat houd het ook nog in stand denk ik, ze voed haar trollen enorm, en zo blijft het "Karakter" Gothiccynthia bestaan voor de mens, ondanks dat ze nu Christelijk is en zich focust op beauty vlogs en muziek opnemen blijkbaar.

(En het feit dat ze heeft gelogen over haar loverboy verleden, van de een op andere dag al haar gothic spullen naar de "Hel verwees" (Haar woorden) En opeens besloot een zwaar toegewijd Christen te worden... Oh, en dat er 10tallen naakt foto's en filmpjes van haar online staan..)
Ik quote dit even voor het nageslacht.
  maandag 8 augustus 2016 @ 17:06:51 #238
47102 Elvi
miemkwien
pi_164334574
Ik heb de hele Cynthia hype gemist geloof ik.
  maandag 8 augustus 2016 @ 17:11:26 #239
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_164334745
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 17:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb de hele Cynthia hype gemist geloof ik.
Je mist niet veel. :X
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 8 augustus 2016 @ 17:46:23 #240
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164335752
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ze doet het zelf, sure.. Ik heb ook echt geen normale persoonlijkheid en op FOK! Word ik ook vaak afgezeken, maar ik probeer daar een beetje boven te staan door niet te reageren en gewoon lekker mijn ding te doen en niet te veel te caren, Cynthia die cared nog meer dan dat ik deed en blijft op alles happen.

Heb wel respect voor wat ze nu doet though, en ondanks dat veel mensen haar totaal niet serieus kunnen nemen heeft ze ook wel echt ambities die ze probeert waar te maken.
Je scoort pluspunten Braddie :)

Ik vind het zo jammer en ergerlijk om te zien dat er schijnbaar een zangcoach in het spel is bij Cynthia, die haar wijsmaakt dat ze goed kan zingen. Als professional moet je toch ook kunnen zeggen dat iemand niet goed genoeg is :| Daarnaast, hadden die mensen van die kerksekte niet gewoon kunnen zeggen dat ze eens wat moet matigen, ofzo? Sws vraag ik me af waar die omzwaai opeens vandaan kwam.
With love :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')