Wat is dat? Heb hem onderhand al uitgezet, though.quote:
Ik blijf liever bij Windows 7, heb 10 wel op de laptop, maar ik weet niet of al m'n software voor werk compatibel is en ik vind 7 gewoon fijner werken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat is dat? Heb hem onderhand al uitgezet, though.
@CL
Kan je vast wel ergens annuleren if verzetten.Zelf van de week die upgrade gedaan (was zo gebeurd) en ben er blij mee
Oh, ja, als je niet weet of de software dan nog wel naar behoren werkt zou ik er even voor zorgen dat hij bij 7 blijft, al heb je een maand de tijd om te downgraden van 10 naar 7... Mocht je pc een eigen wil hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf liever bij Windows 7, heb 10 wel op de laptop, maar ik weet niet of al m'n software voor werk compatibel is en ik vind 7 gewoon fijner werken.
Heel mooi, een kapot plaatje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Andromache het volgende:
Mijn stadje is zo mooi.Dit is het uitzicht vanuit mijn woonkamer.
[ afbeelding ]
Tututut, zit mobiel, kon niet testen. Nu blij?quote:
Ik heb 'm drie jaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
Al jaren? Je hebt op een oud stoffig apparaat de nieuwste OS gezet?
Ohquote:
Windows 10 schijnt wel 'lichter' te zijn dan 7. Maar dat is van horen zeggen, misschien is het onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohwel balen dat ie het zo slecht doet.
Ik ga morgen W10 op m'n tablet zetten denk ik.Alleen bij m'n oude laptop (ook 3 jaar) durf ik het niet aan want die is al kapotslooim met W7
Schijnt wel beter om te gaan met de hardware ja, maar heb me er verder niet in verdiept.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows 10 schijnt wel 'lichter' te zijn dan 7. Maar dat is van horen zeggen, misschien is het onzin.
M'n vader heeft nog XP op z'n laptop staan en gebruikt die dan ook niet meer. Een familielid dat veel verstand heeft van PC's zegt dat er geen 8 of 10 op kan, omdat de laptop dan te traag was. Terwijl er oorspronkelijk Windows Vista op stond. Dan moet 8 toch ook kunnen?
En wij maar denken dat jij altijd hard was.quote:
Waarom wil jij altijd de hele sc vertegenwoordigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
En wij maar denken dat jij altijd hard was.
Woerden? Mooi uitzicht inderdaad!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Andromache het volgende:
Mijn stadje is zo mooi.Dit is het uitzicht vanuit mijn woonkamer.
[ afbeelding ]
Ik doe enkel wat voor uitstraling herkenbaar moet zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd de hele sc vertegenwoordigen
Nee, dat is een heel andere kerk, ben daar wel opgegroeid toevallig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Woerden? Mooi uitzicht inderdaad!
Oh, en bedankt voor het aansluiten bij het team
Op naar Utrecht?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel andere kerk, ben daar wel opgegroeid toevallig.Ik hou van IJsselstein, maar ook deze liefde ga ik verlaten.
Ja, ben er erg trots op dat het me gelukt isquote:
Tof! Weet je ook waar al?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, ben er erg trots op dat het me gelukt is
Ja haha heb al gekocht, hypotheek en alles is rond.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja haha heb al gekocht, hypotheek en alles is rond.
Vaag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe enkel wat voor uitstraling herkenbaar moet zijn.
Mwah, 'houden', ik ben hier geboren en opgegroeid en het is vertrouwd. Maar achteraf gezien was het misschien beter om in Wageningen ofzo te gaan wonen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel leuk om van je woonplaats te houden.
Of Utrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, 'houden', ik ben hier geboren en opgegroeid en het is vertrouwd. Maar achteraf gezien was het misschien beter om in Wageningen ofzo te gaan wonen.
Daar was ik sowieso een beetje klaar meequote:
Tssssss, jij kon Terwijde gewoon niet aan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ik sowieso een beetje klaar meeWilde ook wel graag dichter bij familie wonen.
Wat is dit? 'Gescheiden kampen'?quote:
Ze vonden me niet lief. Dat kan ik niet hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Tssssss, jij kon Terwijde gewoon niet aan.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft onze ontluikende relatie genekt
Waar heb je Windows dan voor nodig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Als Apple niet zo duur was en ik Linux kon gebruiken zou ik het misschien nog overwegen.
Ik doe het nu ook met Windows.. Oftewel.. Ik raak nooit meer een computer aan sinds m'n MacBook is overleden.. ik vind m'n telefoon makkelijkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Als Apple niet zo duur was en ik Linux kon gebruiken zou ik het misschien nog overwegen.
M'n werkquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waar heb je Windows dan voor nodig?
Nou je kunt inderdaad goed Windows virtualiseren binnen Linux. Maar Wine is een programmaatje om Windows-applicaties mee te kunnen draaien, een soort Windows-emulatie. Zou het eens proberen. Je kunt het altijd eerst proberen op een live-cd.quote:
Ja daar hou ik niet zo van. Ik ken ook niemand die het gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Wine werkt de laatste jaren wel prima. Al moet je soms zelf nog wat knutselen voor het werkt.
Hoeveel Linux-gebruikers ken je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar hou ik niet zo van. Ik ken ook niemand die het gebruikt.
Als je er niet zoveel mee hebt zou ik het ook niet aanraden. De niet zo standaard software aan de praat krijgen kan best wel gedoe opleveren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar hou ik niet zo van. Ik ken ook niemand die het gebruikt.
Ik ben begonnen met ms-dos.quote:
Had ik ook niet verwacht, vanavond uit eten. Lekker aan het water, buiten in het zonnetjequote:
Oooohja je hebt een date vanavond he? Succes, veel plezier en show her that Brazilians fuck like a stallion on speedquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht, vanavond uit eten. Lekker aan het water, buiten in het zonnetje
Veel plezier op die date gozerquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht, vanavond uit eten. Lekker aan het water, buiten in het zonnetje
Laten we eerst maar eens kijken hoe de date zal gaan maar het zal ongetwijfeld een leuke avond wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja je hebt een date vanavond he? Succes, veel plezier en show her that Brazilians fuck like a stallion on speed
Ziet ze er een beetje spik en span uit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken hoe de date zal gaan maar het zal ongetwijfeld een leuke avond worden
Windows 3.0 FTW.quote:
Van die huisgenoot he, prutserquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi, zo'n backfire topic op de vroege ochtend.
Goedemorgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Hola!quote:
Nogal ja. Die TS is wereldvreemd en zoals CoolGuy al zei in dat topic wilde hij gewoon dat meisje hebben om zijn fles in te steken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
De koffie staat klaar hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:48 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook een date vanavond
Het is goed date weer
Ze wil whiskey en dampende seks, jammer jongenquote:
Geniet er maar goed van, vanaf morgen is het weer baggerquote:
Waar ben je exact naar op zoek? wat wil je graag gaan doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:48 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook een date vanavond
Het is goed date weer
Heul nie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet er maar goed van, vanaf morgen is het weer bagger
Wij hebben het hier over NL, niet over Malta, ehquote:
Hier hebben we ook niks te klagen voor de periode waar we in zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over NL, niet over Malta, eh![]()
Jij hebt altijd mooi weer
een leuk iemand, een leuke avond en een ijsje. Of froyoquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ben je exact naar op zoek? wat wil je graag gaan doen?
Van't weekend weer 12 graden en alleen maar regen? Ik vind dat wel reden om te klagen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hebben we ook niks te klagen voor de periode waar we in zitten
Vanavond denk ik wat gaan eten aan de Waterfront, kijken naar flanerende meisjes in jurkjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over NL, niet over Malta, eh![]()
Jij hebt altijd mooi weer
Die moet toch wel te vinden zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
[..]
een leuk iemand, een leuke avond en een ijsje. Of froyo
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet er maar goed van, vanaf morgen is het weer bagger
Hmm whiskey heb ik niet, de rest is wel te regelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze wil whiskey en dampende seks, jammer jongen
Kijken kijken, niet kopen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond denk ik wat gaan eten aan de Waterfront, kijken naar flanerende meisjes in jurkjes![]()
Je ziet het verkeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van't weekend weer 12 graden en alleen maar regen? Ik vind dat wel reden om te klagen hoorVan 26 naar 12 in een paar dagen
Ja, maar even serieus, wat een fucking teasequote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd.
Je hebt in mei 26 graden gezien, jeeeej
rond mijn leeftijd en geen gladde jongen met veel spieren of zo. Liever een dadbodquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Die moet toch wel te vinden zijn!
Nog eisen aan het design van de date?
geweldig voorspel bedoel jequote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar even serieus, wat een fucking tease
Beetje awkward voor een oude manquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond denk ik wat gaan eten aan de Waterfront, kijken naar flanerende meisjes in jurkjes![]()
papzakken kan ik je niet aan helpen helaas....quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:57 schreef Allures het volgende:
[..]
rond mijn leeftijd en geen gladde jongen met veel spieren of zo. Liever een dadbod
En niet te dom
Voorlopig even niet denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijken kijken, niet kopen?
Wat een positiviteitquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd.
Je hebt in mei 26 graden gezien, jeeeej
dat heet knuffelbaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
papzakken kan ik je niet aan helpen helaas....
mmm... ook wel zo!quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:59 schreef Allures het volgende:
[..]
dan moet het daarna niet inzakken als een plumpudding hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de vetzakken hebben dat er weer mooi ingekregen
[..]
Eventjes dan he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb sowieso amper van de mooie dagen kunnen genieten, dus ik mag even klagen vind ik
[..]
Niet zo jaloers en regel gewoon een vetzakje voor mequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:10 schreef Allures het volgende:
Die sportkerels willen ook geen ijsje met je eten. Alleen eieren en proteïne en zo
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:10 schreef Allures het volgende:
Die sportkerels willen ook geen ijsje met je eten. Alleen eieren en proteïne en zo
Ik stopte daar ook met klagen tochquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:12 schreef Allures het volgende:
Mijn laatste date at alleen lactose in de winter...
Dat werd dus niks
Ik sport juist zodat ik kan eten en drinken wat ik wil en wat ik lekker vind zonder eruit te gaan zien als Dik Tromquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:14 schreef Harmankardon het volgende:
Veel van die sporters die ik in het echt ken praten er veel over, en ze eten het voedsel wat erbij hoort maar om nou te zeggen dat ze een fantastisch lichaam hebben....meh.
Doe ik ook maar gematigd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik sport juist zodat ik kan eten en drinken wat ik wil en wat ik lekker vind zonder eruit te gaan zien als Dik Trom
Ik beweeg, dat schijnt voor mij voldoende te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik sport juist zodat ik kan eten en drinken wat ik wil en wat ik lekker vind zonder eruit te gaan zien als Dik Trom
Ja het is maar hoe je het noemtquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik beweeg, dat schijnt voor mij voldoende te zijn
Die zitten hier genoeg hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet zo jaloers en regel gewoon een vetzakje voor me
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ze herkennen aan de tong buiten de mond omdat ze altijd buiten adem zijn
Die las ik nu ook. Whoa.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Deze dan: http://www.nu.nl/opmerkel(...)ven-vaste-klant.html
Geen conditie hequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ze herkennen aan de tong buiten de mond omdat ze altijd buiten adem zijn
Klinkt alsof je op zoek bent naar HW, sorry die zoeken we allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel iemand die niet in de jaren 90 geboren is. Sorry
Jaren 80 meldt zichquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja die kon waarschijnlijk niet meer door de deurquote:
Graag of niet, jezusquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben geen fatty, dus ik val afquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
De rest is bezet geloof ik. Ze zijn in trek.
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaasquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
Toch wel sneu, zulke situaties. Had blijkbaar ook niemand anders om zich heen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die kon waarschijnlijk niet meer door de deur
Hoeveel ben je afgevallen?quote:
Hier op Fok? Komt omdat je een jongetje bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaas
Mooi toch dat die mensen van de pizzatent aan hem dachtenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch wel sneu, zulke situaties. Had blijkbaar ook niemand anders om zich heen.
Ja dat wel, maar gevonden worden door je pizzabroeders... mwehquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mooi toch dat die mensen van de pizzatent aan hem dachtenOf die mistte een hele hoop inkomsten, dat kan natuurlijk ook
Bejaardeforum. Incontinentie forum gaat bijna open.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier op Fok? Komt omdat je een jongetje bent.Iedereen is hier kakoud.
En sorry Barb, I know.
Die zagen de omzet dalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gevonden worden door je pizzabroeders... mweh
Tegen die tijd zit ik in OUD denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bejaardeforum. Incontinentie forum gaat bijna open.
Meer in KPD posten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaas
En de jongedames hier op FOK! kunnen nog kiezen voor een leukerd voor ze settlen voor een fattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En sorry Barb, I know.
Beetje tieten complimenteren? Wat gaat dat helpen?quote:
Das reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje tieten complimenteren? Wat gaat dat helpen?
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niks. Ik kom gewoon niet aanquote:
quote:
Ik kom er wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En sorry Barb, I know.
En jij een jonge god.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat je een jong bloempje bent
Ow. Denk niet dat veel positieve invloed ga hebbenquote:
Ik heb een leuke fattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de jongedames hier op FOK! kunnen nog kiezen voor een leukerd voor ze settlen voor een fattie
Schoorrapquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef FrauMilena het volgende:
Ik snap niet waarom ik al ruim een week half schoor ben.Kan nu ook geen rapje machen.
Ga de blues zingen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef FrauMilena het volgende:
Ik snap niet waarom ik al ruim een week half schoor ben.Kan nu ook geen rapje machen.
Beter dat je me wat inspreekt met die Katja Schuurmanstemquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef FrauMilena het volgende:
Ben stiekem wel jaloers op Kaneel. Behalve het lage libido, zou ik moeite mee hebbenquote:
Smooth eh schoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je me wat inspreekt met die Katja Schuurmanstem
Nee man, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je me wat inspreekt met die Katja Schuurmanstem
Je moet dan ook wel iets te bieden hebben, net als in het echte levenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet ook niet averechts gaan werken natuurlijk.
Wat zijn jouw kwaliteiten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel iets te bieden hebben, net als in het echte leven
Er zijn vast wel vrouwen die me kunnen tolereren, maar ik denk dat ik mijn plaats moet kennen wat dat betreftquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel iets te bieden hebben, net als in het echte leven
Wat heb ik net gelezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die me kunnen tolereren, maar ik denk dat ik mijn plaats moet kennen wat dat betreft
Nee joh dat is juist mooi meegenomen als je met mij bent. Zelfbescherming.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben stiekem wel jaloers op Kaneel. Behalve het lage libido, zou ik moeite mee hebben
Even normaal doen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die me kunnen tolereren, maar ik denk dat ik mijn plaats moet kennen wat dat betreft
Sommige mensen moeten gewoon niet naaktfoto's online plaatsen omdat niemand er echt op zit te wachtenquote:
Jij hebt een tikkeltje meer Uitstraling nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Le SC se répète...quote:
Als het er nu nog niet in zit vrees ik het ergste, ik heb babyfoto's waar de mooie vrouwen al om me heen drommen zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt een tikkeltje meer Uitstraling nodig.
Wat een bijzonder kind....quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het er nu nog niet in zit vrees ik het ergste, ik heb babyfoto's waar de mooie vrouwen al om me heen drommen zelfs![]()
/true
Grappig gezicht.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt een tikkeltje meer Uitstraling nodig.
okay laat maarquote:
Beetje lachen om de bolle wangetjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Grappig gezicht.
Ergens is het wel herkenbaar, ik vind het ook leuk om andermans babyfoto's te zien.
Ik ben gewoon nieuwsgierig, zit geen verdere intentie achter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn niet relevant vanwege mijn leeftijd
Hipster.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Allures het volgende:
Pfff ik ga overnight oats proberen. Tijd om mijn winterlaagje kwijt te raken
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combinerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Allures het volgende:
Pfff ik ga overnight oats proberen. Tijd om mijn winterlaagje kwijt te raken
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combineren
Van die paar minuten van Allures val je niet af denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combineren
Iedereen kan een date scoren, maar ja, ligt er aan wie er wilquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netdus dat word niks
Vind je het gek met zo'n eisenlijstquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:
De zon schijnt, gewoon in vol ornaat naar buiten gaan, zomerjurkje strak aanbinden en schudden met die epische tieten van jequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten wetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je op klootzakken kunt vallen.
Ook die eerste keer, dan heb je er toch gewoon niet over nagedacht? :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten weten
Veel geleerd dus van die ene keer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten weten
1 halfgare foto in S&G of KPD en en je hebt 387629 pm's van beroep fappers. Dus due hebben vers zaad. Rukken zich de hele dag suf.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ook weer waarquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die paar minuten van Allures val je niet af denk ik.
Ach, ik val niet op kutwijven. And look what that got mequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt, gewoon in vol ornaat naar buiten gaan, zomerjurkje strak aanbinden en schudden met die epische tieten van je
Als een paar weken het oplossen, hebben we het over een paar kg right? Dan rock je die jurk nu ook wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zitten
Dat vieze werkt wel voor me trouwens. Ik voel me heel gezond nu
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zitten
Dat vieze werkt wel voor me trouwens. Ik voel me heel gezond nu
toch wel 5 of zo hoor. Voel me er niet chill in nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een paar weken het oplossen, hebben we het over een paar kg right? Dan rock je die jurk nu ook wel hoor
Piemeljachtquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jij
Maar pannekoeken zijn heul niet gezondquote:
ik heb vers sapquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jij
Wat is er niet gezond aan banaan en ei dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piemeljacht
[..]
Maar pannekoeken zijn heul niet gezond
Hosti tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:24 schreef Californium het volgende:
Heb nog nooit een klootzak gedate. Valt gewoon niet binnen mijn interesseveld ofzo
!
yoghurt en fruit zijn viesquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik neem meestal yoghurt met fruit.
Oja, je hebt gelijkquote:
Er gaat toch wel meer in?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er niet gezond aan banaan en ei dan?
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gaat toch wel meer in?Anders is het een omelet met banaan
ja iedereen zegt dat ie een klootzak is maar tegen mij doet ie echt heel liefquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je op klootzakken kunt vallen.
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda johquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijkEcht een klootzak is dat!
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijkEcht een klootzak is dat!
Ja, super lief enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda joh
wolf in schaapskleren!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
" ik heb er voor de boyfriend ook stroop op gedaan (houd ik zelf niet van, en ja pannenkoekjes zijn met stroop niet meer zo healthy)"quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt.
http://chickslovefood.com/skinny-bananenpannenkoekjes/
hou wel van je hoorquote:
Het gaat om het recept.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
" ik heb er voor de boyfriend ook stroop op gedaan (houd ik zelf niet van, en ja pannenkoekjes zijn met stroop niet meer zo healthy)"![]()
![]()
Maar okay, bananenomelet dus
Ja okay, maar dat typische basicbitch taalgebruikquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Basicbitch? Wat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat typische basicbitch taalgebruik
Eerder andersomquote:
Typische blanke meisjes die van Starbucks, Foodtrucks en blogs houdenquote:
Is vanavond de finale ja? Helft van de eerste halve finale gezien, was weer intens triestquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Typische blanke meisjes die van Starbucks, Foodtrucks en blogs houden
aldus de typische fokkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de tweede halve finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vanavond de finale ja? Helft van de eerste halve finale gezien, was weer intens triest
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?quote:
Oh dacht dat dat gisteren zou zijnquote:
Er zit steeds een dag tussen, dus zaterdag is de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat gisteren zou zijn
Nee maar ik roep wel vergelijkbare dingen die ik niet ga herhalen nu hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?
Ik had een 'mannelijke' huisgenoot die steeds vroeg of ik mijn 'boyfriend' nog gezien had.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?
Ah, toequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee maar ik roep wel vergelijkbare dingen die ik niet ga herhalen nu hier
Waarom mag je niet lief zijn tegen je bae?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Lieve mannen![]()
Van die schaapjesrelaties waar 't vrouwtje de baas is![]()
Vrouwen die denken te kunnen bazen
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chai tea lattequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@
Oats op! Ben ouderwets trots op mezelf
quote:
Zolang je niet loopt met een frappuchino en een primark tas tegelijk moet het goedkomenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@
Oats op! Ben ouderwets trots op mezelf
Geweldig, de hele dag vanuit alle keukens vretenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit op een food festival geweest.
Ben ik meteen een paar kilo zwaarder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig, de hele dag vanuit alle keukens vreten
oh ik ben al weer uit gechait. Te veel gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chai tea latte![]()
Alsof ik vloeibare zonneschijn drink
primark is niet hipquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
[..]
Zolang je niet loopt met een frappuchino en een primark tas tegelijk moet het goedkomen
Ik 1x in Friedrichshain, de grootste hippiewijk van Berlijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit op een food festival geweest.
People who use that deserve a high five. In their face. With a brickquote:
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
People who use that deserve a high five. In their face. With a brick
Deze post is zo on fleekquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriteren
Jongelui tegenwoordig noemen het ook niet meer een hossel, maar een fix.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriteren
Berlijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik 1x in Friedrichshain, de grootste hippiewijk van BerlijnLeuk om een keer mee te maken maar om nou te zeggen dat het mijn ding was...
Weet ook niet meer de laatste keer dat iemand regelen zeiquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jongelui tegenwoordig noemen het ook niet meer een hossel, maar een fix.
Ik voel me oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |