Nou je kunt inderdaad goed Windows virtualiseren binnen Linux. Maar Wine is een programmaatje om Windows-applicaties mee te kunnen draaien, een soort Windows-emulatie. Zou het eens proberen. Je kunt het altijd eerst proberen op een live-cd.quote:
Ja daar hou ik niet zo van. Ik ken ook niemand die het gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Wine werkt de laatste jaren wel prima. Al moet je soms zelf nog wat knutselen voor het werkt.
Hoeveel Linux-gebruikers ken je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar hou ik niet zo van. Ik ken ook niemand die het gebruikt.
Als je er niet zoveel mee hebt zou ik het ook niet aanraden. De niet zo standaard software aan de praat krijgen kan best wel gedoe opleveren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar hou ik niet zo van. Ik ken ook niemand die het gebruikt.
Ik ben begonnen met ms-dos.quote:
Had ik ook niet verwacht, vanavond uit eten. Lekker aan het water, buiten in het zonnetjequote:
Oooohja je hebt een date vanavond he? Succes, veel plezier en show her that Brazilians fuck like a stallion on speedquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht, vanavond uit eten. Lekker aan het water, buiten in het zonnetje
Veel plezier op die date gozerquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht, vanavond uit eten. Lekker aan het water, buiten in het zonnetje
Laten we eerst maar eens kijken hoe de date zal gaan maar het zal ongetwijfeld een leuke avond wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja je hebt een date vanavond he? Succes, veel plezier en show her that Brazilians fuck like a stallion on speed
Ziet ze er een beetje spik en span uit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken hoe de date zal gaan maar het zal ongetwijfeld een leuke avond worden
Windows 3.0 FTW.quote:
Van die huisgenoot he, prutserquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi, zo'n backfire topic op de vroege ochtend.
Goedemorgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Hola!quote:
Nogal ja. Die TS is wereldvreemd en zoals CoolGuy al zei in dat topic wilde hij gewoon dat meisje hebben om zijn fles in te steken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
De koffie staat klaar hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:48 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook een date vanavond
Het is goed date weer
Ze wil whiskey en dampende seks, jammer jongenquote:
Geniet er maar goed van, vanaf morgen is het weer baggerquote:
Waar ben je exact naar op zoek? wat wil je graag gaan doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:48 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook een date vanavond
Het is goed date weer
Heul nie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet er maar goed van, vanaf morgen is het weer bagger
Wij hebben het hier over NL, niet over Malta, ehquote:
Hier hebben we ook niks te klagen voor de periode waar we in zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over NL, niet over Malta, eh![]()
Jij hebt altijd mooi weer
een leuk iemand, een leuke avond en een ijsje. Of froyoquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ben je exact naar op zoek? wat wil je graag gaan doen?
Van't weekend weer 12 graden en alleen maar regen? Ik vind dat wel reden om te klagen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hebben we ook niks te klagen voor de periode waar we in zitten
Vanavond denk ik wat gaan eten aan de Waterfront, kijken naar flanerende meisjes in jurkjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over NL, niet over Malta, eh![]()
Jij hebt altijd mooi weer
Die moet toch wel te vinden zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:54 schreef Allures het volgende:
[..]
een leuk iemand, een leuke avond en een ijsje. Of froyo
quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet er maar goed van, vanaf morgen is het weer bagger
Hmm whiskey heb ik niet, de rest is wel te regelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze wil whiskey en dampende seks, jammer jongen
Kijken kijken, niet kopen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond denk ik wat gaan eten aan de Waterfront, kijken naar flanerende meisjes in jurkjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |